Lorike=spioner??

ABOO

New Member
Reaktionspoäng
0
Lorikes familj har spioner akta er för dem fick detta av en av mina gamla medlemmar som har slutat köra deras familj består av

Våran familj består av:

TT-Lorike NORD: TTLN
TT-Lorike SYD: TTLS
TT-Lorike AKADEMI:TTLA

De har delat upp stammen de hette tidagre [ally]Lorike[/ally] som du kan läsa i brevet.Spioner ush o fy!!:mad:

Lorike sa:
Spruck på 11.03. kl 23:32
jag har just nu en fri inbjudan
och du ligger bra till!

är du intresserad av att gå med i [ally]Lorike[/ally]?

kingsley på 15.03. kl 09:45
Lustigt att du skriver o frågar, just nu blir Kingsley överfallen av loriket?'
Sitter konto övervakare, tråkigt men vad ska man göra?

Spruck på 15.03. kl 15:52
"Spruck på 11.03. kl 23:32jag har just nu en fri inbjudan
och du ligger bra till!

är du intresserad av att gå med i Lorike?"

om du kollar datumet så vet du att det var ett litet tag sen

kingsley på 15.03. kl 16:34
Jo det såg jag, jag ville inte kolla posten eftersom den inte är min, sen när jag såg alla anfallen tänkte jag om..

Spruck på 15.03. kl 16:38
åfan!
jag har ju bokat kingsleys by för nobling

vilket betyder att bara mina attacker kmr att innehålla adelsmän

btw!

inbjudan var bara för att få spionera på SNAPS.

inget annat

kingsley på 15.03. kl 17:02
Det var alltså en fuling, att spionera?

Spruck på 15.03. kl 17:05
ungefär
men det kmr inte att hända!

men jag kmr att avboka byn nu så den kan bli noblad av vem som helst i Lorike iaf

kingsley på 15.03. kl 17:18
Jag märker det, anfallen droppar in nu.. Ha ha i bästa fall kommer de slåss mot varandra!!

Spruck på 15.03. kl 17:23
nej
jag har hittat en ny noblingstråd nu

kingsley på 15.03. kl 19:33
Som betyder att anfallen upphör?
Det vore trevligt!

Spruck på 16.03. kl 00:27
inte en aning
hör med [player]wonzip[/player]
 

DeletedUser

Guest
och det ovanliga/ speciella du vill komma fram med detta är?
 

ABOO

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag varnar andra stammar för dem, så det ska bli svårare för nån stam att ha spioner från dem.
 

DeletedUser

Guest
Det är ju inte precis ovanligt ABOO. Många stammar som är i krig använder sig av spioner för att veta vilka byar stammen ska attackera, truppantal osv. Har själv haft spioner från CCCP i två av de stammar jag varit med i, inte konstigt att det är svårt att ta byar från dom :)
 

DeletedUser

Guest
exakt

9/10 av alla spelare på värld 3 (och värld 2, vi är lite efter, speciellt dante) är våra spioner:p
 

DeletedUser

Guest
Tja ABBO lite gammalt va? Vi är dessutom inte bara Lorike vi är TT också :rolleyes:. Du hängde inte riktigt med där tror jag.

Som många andra har sagt så är spioner inte så vanligt men vi har inte rekryterat någon systematiskt aom endel gör. Jag vet till exempel att STIM har spioner:p.

Men men hål å med detta om du vill. Tror alla bryr sig och kommer att attackera oss:rolleyes:.
 

ABOO

New Member
Reaktionspoäng
0
Tja ABBO lite gammalt va? Vi är dessutom inte bara Lorike vi är TT också :rolleyes:. Du hängde inte riktigt med där tror jag.

Som många andra har sagt så är spioner inte så vanligt men vi har inte rekryterat någon systematiskt aom endel gör. Jag vet till exempel att STIM har spioner:p.

Men men hål å med detta om du vill. Tror alla bryr sig och kommer att attackera oss:rolleyes:.

Jag sa att ni hade bytt namn.Jag sa inte att de skulle attackera er jag sa att de skulle skydda sig mot era spioneri affärer. Och vad har det med STIM att göra med!??
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Tror verkligen att ingen här bryr sig om detta.
 
Topp