Lt64*+uon=ltun

DeletedUser

Guest
Hejsan nu har LT64-Latidude 64 och UON-Unionen gjort en merg och skapat en stam på 8 mil i poängen :eek:
Vi är näst bäst just nu i kontinenten 66 efter CTWA* :)
Och vi ligger på rank 21!

Vi är nya men växer fort
Vi kommer nu växa i kontinenten 66. Så dom som börjar adla där får oss på sig och det är nog ej så kul.
Vi har en ledningen på 4 medlemmar och en akademi vars namn är
LTUNA dom som vill får ansöka.
Men vi har ganska stränga intagnings regler.
Vi önskar er alla ett lycka till i Värd 7!
Och ett rent spel!

MVH
Vendicare/LTUN ledningen
Värd 7


user_image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Ledsen men måste säga fail på denna.
95% av Lt64* är, lite mindre bra så att säga.
De spelare som lyckades hålla sig borta från gråbyarna har redan hittat nya hem.

Men men, lycka till.
 

DeletedUser

Guest
Dom gör vi oss av med tiden om det händer här

MVH
Vendicare/LTUN ledningen
Värd 7

user_image.php
 

DeletedUser

Guest
ditt andra uttalande på detta forum, är att du hatar wombat.
och att du e ledaren i denna stam bekräftar du med inlägg nr1, om jag fattat saken rätt?

tror du fick hybris av denna småsammanslagning alltså...


edit
fort du tog tillbaka det andra utlåtandet, hehe..
men jag han notera iaf. =)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Spelare Vendicare är småpotatis... Försökte hota oss till en merg och fick kalla handen :p

Tog några spelare som vi inte sörjer.

Ser tyvärr ingen ljus framtid för dig eller din stam Vendicare... absolut inte efter tidigare uttalanden om bla dina grannar.
 

DeletedUser

Guest
Till alla som inte kan detta spel så bra, kanske precis har börjat o spelar i en oduglig stam och känner att du orkar inte mer :p

Ni kan kontakta mig så hjälper jag er att organisera upp er samt att hitta andra mindre stammar att slå er samman med för att vässa eran stridskapacitet en aning.
kan garantera att jag kan hjälpa er att organisera upp ngt mycket finare än denna stam, ltun..
jag kan även ge er råd inom spelet o div tips.

/På er sida ;)
Svampen
 

lyfioh

New Member
Reaktionspoäng
0
Svar till Svampbob

Alla hatar vi Wombat Svampbob.

Som du kanske inte vet tillåts det inte att ta barbar byar i LTUN utan det leder isåfall till internadling.

Jag hoppas du säger till dina trupper att försöka hinna ge CTWA*s yxmän mina bästa hälsningar innan du blir nerhuggen som en annan julgran.
 

DeletedUser

Guest
jag har inget emot någon stam.. kan ha problem med dess ledare men då vet den det.. jag önskar denna sammanslagning all lycka även om jag inte deltar i den längre..
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Alla hatar vi Wombat Svampbob.

Som du kanske inte vet tillåts det inte att ta barbar byar i LTUN utan det leder isåfall till internadling.

Jag hoppas du säger till dina trupper att försöka hinna ge CTWA*s yxmän mina bästa hälsningar innan du blir nerhuggen som en annan julgran.

Jasså?
Då har ni 2 pers som ska internadlas nu.
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas du säger till dina trupper att försöka hinna ge CTWA*s yxmän mina bästa hälsningar innan du blir nerhuggen som en annan julgran.

spelar ingen roll om såna som jag blir ner huggna, vi har en stor förmåga att dyka upp på andra konton på samma värld.

i övrigt e det i princip omöjligt att hugga ner så pass segt material..
 

DeletedUser

Guest
mycket kul läsning här.. mera diskutioner.. ne men jag vet vad jag tror kommer ske här.. jag vet också att fler tror samma.. även en del i ltun.. men dessa ord håller jag för mej själv.. är ni nyfikna får ni väll skicka ett pm.. lycka till ltun.. ni behöver det..
 

DeletedUser

Guest
Vad CTWA* håller på med känns orelevant i en tråd som gäller en merg mellan Lt64* och uon ?

Skärpning pojkar.
 

DeletedUser

Guest
Till alla som inte kan detta spel så bra, kanske precis har börjat o spelar i en oduglig stam och känner att du orkar inte mer :p

Ni kan kontakta mig så hjälper jag er att organisera upp er samt att hitta andra mindre stammar att slå er samman med för att vässa eran stridskapacitet en aning.
kan garantera att jag kan hjälpa er att organisera upp ngt mycket finare än denna stam, ltun..
jag kan även ge er råd inom spelet o div tips.

/På er sida ;)
Svampen

Känns som att du hoppas på ett tvåfrontskrig för Ctwa*?

I övrigt så är det väl lite korkat att hota med något i en kontinent som CTWA* äger?

Lycka till även om jag är relativt säker på att det inte tar lång tid innan spelarna försöker smita undan till en ny stam.
 

DeletedUser

Guest
lycka till med mergen, dock var ju begge noob stammar innan å nu är dom en storr noob stam :p men men lycka till ni ligger i fel land så hoppar inte CTWA* på er så kanske ni kan växa
 
Topp