LCN+St2+Caf2+Elite = ??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
När kommer er merg då?

Vad blir ert namn?

För all BS om "vi ska inte merga" de är helt välkommet, men då vill ja höra om vilken av dessa 4 som ska bli Backstabbade :p

Annars vill ja ha möjliga namn. Inga idiotiska förslag som *Skriver jag här blir jag nog bannad* Men go ahead ^^

Nej ja spelar ej, continue.

Alla personangrepp på mig kommer bli anmälda. :sneaky:

Ja tippar på St2 familjen. eller st4 etc lol ^^
 

DeletedUser

Guest
Skånska alkoholister (Skånska=Syd)

Varsågod, där har du namnet.
 

DeletedUser

Guest
När kommer er merg då?

1 / Vad blir ert namn?

2 / För all BS om "vi ska inte merga" de är helt välkommet, men då vill ja höra om vilken av dessa 4 som ska bli Backstabbade :p

3 / Annars vill ja ha möjliga namn. Inga idiotiska förslag som *Skriver jag här blir jag nog bannad* Men go ahead ^^

4 / Nej ja spelar ej, continue.

5 / Alla personangrepp på mig kommer bli anmälda. :sneaky:

6 / Ja tippar på St2 familjen. eller st4 etc lol ^^

1 / Det finns inget.
2 / Det är dumt att BS vänner.
3 / Se punkt 1.
4 / Trevligt med intresse från icke V3 spelare.
5 /
6 / Se punkt 1.

Jag ser ingen fördel i en större merg inom överskådlig framtid, V3 kommer att leva vidare hela detta året också.
 
Senast redigerad av en moderator:

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Henrik, det är klart att det blir en merg mellan några eller alla stammar. Det får framtiden utvisa, och vem som mergar med vilken. Kanske hela kartan mergar ihop i ett enda stort pusskalas:sneaky:
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Henrik, det är klart att det blir en merg mellan några eller alla stammar. Det får framtiden utvisa, och vem som mergar med vilken. Kanske hela kartan mergar ihop i ett enda stort pusskalas:sneaky:

Jak elskar att pusas!

Jag tycker att vi döper stammen till: "Pussa Henrik338" med PUSS som tag?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Henrik, det är klart att det blir en merg mellan några eller alla stammar. Det får framtiden utvisa, och vem som mergar med vilken. Kanske hela kartan mergar ihop i ett enda stort pusskalas:sneaky:

Jaha förut var de hela syd som skulle merga, nu får vi se.

Intressant förslag där Brightside.

Cribba låt oss höra, vilka har inte gjort sig förtjänt av en plats? ja tycker vissa i LCN och CAF2.
 
Senast redigerad av en moderator:

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Henke... mitt förslag på namn är Söderstadion så kan ni andra, som inte är med i kriget sitta på läktarna och sjunga och dricka bira, samtidigt som ni tittar på.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Av trådskaparens begäran så är denna tråd öppen igen.

Topicen är om den såkallade "sydalliansen" OM dom skulle merga, vad ska dom heta ?

Ni får prata om lite om det , om ni sköter det snyggt till. Men främst är såklart namnförslagen.

Sen uppmanar jag "sydalliansen" att ni inte tar denna tråd allt för allvar. Istället kommer in med ett leende på läpparna.


Glöm inte att använda rapportera som ditt svärd på inlägg som inte här till i tråden. Istället för att svara.
 

DeletedUser

Guest
Vill bara hoppa in och kommentera här, kommenterar som en spelare och inte som en moderator nu.

Undrar bara vad det angår dig (henrik338) om änns sydalliansen skall merga eller inte, du spelar inte änns v3 så jag ser ingen större mening i att du ska vara intresserad och bry dig.

Sen om sydalliansen mergar så är de upp till ledarna i varje stam att tillsammans komma överens över ett namn som alla godkänner, inget utomstående kommer kunna gissa sig fram till.

Så enligt mig är denna tråden totalt meningslös.

mvh Fox
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Henke... mitt förslag på namn är Söderstadion så kan ni andra, som inte är med i kriget sitta på läktarna och sjunga och dricka bira, samtidigt som ni tittar på.

Det är ett bra förslag. ^^ provocerande. För NW.

Utmärkt att tråden låses upp igen, tack Raggen för att du gör ett fint jobb med att rensa i tråden.

Fox, Jag har väl all rätt i världen att kommentera. Jag HAR spelat här och följer gärna världen tills den är över, och ja självklart kommer den sluta med En sydmerge.

Därför tycker jag att de är bra om vi ger några tips till cribba om namn till sin nya stam. Nog tror jag att Cribba kommer välja ett snyggt namn, som säkerligen säger endel om v3. Typ "The Dark side has won" eller kanske "Vi mergade oss till vinst!"

Eller så kanske det blir en "We r 1337" eller kanske ett äldre namn typ som "Romarriket" :p

Vem vet, hursomhelst kommer det bli intressant vad som väljs till namn, själv tippar jag "Vi mergade oss till vinst!" Förkortning St2 :rolleyes:

Så om du tycker tråden är värdelös, kommentera inte. Jag tvingar ingen till att kommentera om dem ej vill.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Jag är ledsen att behöva meddela dig Henrik att dina försök att splittra oss i Syd tyvärr inte fungerar

Det som fungerar är vårat samarbete och vilja att vinna denna världen. Hur det skall gå till vet vi inte ännu, så medans vi funderar fortsätter vi att adla av "de andra";)

ger några tips till cribba om namn till sin nya stam

Jag har ingen stam, utan jag tillhör en stam och spelar med mina vänner. Jag har fått förtroendet att tillhöra ledningen i -ST2- och inget mer. De andra stammarna i söder har sina egna ledningar som fungerar utmärkt och som vi samarbetar med.

själv tippar jag "Vi mergade oss till vinst!" Förkortning St2

Namnet -ST2- har en bakgrundshistoria som vi inte vill förväxla med något annat. Det namnet ger oss en identitet som vi har kämpat för under flera år, så varför skulle vi förstöra det?


En merg eller något annat är kanske inte otroligt, då det påskyndar slutet av världen, men med vilka och hur får framtiden utvisa. Söderns samarbete kommer ändå att bestå, oavsett mergar eller liknande.

Ingen lämnas utanför och inga "platsar inte" eller är för "dåliga", Henrik , utan alla i syd oavsett stam, är likvärdiga i detta kriget och gör ett bra jobb, tillsammans:D

Det är den stora skillnaden mot Nordsidan. Glöm inte att vi har samarbetat i flera År/månader innan DVH och Gow blev NW. Det startade faktiskt före tjekan upplöstes och fortsätter in i framtiden.

Så...vad du än vill med din fråga så kan jag bara svara att det sannolikt kommer att bli intensivare samarbeten i jakten på segern i denna världen.

//Cribba
 
Senast ändrad:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tack cribba.

Vad jag har fått höra så räcker en allians med resterande stammar så är världen vunnen. (blev så i .net)

Så >.> om alla blir vänner med alla så är världen över ^^

Tråden kan låsas då en merg inte kommer behövas. Däremot ska vi starta en ny tråd om vem som bsar vem :D
 

DeletedUser

Guest
Happ det blev en kortvarig upplåsning . då låser jag denna igen på begäran.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp