"Luriga" Shadow

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej på er allihopa.

Är mycket väl medveten om att tråden om Shadow låstes, därav skapar jag en ny för att kunna lämna ett svar och rentvå oss från detta absurda påhopp.

Shadow - Shadow Strikers har sedan grundaren startade den stått för demokrati, samhörighet, rättvisa, roligt spelande och ärlighet. Detta är något vi hela tiden kämpar för att upprätthålla. Nyligen bjöd en rekryterare i vår stam in "philip1300" och ännu en medlem som tillsammans startat någon stam jag inte har någon som helst koll på. Men, den annars helt utomordentlige rekryteraren gjorde ett misstag, han glömde kolla upp vilka stammar och förhållanden dessa medlemmar sedan tidigare haft, något som vi först efter deras accepterande att gå med i Shadow fick veta genom ledaren för "J III".

Där framkommer att båda dessa har haft väldiga problem att hålla sig till sanningen, agerat spioner osv. Något som även "philip1300" påpekar i ett PM till mig, jag citerar:

"okej de är nog ni som förlora mest på detta att lyssna på dom.. vi är en av dom bättre här. sen har vi en hel del info om de flesta stammarna som ni skulle ha nytta av men men".

Spioner och flyktingar är inget vi vill ha att representera vår stam med, tvärtom som jag tidigare nämnt är det en av sakerna vi aktivt kämpar emot.

Vi kan nu även se att stammen "J III" hade fullkomligt rätt i sitt uttalande när denne "philip1300" klickar in sig på forumet för att smutskasta vårt namn utan att ha vart medlem i mer än ett par minuter. Det tar inte lång tid att återskapa en stam på 2 medlemmar, ni hade även själva kunnat förhindra detta genom att upplysa vår rekryterare om ert rykte och status vid b.la "J III".

Vi i Shadow Strikers hoppas verkligen att detta på intet sätt skadat vårt rykte, vi kommer vidta åtgärder tillsammans med våra allierade och "J III" för att få ett slut på dessa spelare.

Tillägg till moderator:
Ber dig att hålla denna tråden öppen, vi kan räkna den som vår officiella tråd så vi kan svara på eventuella frågor.

Ha en fortsatt trevlig dag alla läsare på hela Shadows vägnar!

Med vänliga hälsningar
RobertRoos - Diplomat för Shadow (Shadow Strikers)
 
Senast redigerad av en moderator:

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Låser tråden då du argumenterar mot ett tråd som inte är relevant.

Du har fått lägga fram din stams åsikt och jag hoppas att du nöjer dig med det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp