Ännu ett bevis på att pennan är mäktigare än svärdet. Hade någon stam i norr alliansen haft bra diplomater så hade ni knutit ett viktigt band tidigt i v3´s historia med en stark stam i syd, vilken spelar ingen roll egentligen. Caf/Elite kanske inte är i topp men dem andra 2 (3 kanske är mer korrekt då MASH fanns på den tiden) hade ju varit att föredra.
Då hade ni sluppit skämma ut er med dåliga förklaringar och skylla på att motståndarna skulle vara fega och dåliga bara för att dem går på er som är den stammen som varit så kaxiga och trott att ni suttit på en pedistal och tittat ner på alla andra.
Nu får ni äta upp er egen skit och det är kanskei inte så kul.
Hmmm jag försökte bara förklara för vissa som tror att man är klart bäst på att spela, att antalet byar man har spelar in ganska mycket!!!!!! Inte så svårt när man är en jäkla massa spelare, byar och ostört kan sitta och skicka en massa rens!
Har man ett sådant stort övertag så är det ju inte så svårt! Men är man en duktig spelare när man klara ta lite byar då? Jag är tveksam.......
Det som visar om man är en bra spelare anser jag vara när man biter ihop och kämpar vidare trotts ett stort underläge i poäng!!!
Sedan får ni sitta och skryta hur mycket ni vill!!! Själv tycker jag bara att det är pinsamt!
Men jag vill spela för en egen seger och inte bara gå ihop alla mot en för att vinna...... (Kul spel alla går ihop mot en ensam stam hela tiden sedan mergar man och vinner)
Klar vill man bara glida fram och kalla det för att pennan är mäktigare än svärdet så är det ju en bra taktik!
Och jag har då aldrig suttit på någon pedistal och klagat på någon! Har nog aldrig kallat någon stam eller spelare dålig... Men man får ju en klar kännsla av att det finns andra som gör det! ingen nämnd ingen glömd;-)
Och dåliga bort förklaringar, jag vet inte det är ju enkel mattematik!
Man behöver ju inte vara något geni för att räkna ihop hur mycket poäng och slagkraft de olika sidorna har!
Sedan kan man ju lista ut själv att det har en klar betydelse på hur bra det går i kriget! Inser man inte det, så ja då börjar man ju undra lite.............
Men men skit samma! Alla gör ju som dom själva vill.... Tycker bara att det hade varit kul med ett krig med lika stora sidor!!!!
Har en anna liten fråga, är det bara en stam som kan vinna eller räcker det om det är allianser under stammar mm?