Letar efter samarbete

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Om någon är intresserad av att samarbeta lite med mig för att se till att du snabbare kan utvecklas i spelet, så skicka ett meddelande InGame... SwedenCitizen även där.

Det jag menar är att ni hjälper mig med en sak, så hjälper jag er, med assistans, resurser osv...

//SwedenCitizen
 

DeletedUser

Guest
Hade skickat resurser till dig om det inte vore för de fåniga reglerna att man inte kan.
Bra sätt att aktivt hindra en community från att växa fram i spelet. Antar dock att det är av någon mer strategisk orsak ni valt att förbjuda det. ;)

Vill du ha hjälp av någon, snacka med dina grannar och försök gå med i en bra stam som passar dig och din placering på kartan.

Lycka till :cool:
 

DeletedUser

Guest
Häng med på vårat JIHAD!!!

ALLAH ÄR DEN ENDE SANNE GUD!
TILL ALLAH VI SLÅSS FÖR OCH DÖ FÖR!!

LET THERE BE AMERICAN KÖTT!
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Hade skickat resurser till dig om det inte vore för de fåniga reglerna att man inte kan.
Bra sätt att aktivt hindra en community från att växa fram i spelet. Antar dock att det är av någon mer strategisk orsak ni valt att förbjuda det
. ;)

Vill du ha hjälp av någon, snacka med dina grannar och försök gå med i en bra stam som passar dig och din placering på kartan.

Lycka till :cool:

Är ju för att stoppa push accounts i början :p
 

DeletedUser

Guest
Är ju för att stoppa push accounts i början :p

Möjligt, men det är ett steg i fel riktning, det är det jag menar. Att hämma interaktionen mellan spelare i ett onlinespel känns bara så fel, det går emot allt förnuft :) Om det är ett problem med pushkonton får man lösa det på annat sätt.. tycker jag..... ;)
 

DeletedUser

Guest
Trådskaparen har begärt att man hör av sig ingame så med tanke på nivån på posterna efter #1 är det ett sant nöje att säga...

...*Klick!*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp