Love's Kärleksförklaring

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Love's Kärleksförklaring

Vi är inte en grupp av inkompetenta neandertalare.
Som vissa andra verkar var *nämner inga namn*
Det så kallade fusket barbarbältet.
Är inte så mycket ett fusk som somliga verkar tro.
Ingen vill ha 10 grå byar runt sej som kunde ha varit aktiva spelare istället.
Om du nu skulle vilja ha 10 grå byar runt om dej i stället för 10 aktiva spelare.
Då har du mycket kvar att lära av TW.

Det här var inget fusk...
Det här var ett misslyckas försök till fusk !
Av några spelare i K44 som sen försökte skylla allt på oss i Love.


Till dom skyldiga
Varför fuska på ett spel som ni knappas förstår er på ???
Gråa byar bra i början = 3-4 dagar beroende på noob skyddet.
Efter det vill man ha aktiva spelare runt om sej tills världen tar slut........


Kärlek & Respekt från oss alla i Love till er alla!
 

DeletedUser

Guest
Bra sagt, Det stämmer mycket väl..

Kärlek & Respekt alla
 

DeletedUser

Guest
Alla vet att ni ljuger ändå, fuskare är vad ni är!

Hejsan

Du kallar oss fuskare :confused: Jag som stammens språkrör känner att bevis saknas för detta påstående och om vi är såkallade fuskare så vill jag mer än gärna att du ger mig bevis på detta och låter de skyldiga straffas.

Så vitt jag vet så är detta inget som vi i Love planerade och jobbade för. Vi har alla kämpat och försöker spela ett ärligt spel. Till skillnad ifrån spelarna som vill försöka förstöra och göra oss till syndabockar för det inträffade. Så har du minsta lilla bevis så kan du kontakta mig här eller ingame och lägga fram dem.

Skulle vilja be en mod låsa och ta bort denna tråd då vi i Love tröttnar på att se inlägg efter inlägg om att vi fuskar.

Hälsningar Lov3Generation - språkrör i Love
 

DeletedUser

Guest
Hejsan

Skulle vilja be en mod låsa och ta bort denna tråd då vi i Love tröttnar på att se inlägg efter inlägg om att vi fuskar.

Hälsningar Lov3Generation - språkrör i Love

Men varför startade ni då denna tråd för? Ni kunde ha låtit det rinna ut i sanden :O

Ni lär väl förstå att folk börjar skriva här oxå om ert så kallade fuskeri...

Fast jag tror ej att ni har fuskat... Tycker det är så himla trist att nå sådant här händer på en värld :( Det ska bara inte få förekomma...
 

DeletedUser

Guest
Men varför startade ni då denna tråd för? Ni kunde ha låtit det rinna ut i sanden :O

Ni lär väl förstå att folk börjar skriva här oxå om ert så kallade fuskeri...

Fast jag tror ej att ni har fuskat... Tycker det är så himla trist att nå sådant här händer på en värld :( Det ska bara inte få förekomma...

Jag tycker det är lika trist som du att de blir detta. Och detta är tyvärr inte första världen det händer på :/ Vilket vi tycker är ännu tråkigare att det finns spelare inom .se som har så tråkigt att de gör allt för att förstöra spelupplevelsen som många spelare söker kring detta spel.

Ingen av oss sitter och skapar ett barbbälte för att vi ska få dåligt rykte. Tänk själva nångång. Vill jag skapa ett taskigt rykte och bild så ska vi väl backstabba och gå till angrepp emot allt och alla. Varför skapa ett bälta för att förstöra för oss? Ingen tycker detta är kul och vi besvikna över de inträffade, varför fuska i ett spel man vill vinna ärligt? För mig räknas ingen vinst om den inte är ärlig.

Sedan släpper noobskyddet så är det väl spelare man vill ha i närheten och inte barbs:confused:
 

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
Klart fan att det var fusk.

Oddsen för att detta skulle hända av en slump är så ofantligt små så jag tror inte ett dugg på era dåliga försök till att skylla ifrån er.
På ett eller annat sätt är ni inblandade och ni har dragit fördel av vad som hänt.

Men det är för mycket meck att starta om världen så nu håller vi bara käften och spelar om det istället.

MVH
/Ruscam
 

DeletedUser

Guest
Lov3Generation - språkrör i Love
Ville att tråden ska stängas.

Mod kan låsa och kasta bort den.

Mvh Fake ID
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp