Hoaa
Member
- Reaktionspoäng
- 0
Kul att höra från dig Acidhouse! Min gamle vapendragare!!!
Jag ledsnade på spelet och på Admins. Till saken hör säkert att jag inte fick någon sömn på över ett år, vilket gjorde att tålamodet inte var på topp. Det kostar att vara aktiv. Jag vill av princip inte betala för premium, och med fler än en handfull byar är premium ett måste. Jag har råd, men det är en principfråga på grund av konflikten jag hade med admins.
Det är nu ingenting jag går runt och gruvar mig om, ifall någon trodde det. Jag bara konstaterar fakta att så var det och så är det.
Hoppas att alla har kul med spelet fortfarande! För mig blev det snarare ett lidande och då är det ju inte värt att vara kvar.
Jag skulle gärna hoppa in som internadlare i -ST2- för att hålla inaktiva byar så att krigarna kan kriga och slipper syssla med internadling, men det går ju inte utan premium. Försök själv att mynta i en myriad byar utan skript...
Varma hälsningar till alla mina forna fiender och vänner, även admins!![]()
Kul att se ett livs tecken ifrån dig!
Håller med om mycket i det du säger, dock har ju V3:s admin till skillnad ifrån andra världar ännu aldrig falerat så grovt att hela stammar gått under.
En annan sak är att man måste ha premium, har kört både med och utan beroende på antal inkommande. Kör just nu flera topp 60-konton utan premium och det fungerar i allt utom att plocka in adelsresurser.