LemonLime faller för grupptrycket

DeletedUser

Guest
52xml0.png

Bättre att dela upp din signatur på 3 delar..

Du får citera inlägget och kopiera koden ;)

Sist jag kollade tillät forumet max två bilder i signaturen och har det inte ändrats under de senaste 24 timmarna så borde det fortfarande gälla. Sedan kanske det bara gäller just mig pga för många aktiva förseelser, det vet ju inte jag, och då är det bara att köra på med så många bilder som möjligt :)
 

DeletedUser

Guest
Jaså.. Det hade jag missat.. Men kan mycket väll stämma som du säger.
 

DeletedUser

Guest
Lemonlime, jag har mycket länge varit fascinerade av signaturer du skapat, Diskutera om dina idéer kan komma till hands med ett "nick" som mitt?

Kontakta gärna mig!
 

DeletedUser

Guest
Det händer väldigt sällan nuförtiden att jag gör signaturer. Gjorde faktiskt en igår och två förra veckan, men innan det så har jag nog bara gjort 3-4 stycken sen i sommras. Man vet aldrig när jag gör en nästa gång :)
 

DeletedUser

Guest
Lemonlime, jag har mycket länge varit fascinerade av signaturer du skapat, Diskutera om dina idéer kan komma till hands med ett "nick" som mitt?

Kontakta gärna mig!

LL du kan få äran att göra en åt mig ;)

Jag tror ni fått fel idé om mig. Jag tycker inte om att göra signaturer, men jag tycker om att se resultatet av mina kreationer. Det innebär att jag inte gör detta för nöjes skull. Om Ni vill att jag gör signaturer till Er, får Ni se till kontakta mig istället för att vänta på att jag hör av mig till Er.

Enkel fotnot bara.
 

DeletedUser

Guest
Hur vill du att jag ska kontakta dig, Skype, Pm, Ingame?
 

DeletedUser

Guest
Du har anmält ditt intresse, men du har inte kommit med några önskemål. Dock borde du väl kunna göra en egen eller har jag fel?


Jo jag kan, dock så vette fasen om jag har orken för det nu när skolan är igång igen efter ens apu..
 
Topp