Lurad på prem?

Kingend

Member
Reaktionspoäng
0
Köpt prem 2 gånger för 20 kr SMS telefon meddelandet kommer upp och jag se PIN Koden och alla mina gamla köp när jag sedan skriver in min kod så blir det fel mobilnummer, vafan har alltid gått fick meddelandet och mina gamla köp är registrerade från samma nummer och hur skulle det annars gå så långt svineri!
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Köpt prem 2 gånger för 20 kr SMS telefon meddelandet kommer upp och jag se PIN Koden och alla mina gamla köp när jag sedan skriver in min kod så blir det fel mobilnummer, vafan har alltid gått fick meddelandet och mina gamla köp är registrerade från samma nummer och hur skulle det annars gå så långt svineri!

men failar det att skriva in koden så kostar det ju inget, så sluta tjuta, du har inte blivit lurad på något
 

Kingend

Member
Reaktionspoäng
0
Men stod fortfarande att jag betalat 20Kr från mob, kan INTE ha skrivit fel kod
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Fick bara Sms med Pin Kod o där det stod att jag betalat 20 Kr men vrf går det inte

Nej, det står att du beställt prem som kostar 20kr om du betalar det
Har du accepterat mywallet? Det går ju inte längre betala på internet med mobilen om du inte har det
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
Som jag har förstått så ska du först registrera dig på http://wywallet.se/. Vet tyvärr inte helt hur registreringen går till. Men där är iaf länken till det. Men läs för säkerhetsskull igenom men iaf är länken där.
 

Kingend

Member
Reaktionspoäng
0
Vet någon exakt hur jag ska göra vilka steg jag ska ta för att kunna fixa prem på TW.

Testade 1 gång att skicka något som det stod typ WW till något nummer eller något sånt och blev bara fel uppstod
 
Topp