LIMPANSSON tackar för sig

LIMPANSSON

New Member
Reaktionspoäng
0
Även jag sällar mig till dom som tackar för sig på värld två..Mer än tre års spelande börjar tryta på livet irl.

Jag har väl inte gjort något större väsen av mig på den här världen,men jag får tacka alla vänner och fiender för den här tiden.

För att dela ut en liten känga så får jag tillstå att min motivation och spelglädje dog för lite över ett år sedan när dessa script kom till användning..Jag anser att attack och fejkscripten tog bort mycket av spelets ide,för hur så kallat "skillat" är det att via några få knapptryckningar skicka iväg x-antal 1000 attacker..Men en del kanske kallar det taktik att trötta ut sina motståndare på det viset istället för att spela ut dom på gammalt hederligt vis

Stor heder till er jag krigade mot och som inte använde er av dylikt...Det var ju bland annat attackerna mot mig för över ett år sen som gjorde att servern inte pallade trycket...lol...önskar er alla lycka till i ert fortsatta spelande
LIMPANSSON
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Önskar dig lycka till både IRL och om du ska spela i något annat spel.
 

DeletedUser

Guest
Även om jag var med i just den offensiven du pratar om så önskar jag dig all lycka!

Roligt att ha haft dig på v2, tyckte det var riktigt starkt av dig hur du tog dig upp därefter med!
 

DeletedUser

Guest
För att dela ut en liten känga så får jag tillstå att min motivation och spelglädje dog för lite över ett år sedan när dessa script kom till användning..Jag anser att attack och fejkscripten tog bort mycket av spelets ide,för hur så kallat "skillat" är det att via några få knapptryckningar skicka iväg x-antal 1000 attacker..Men en del kanske kallar det taktik att trötta ut sina motståndare på det viset istället för att spela ut dom på gammalt hederligt vis

LIMPANSSON

jag tror att du fantiserat ihop något helt fantastiskt script, det låter iaf helt enormt att skicka tusentals attacker på några få knapptryck. men tyvärr limpan, ska man skicka 1000 attacker med ett fejkscript så krävs det mer än 3000 knapptryck.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Lycka till IRL!..
Kan inget annat än att hålla med dig om dessa script, har förstört mycket spelglädje! ..
Men förändringar kommer, lika bra och vänja sig vid dom ^^
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Vad är script?

Näe, men lycka till IRL! Synd att du lämnar oss mitt i kriget...
 

DeletedUser

Guest
Finns mycket att klaga på när det gäller scripts. Det gör ju att en stam i princip måste ha en god tekniker för att lyckas i en värld. dessutom gör det att nya spelare som inte känner till alla dessa scripten får ett stort undertag vilket gör att fler av de slutar och då är det ju inte så konstigt att världarna blir mindre och mindre. det hjälper dessutom främst de stora och erfarna vilket gör att de växer ifrån de mindre snabbare.

Var roligare innan scripten dök upp.
 

DeletedUser

Guest
Script kan vem som helst söka på via google eller forumet, att "vi" som stora växer ifrån beror ofta på två saker

Aktivtetet och envishetm varav att vara konstant aktiv är en av dom viktigaste promisserna för att komma långt.

Sen är det folk som klagar på script och själv använder dessa i bakgrunden

Men men.. lycka till limp
 

DeletedUser

Guest
önskar dig lycka till med Limpan
Men kan inte låta bli att komentera keysers inlägg. att slå sig för bröstet och säga att det beror på att man är aktiv är det mest patetiska jag hört på länge när ni sitter två på det kontot klart att det blir ett aktivt konto då.
 

DeletedUser

Guest
önskar dig lycka till med Limpan
Men kan inte låta bli att komentera keysers inlägg. att slå sig för bröstet och säga att det beror på att man är aktiv är det mest patetiska jag hört på länge när ni sitter två på det kontot klart att det blir ett aktivt konto då.



Du satt ju precis o sa att det var patetiskt att säga att man vore aktiv?

Eller har du ett sätt att plocka byar på ett konto som e inaktivt? Berätta gärna, skulle va skönt o höra det så man slipper sitta såhär mycket.

Klart det är för att man är aktiv på kontot, ett konto går bra...script underlättar och sparar dig tid, vill du inte spela med det...sure?

Ska resten av världen ta skit för du vägrar? Det var bland det mest patetiska jag har hört.




Lycka till förövrigt limpan, du är en av dom bättre spelare jag lirat med :)
 

DeletedUser

Guest
önskar dig lycka till med Limpan
Men kan inte låta bli att komentera keysers inlägg. att slå sig för bröstet och säga att det beror på att man är aktiv är det mest patetiska jag hört på länge när ni sitter två på det kontot klart att det blir ett aktivt konto då.

Innan du kommenterar och gnäller lite så kan du forska fram lite fakta:

1. Aktivetet är a och o, och det gäller ALLA spel som kör tw-stil
2. Vi blev nyligen på kontot, så att jag kommit var jag är (eller vi nu) beror på mig, mina krigskamrater och alla andra sköna spelare som donerat byar ^^

Nog om detta, limpans tråd - back to topic!
 

DeletedUser

Guest
What Keyser said - back to topic ;)

Jag vill inte behöva sitta o radera inlägg och dela ut varning, hur gärna ni än vill tro det ^^
 
Topp