LEAGUE vs TOO

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vill bara framhäva med enkla ord att ingen TOO spelare är anfallsbara från TYT sida förens ledningen säger det.

Kommer troligen PM om detta ikväll.

Däremot ALLA TOO spelare som trodde att -s- var ett säkert val av stam för skydd, kommer få smaka på offbyar.:)


/D
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Sluta ljug

Jag sa aldrig att jag ville ha in alla spelare. Men jag villa ha in alla aktiva spelare som kämpat hårt under hela tiden.
De oaktiva rensade jag ut.

Men det passade inte, för LEAGUE gick efter poäng och inte efter aktivitet och lojalitet. Alltså strandade förahndingarna.

Och som vanligt är det så med LEAGUE att de anfaller under tiden de har de fjort dagarna som de lovat oss fred efter att IAPn sades upp.
Sedan avbröt de vapenvilan under förhandlingarna med.
Alltså valde vi att hellre strida vid sidan av de andra som kämpar för värld 12s exixtens, så kan vi i alla fall gå igraven med att ha gjort vad vi kunnat.

att IAPn med med LEAGUE inte skulle hålla i -s- förstod jag, men man kan ju alltid hoppas :)
 

DeletedUser

Guest
Jag sa aldrig att jag ville ha in alla spelare. Men jag villa ha in alla aktiva spelare som kämpat hårt under hela tiden.
De oaktiva rensade jag ut.

Men det passade inte, för LEAGUE gick efter poäng och inte efter aktivitet och lojalitet. Alltså strandade förahndingarna.

Och som vanligt är det så med LEAGUE att de anfaller under tiden de har de fjort dagarna som de lovat oss fred efter att IAPn sades upp.
Sedan avbröt de vapenvilan under förhandlingarna med.
Alltså valde vi att hellre strida vid sidan av de andra som kämpar för värld 12s exixtens, så kan vi i alla fall gå igraven med att ha gjort vad vi kunnat.

att IAPn med med LEAGUE inte skulle hålla i -s- förstod jag, men man kan ju alltid hoppas :)


Hur förklarar du då varför LEAGUE tog in dom från v7 utan några som helst poäng? :)
 

scummy

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag sa aldrig att jag ville ha in alla spelare. Men jag villa ha in alla aktiva spelare som kämpat hårt under hela tiden.
De oaktiva rensade jag ut.

Men det passade inte, för LEAGUE gick efter poäng och inte efter aktivitet och lojalitet. Alltså strandade förahndingarna.

Och som vanligt är det så med LEAGUE att de anfaller under tiden de har de fjort dagarna som de lovat oss fred efter att IAPn sades upp.
Sedan avbröt de vapenvilan under förhandlingarna med.
Alltså valde vi att hellre strida vid sidan av de andra som kämpar för värld 12s exixtens, så kan vi i alla fall gå igraven med att ha gjort vad vi kunnat.

att IAPn med med LEAGUE inte skulle hålla i -s- förstod jag, men man kan ju alltid hoppas :)

Vi tänker absolut inte på poäng då vi för några veckor sedan tog in ca 10 spelare med startpoäng.

Däremot ville vi inte ha med spelare som bara adlat barbarbyar med sina blandbyar...
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Vi tänker absolut inte på poäng då vi för några veckor sedan tog in ca 10 spelare med startpoäng.

Däremot ville vi inte ha med spelare som bara adlat barbarbyar med sina blandbyar...

En sak ni i league ska ha all heder för är att ni nästan bara adlar spelarägda byar.

Sedan kan man ju säga massa saker om er negativa sida men i detta inlägg ska jag hålla mig till det positiva :)
 

DeletedUser

Guest
Jag sa aldrig att jag ville ha in alla spelare. Men jag villa ha in alla aktiva spelare som kämpat hårt under hela tiden.
De oaktiva rensade jag ut.

Men det passade inte, för LEAGUE gick efter poäng och inte efter aktivitet och lojalitet. Alltså strandade förahndingarna.

Och som vanligt är det så med LEAGUE att de anfaller under tiden de har de fjort dagarna som de lovat oss fred efter att IAPn sades upp.
Sedan avbröt de vapenvilan under förhandlingarna med.
Alltså valde vi att hellre strida vid sidan av de andra som kämpar för värld 12s exixtens, så kan vi i alla fall gå igraven med att ha gjort vad vi kunnat.

att IAPn med med LEAGUE inte skulle hålla i -s- förstod jag, men man kan ju alltid hoppas :)

Vill bara kommentera detta.

1. Det förekom anfall under de 14 dagarna vi utlovat som tidsfrist - sant. Tyvärr var disciplinen inte 100% och jag beklagar verkligen detta. Men det var absolut ingen samlad krigföring. Ni märkte nog skillnaden. :)

2. Gå på poäng? Fel. Vi ville inte ha med hela gänget du föreslog då vi helt enkelt inte sett att de bidragit särskilt mycket till er krigföring. Med andra ord, vi vill inte ha folk som bara har poäng pga gråbyadel osv.

3. Att vi avbröt vapenvila under förhandlingarna, också fel. Du sa "alla eller ingen" vilket stängde förhandlingen. Eller hur?

4. Att du säger "att hellre strida vid sidan av de andra som kämpar för värld 12s existens" är väl lite väl magstarkt, du säger ju själv att du ville komma över med alla aktiva spelare till oss. Det var när den planen inte funkade som ni flydde till -s-. Tycker inte direkt ni känns övertygande i argumentationen här. :rolleyes:

Personligen tycker jag det är synd att det blev som det blev, då jag tycker du och dina toppspelare både verkar trevliga och duktiga. Med vissa av dem så vet jag ju att det är fallet.
 

DeletedUser

Guest
Jag föreslår att denna tråden stängs då detta krig e slut .

Om kriget är slut kan trådens skapare Wolfstar be mig stänga den, så fixar jag det.


Tråden låses på trådskaparens begäran.
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp