Limpona tar snart också farväl.

salle69

New Member
Reaktionspoäng
0
Hej på er alla där ute !

Även jag (limpona) kommer att följa mina vänners exempel i OB och gråa. Denna värld är ju stendöd sedan länge tillbaks. Våren är här och snart övergår den till sommaren. Så det var ett lätt val för de flesta av oss i OB att gråa. Speltiden blir mindre och mindre nu då sommaren står inför dörren och då är det lika bra att lägga ner helt under de förutsättningar som varit i V11.
Skulle ha gråat för 4-5 dagar sedan tillsammans med några andra men kunde bara inte göra det när man fick ett större gäng inkommande attacker. Ville avsluta mina dagar i denna värld genom att ge motstånd under några dagar till. För jag gråar inte för att man blir attackerad, det är ju det som är det roligaste för min del, som den deffspelande råtta man är.

Har haft nöjet att lära känna många nya individer i denna värld, många har slutat men ett helt gäng finns kvar. Så jag vill önska er och även alla andra en trevlig sommar innan man gråar om några dagar.

Och vill självklart nämna att man stortrivts i OB, tack för en underbar tid (avsett för gamla OB lirare).

Mvh,
limpona.
 

DeletedUser

Guest
Denna värld är ju stendöd sedan länge tillbaks. Våren är här och snart övergår den till sommaren

världen kommer o bli ännu mer död nu när OB oxå försvinner :(

lycka till irl o så syns vi kanske i en annan värld :)
 

0rmen

New Member
Reaktionspoäng
0
Härlig inställning att inte gråa sig bara för lite inks.... Jag fick ju merjobb i 2-3 veckor;) Ha det bra:)
 

salle69

New Member
Reaktionspoäng
0
Hej

Tack skall ni ha och ja, vi ses kanske i någon framtida värld framöver.

Jo förresten 0rmen, vi från stammen OB gråade inte för att vi blev hamrade. Däremot så kändes V11 stendöd för oss. De flesta av oss har mycket att göra IRL (precis som många andra spelare, oavsett stam). Att då lägg ner tid i en värld som är DÖD, där man bara kan inrikta sig på att försöka bromsa upp och inte expandera kändes inte som ett alternativ. Vi gav det hela en chans i alla fall, var menat att gråa redan för ett par månader sedan.

Hoppas nu bara att det händer något mellan BooYaa och asynja framöver, så att deras medlemmar får mer motivation i V11. För jag är helt säker på att merparten av deras medlemmar är för ett krig mot varandra. Då blir V11 mycket mer intressant.
Så det är upp till ledarna i de stammarna att försöka komma överens om ett krig, då har ingen backstabbat någon.
Vilket fall som helst, lycka till allihop och ha en underbar sommar.

Mvh,
Robert.
 

gugget

Member
Reaktionspoäng
0
Jo förresten 0rmen, vi från stammen OB gråade inte för att vi blev hamrade. Däremot så kändes V11 stendöd för oss. De flesta av oss har mycket att göra IRL (precis som många andra spelare, oavsett stam). Att då lägg ner tid i en värld som är DÖD, där man bara kan inrikta sig på att försöka bromsa upp och inte expandera kändes inte som ett alternativ. Vi gav det hela en chans i alla fall, var menat att gråa redan för ett par månader sedan.

Tror att ormen menade sitt inlägg som en komlimang.
 

salle69

New Member
Reaktionspoäng
0
Tror att ormen menade sitt inlägg som en komlimang.

Jo jag förstog det. Respekterar honom och tog det inte som kritik. Var menat som ett allmänt svar till alla, även fast svaret riktades till honom.

Finns en del som tror att vi i OB gråade för att vi inte pallade med en massa inkommande, vilket inte var fallet. Gick väl in i den klassiska fällan, taggarna utåt, försvarsställning *S*.
 

DeletedUser

Guest
Limpona jag får önska dig all lycka till IRL, och ja nu när våren kommer blir tiden knapp att sitta vid datorn, absolut inget någon kan säga emot!
Har varit fantastiskt kul att spela både med dig och emot dig, dock blev man lite chockad över ett litet defmonster du var då jag helt trodde du var en offspelare, haha!

Som nämt ovan, lycka till och ha en underbar sommar! :)
 

salle69

New Member
Reaktionspoäng
0
Snart är det dags !

Tack tjockochful ! Gillar verkligen att deffspela, att sända runt sin deff så gott det går och tömma många byar bara för att deffa upp andra mål där man misstänker att fienden skall slå till. Då blir defförlusten inte så stor, även om man får 10 inkommande rens mot enskilda byar. Men ni slank igenom en hel del byar, kunde omöjligt stå emot alla era rens. Men roligt var det i alla fall att få avsluta V11 med en sista utmaning.

Min OBF steg med nästan 13 Mio poäng under 5-6 dygn, inte så illa :)



02/05/2011 limpona TLB 47 -1,951,619 -197 +33,689,783 =7,897,503 +25,792,280
01/05/2011 limpona TLB 46 -1,960,304 -198 +32,877,865 =7,897,503 +24,980,362
30/04/2011 limpona TLB 46 +1,975,726 =199 +24,674,145 =7,897,503 +16,776,642
29/04/2011 limpona TLB 47 -1,975,390 =199 +22,960,069 =7,897,503 +15,062,566
28/04/2011 limpona OB 48 -1,975,512 -199 +22,294,437 +7,897,503 +14,396,934
27/04/2011 limpona OB 48 +1,984,323 =200 +20,830,252 =7,897,499 +12,932,753


Ha det bäst nu allihop, gråar inom ett par dagar.
 

DeletedUser

Guest
Kära goa Limpona, tryck på den gråa..
Leken har slutat för länge sedan ... Låt dom seriösa göra upp med ett handslag i en kvävd nysning..
 

salle69

New Member
Reaktionspoäng
0
Kära goa Limpona, tryck på den gråa..
Leken har slutat för länge sedan ... Låt dom seriösa göra upp med ett handslag i en kvävd nysning..

Ja nu så har jag tagit bort kontot. Om 5 dygn blir mina byar gråa. Tog lite tid innan jag joinade er andra genom att gråa, men nu är det gjort :)
 

DeletedUser

Guest
Rätt val käre vän. En ära att ha lirat med dig och att fortsätta lira med dig på annan ort :)
 

salle69

New Member
Reaktionspoäng
0
inte sluta ....
vem ska då vakta min flank?
å vad ska solan säga?
komma Co spela?

Blir tyvärr inte så. När jag väl bestämt mig för en sak så fullföljer jag det. Finns en del spelare som jag verkligen respekterar och har lovat dem fria byar och håller mitt löfte.

Denna värld är mer eller mindre DÖD, går inte att blunda för det. Var ju därför som vi var ett gäng som valde att lägga ner och tillbringa tid i andra världar som är mer öppen.
 

DeletedUser

Guest
Trist att du slutar, men det var kul att möta dig. Trots att det blev rena lingonveckan på mina senaste rapporter :p
 

DeletedUser

Guest
En spelare med karaktär och personlighet avslutar, trist, men hoppas hitta en värld så småningom att köra med dig igen, klart starkaste stjärnan på den TwHimmel som glittrar så vackert ibland.... spelare med både ryggrad, mod och hjärta:awsm:
 
Topp