LemonLime faller för grupptrycket

DeletedUser

Guest
Ja då ska jag väl försöka välja ut ett par av mina verk som jag tycker sticker ut lite från mängden. Kommentera gärna och kom även med konstruktiv kritik. Allt som kan göra mig bättre uppskattas.

TGOW-1.jpg


no15ysig.png


Spank.png


tjockgs.png


drl.png


dragoneye.jpg


sam2.png


luxury2.gif
 

DeletedUser

Guest
Fina verk :) En av dom bästa på att göra signs enligt mig ^^
 

DeletedUser

Guest
Den till "Smal Gås" är den snyggaste sign som har gjorts enligt mig :)
 

DeletedUser

Guest
Mycket fina signs, vad använder du för program ? :) Eller är det en hemlighet^^ ;)
 

DeletedUser

Guest
Draken på den andra bilden liknar min i signaturen. Fast med min een har jag minskat färgerna och förminskat den mer.
 

DeletedUser

Guest
Mycket fina signs, vad använder du för program ? :) Eller är det en hemlighet^^ ;)

paint eller photoshop tror mest på paint

Photoshop CS2 för att vara någorlunda på pricken.

Draken på den andra bilden liknar min i signaturen. Fast med min een har jag minskat färgerna och förminskat den mer.

Använde mig av just den draken för första gången till Domdoms första stambild i samband med starten av v10 för snart ett år sen. Jag stavade visserligen fel (istället för "Dragonmasterslayers of Doom" så skrev jag "Dragonmasters of Doom") så den bilden användes aldrig. Signaturen till No15y gjorde jag samtidigt som den till Smal Gås vilket borde vara någon gång i Februari/Mars i år, så det är inte någon fråga om kopia från min sida om det var det du syftade på.

Just nu väntar jag på att någon med ett lite roligare nick än tex GGTTW (no offense) ska vilja ha en ny signatur. Jag har lite idéer på lager :)*


* :) <- UGLY SMILEY :mad:
 

DeletedUser

Guest
Photoshop CS2 för att vara någorlunda på pricken.



Använde mig av just den draken för första gången till Domdoms första stambild i samband med starten av v10 för snart ett år sen. Jag stavade visserligen fel (istället för "Dragonmasterslayers of Doom" så skrev jag "Dragonmasters of Doom") så den bilden användes aldrig. Signaturen till No15y gjorde jag samtidigt som den till Smal Gås vilket borde vara någon gång i Februari/Mars i år, så det är inte någon fråga om kopia från min sida om det var det du syftade på.

Just nu väntar jag på att någon med ett lite roligare nick än tex GGTTW (no offense) ska vilja ha en ny signatur. Jag har lite idéer på lager :)*


* :) <- UGLY SMILEY :mad:

har jag ett roligt namn?
 

DeletedUser

Guest
Nya bilder! Dock är det samma tema på dem :/ För att få en sådan vacker skapelse att kalla sin egen måste man först bli medlem i den högst exklusiva Comic Sans-klubben.

mackan.png


lemonsans.png


rkan.png


3134med.png


2j0f22g.png


dngdc6.png


razk.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tänkte testa ett nytt upplägg för signaturer. En idé jag haft ett ganska bra tag men som jag inte orkat testa förrän nu. Tog mig en evighet att få det att fungera ordentligt men nu är det äntligen klart! En signatur med flera olika, fungerande länkar:

wedi4.png

wedi8b.png

wedi9b.png
wedi10b.png


Förhoppningsvis ska det fungera även som signatur och inte bara i inlägget, men det återstår att se när ägaren till signaturen vaknar och kan få instruktioner om hur det hela ska läggas in för att fungera.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nej, det fungerade inte. Men det spelar ingen roll, jag hade kul ändå ;)
 

DeletedUser

Guest
instämmer med law den funkar perfekt :)
kom in på alla dom olika länkarna.
bra jobbat får se när ägaren vaknar ;)

HerdNerd
 

DeletedUser

Guest
Vad jag menar är att det inte funkar att lägga in det som signatur. Denna signaturen består av 10 bilder och 6 länkar, men man får inte ha mer än 2 bilder i signaturen. Därför funkar det inte som det ska.
 

DeletedUser

Guest
Som det är just nu så är 2 länkar max om man vill bädda in dem i en och samma bild. Har lämnat ett önskemål om ändring på den fronten men det är inte säkert att det går i vBulletin-forum. Vi får vänta och se helt enkelt :)
 

DeletedUser

Guest
Har en liten fråga, om jag nu har gjort en bild med två knappar.. kan man fixa in 2 länkar i bilden?

Vet att man gör så för en länk, men hur gör man för två i samma bild :)?
 

DeletedUser

Guest
Du delar bilden i två delar och lägger in respektive bild-url med tillhörande img-taggar mellan url-taggar med tillhörande mål-url.

[.URL="http://support.innogames.de/login?game=staemme&lang=se"][.IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk230/Spruck_2008/wedi3.png[/IMG][/URL]

utan punkter =

 

DeletedUser

Guest

Bättre att dela upp din signatur på 3 delar..

Du får citera inlägget och kopiera koden ;)
 
Topp