Läget på V3?

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Var ju inte särskilt svårt:rolleyes:

Du vet väl mesut29 , att flera i -ST2- spelar i TYT på V12, där vi nollade dig, precis som vi kommer att göra i denna världen också:)

Statistik kan ju läsas lite hur som helst, undrar om de gamla statsen finns inbyggda i dessa "nya". Jag menar krigen som pågick mot GoW och DVH , innan de mergade ihop och blew NW? Försvinner den statsen när en ny stam bildas, i så fall så har vi nog en hel del + från den tiden, och de borde ju tillhöra samma stats, då det är samma krig som pågår.

Sen får vi inte glömma våra vänner i LCN-MASH-Elite och CAF , deras stora framgångar, är de också med i statsen mellan nord och syd?
 

DeletedUser

Guest
Du är rolig du, ger bort kontot till *** som byter lösen, sedan så får du tillbaka lösen av s***n trotts mer än 2 veckor gått. så påstå inget annat än att du spelar själv!

Jasså ja spelar själv???....skulle inte tro de då cottons mail står där sen 3 veckor tebax ungefär;) hade iaf skitkul med alla i syd:) å nw kommer falla tråkigt bara dom inte insett de själva;)
 

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
jadå men gillar fort NW 1 ,p en bra stam tycker jag, .. de är bättre som anfallare än st2 slå de . ;) mkt bättre. ^^..

Kan väl bero på att -ST2- inte krigat lika mycket som NW 1 har?

NW 1 / gow/nWCW-K har haft betydligt mycket mer krig innan än vad syd har. Dem har krigat mot Tjekan, DVH, MASH, Caf2, -ST2- och antagligen andra stammar också, Det ska dem ha beröm över. -ST2- har inte krigat lika mycket. Men under denna krig så har vi tjänat 5 gånger mer OBA än NW 1 gjort.
 

DeletedUser

Guest
Kattrag, jag har skrivit en del inlägg till dig innan som kan uppfattas som kritiska så jag ska försöka uttrycka mig diplomatiskt. Det jag har sett av dig i ett annat liknande spel säger mig att du inte är den bästa av diplomater. Diplomati är A och O i det här spelet, och därmed är din stam dömd till undergång. Resten är bara detaljer.

De som spelade i samma stam som mig i det andra spelet vet vad jag menar. (Fråga original-Midker, den som undrar över detaljer - själv har jag förträngt det mesta).

Cribbas diplomati, eller att alla andra stammar gangbangar -ST2- är det som kommer att avgöra V3.

Cribba, jag kommer inte tillbaks ens om jag får premium gratis, för om jag får premium måste någon köpa premium och därigenom sponsra tw.se. Och nej jag är inte alls bitter, men om man har råkat ut för samma sak som jag vill man inte att de ska tjäna pengar på premium.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Kan väl bero på att -ST2- inte krigat lika mycket som NW 1 har?

NW 1 / gow/nWCW-K har haft betydligt mycket mer krig innan än vad syd har. Dem har krigat mot Tjekan, DVH, MASH, Caf2, -ST2- och antagligen andra stammar också, Det ska dem ha beröm över. -ST2- har inte krigat lika mycket. Men under denna krig så har vi tjänat 5 gånger mer OBA än NW 1 gjort.

Andreas, vi i -ST2- har krigat mer eller mindre oavbrutet sen hösten 2007. Då fanns inte ens NW , GoW, eller nWWC-K , de "föddes" långt senare:p

Vi har också slagits mot MASH-Tjekan-NoD och det på samma gång. Sen gick vi på SWCWC och WCW på samma gång. Det slutade med att de försvann från kartan, som en egen stam även om några spelare finns kvar, bla hos oss.

Endast korta perioder har vi haft fred i snart 5 år:cool:
 
Senast ändrad:

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Kattrag, jag har skrivit en del inlägg till dig innan som kan uppfattas som kritiska så jag ska försöka uttrycka mig diplomatiskt. Det jag har sett av dig i ett annat liknande spel säger mig att du inte är den bästa av diplomater. Diplomati är A och O i det här spelet, och därmed är din stam dömd till undergång. Resten är bara detaljer.

De som spelade i samma stam som mig i det andra spelet vet vad jag menar. (Fråga original-Midker, den som undrar över detaljer - själv har jag förträngt det mesta).

Cribbas diplomati, eller att alla andra stammar gangbangar -ST2- är det som kommer att avgöra V3.

Cribba, jag kommer inte tillbaks ens om jag får premium gratis, för om jag får premium måste någon köpa premium och därigenom sponsra tw.se. Och nej jag är inte alls bitter, men om man har råkat ut för samma sak som jag vill man inte att de ska tjäna pengar på premium.

Synd att du inte har hela storyn.
Midker ja, när vi var små stammar och efter samtal i rådet tackade vi nej till samarbete med den stammen som var mindre än oss, vanligt förfarande..
andra delen var en merge med en liten stam med storhetsvansinne, som vi lämnade, deras medlemmar lämnade för oss, sedan var det några som bar sig rent illa åt, av dessa. Ren personförföljelse vilket gjorde att jag slutade använd mitt nick där.
Ska tillägga att jag agerat diplomat i flera TW världar och knytit kontakter användbara här i v3.
 
Senast ändrad:

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
ice jerry
corian är helt klart nära oss, men tyvärr heter den corian för de lämnat familjen av skäl de själva får redogöra för..
så i statestik ska du nog bara ha NW med
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
ice jerry
corian är helt klart nära oss, men tyvärr heter den corian för de lämnat familjen av skäl de själva får redogöra för..
så i statestik ska du nog bara ha NW med

Fast vad jag förstått så är det fd. NW2 som var missnöjda och därför valde att backa ur er sekt och starta en egen församling. Ni kämpar på samma sida, båda är fiender till ST2 och att ni sedan inte vill leka med varandra längre är ju bara negativt för er själva. Ni hade klarat er bättre tillsammans.

Plus, sen när får man inte sammanställa alla delaktiga i ett krig? Oavsett om dem sammarbetar eller så är dem ju fiender?
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
cribba55

oj vad du nollade mig, bevis?.. har själv vänner därifrån, .. mm daniboy är därifrån och från tyt.. har massa vänner från tyt.. ^^ så säg inte att nollade mig?.. intressant? då.. samma med v14, många är från v12 och v1, alltså Dsa..
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Jasså, flera från V12 och TYT spelar på V 14 i DSA?

Det var ju intressant info även om jag anat det en längre tid.

Jag menar inte att jag har nollat dig men du har ju krigat mot TYT och det har ju inte gått så bra för dig, eller hur?

Det är väl bara en tidsfråga innan TYT vinner värld 12 om de nu inte redan har gjort det:confused:
 

DeletedUser

Guest
Synd att du inte har hela storyn.
Midker ja, när vi var små stammar och efter samtal i rådet tackade vi nej till samarbete med den stammen som var mindre än oss, vanligt förfarande..
andra delen var en merge med en liten stam med storhetsvansinne, som vi lämnade, deras medlemmar lämnade för oss, sedan var det några som bar sig rent illa åt, av dessa. Ren personförföljelse vilket gjorde att jag slutade använd mitt nick där.
Ska tillägga att jag agerat diplomat i flera TW världar och knytit kontakter användbara här i v3.


Ledsen för off topic men jag behöver svara..

Vad jag vet så hade vi inte några direkta förfrågningar från vår sida vad gäller samarbete mellan IR61 och Arwen. Vi hade såklart kontakt som granndiplomater bör ha och våra stammar klarade sig under en relativt lång tid undan konflikter iom att vi båda var rädda för de större allianserna på världen.
När jag tog upp en till synes simpel fråga gällande en krock som skett där vi i IR61 hade alla oskrivna och skrivna regler på våran sida så blev vi inte direkt bemötta på bästa sätt. Vi blev helt enkelt trampade på av, vad jag tror, anledning att ni var större än oss(ungefär dubbla poängen at the time). Men eftersom vi var säkra veteraner härifrån tw-v3 så visste vi redan då vilket som var vårat mål. Att snabbt växa oss lite starkare. När vi tagit ifatt lite på ert försprång, som fortfarande var av betydande storlek, så slog vi helt enkelt tillbaka.. Liten blev större, större blev mindre. IR61 gick från underdog till rottweiler och Arwen försvann från kartan.
Förtjänsten ligger såklart inte helt på vår krigsförmåga utan troligen mer på att vi genom den ack så viktiga diplomatin redan hade knutit kontakter som ni saknade.
Vår taktik har uppenbarligen lyckats då vi högst troligt intar #1 som stam inom de närmsta veckorna. Från att ha börjat sent på världen då det fortfarande fanns ett antal väletablerade "storstammar".
Vad ska man säga... Vi har ju lärt oss från de stora, Lobo och Cribba. Med lite egen krydda på deras kunskap så har vi lyckats nå långt, betydligt längre än de mål jag hade, på icke nämna spel, från början.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
kanske de...

men ingen attackerade mig där o,o?.. så du kan inte säga nåt då.. ^^
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte att syd som är så duktiga alltid måste slåss i klart överläge?

När man är så jäkla duktig vad är det roliga att slåss alla mot en?

Det känns inte så imponerande i mina ögon........

Hade jag varit spelare i syd så hade jag varit den som gråat mig, hur kul är det att vara dubbelt så många och kriga? ingen utmaning direkt.....

Fast det är klart man kan ju skriva på forumet hur grym man är! så kan ju någon spelare som inte har en fiende by närmare än 100 timmar säga, ja vi är så jäkla duktiga!

Måste säga att det är lite pinsamt att hålla på så!

Jag sattsar hellre och kör ett eget race och förlorar än fegar till en segar!
Men det är ju olika hur man är, vissa vågar andra inte;-P

Hej allihopa, kul att se att ni fortf. håller igång :)

Vart bara tvungen o se vad gamle långöra skrev, va ju ett tag sen :)

Ang. din kommentar turnisse:

Krig vinns inte på egen hand, här måste man ha rätt driv, diplomati och kunnande för att komma nån vart.
Ta det från en som vet ;)

Till er alla andra (ni vet vem ni är), sjukt kulatt se er på topp!

Kanske kommer förbi nån gång o ansluter, dock bara för o ta igen lite snack o inte för o lira (hade vart orättvist mot de andra :))

Ha en skön sommar!!
 

DeletedUser

Guest
Jasså ja spelar själv???....skulle inte tro de då cottons mail står där sen 3 veckor tebax ungefär;) hade iaf skitkul med alla i syd:) å nw kommer falla tråkigt bara dom inte insett de själva;)

Du spelar inte själv för det kontot du har.
Dessutom är du en stor "xxxxxx" om du ens försöker ta till dig äran för att driva upp ett konto i denna klass.
 

DeletedUser

Guest
Hej hej! Så vad har hänt på v3 nu? Snabb uppdatering någon? :) lite död tråd va seg ja e.. Skyller på tele!!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag är nyfiken på vem som sitter på mitt RiseAgainst konto på V3 (och lite halvt nyfiken på vad lösenordet är så jag kan spela en sväng i någon nyare värld...)! Någon gammal Elitare får gärna maila mig, har inte varit på msn på år och dagar så jag har ingen koll på om gruppen finns kvar.

asagunnarsson@live.se
 
Topp