Kungen av v2

Vem är KUNG av v2?


  • Totalt antal röstare
    234

DeletedUser

Guest
Varför har ingen sagt att jag är man för? Herregud, mina kids har kallat mig mamma i alla år när det skulle va pappa.. skit också! :D
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
URSÄKTA!! Du menar att detta är en diskreminerings sak?? DU utesluter alltså ALLA av kvinnligt kön i denna lista??

Are you SURE you wanna take it this way Danney boy??? :mad:

Jag skapade inte tråden, men ni borde helt klart göra en "Drottningen av v2" eller "Kungafamiljen av v2".

Varför har ingen sagt att jag är man för? Herregud, mina kids har kallat mig mamma i alla år när det skulle va pappa.. skit också! :D

Jag behöver inte ens kommentera detta. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Röstade på keys.. Men hade drottning funnits som alternativ hade det klart blivit Nova :)
 

Commandos65

Member
Reaktionspoäng
2
Av de 9 nio aspiranterna på titeln så finns det bara 3 kvar som har orkat hänga med "All the way"

Som jag ser det så finns det bara 2 vettiga alternativ kvar och det är Sir Väs(arna) eller GeneralP
 

DeletedUser

Guest
Kungen av V2 borde väl vara den som helt själv spelat längst på servern och dessutom under en lååååång tid hängt kvar i toppen.... ;)

Rösten faller därför på: -RoBBaN- :)
 

Rassau

New Member
Reaktionspoäng
0
Kungen måste vara någon som har spela hela tiden och inte gett upp vilket gör att ett antal av de föreslagna inte platsar.

Den störste strategen av alla är GP, där finns ingen konkurrens. I TW är strategi en av de stora stöttepelarna, alltså är GP störst.

Men Supernova är inte långt efter så jag tycker vi har både kung och drottning!
 

DeletedUser

Guest
Inte interadlare då heller? Seriöst, rösta och sluta snacka massa trams...
 

DeletedUser

Guest
Danney - hur många av dom som man kan rösta på är INTE det du anser vara stamhoppare???

Jag har bytt stam 13 gånger & i princip bara tillsamans med mina "vapendragare", inom "samma familj" och vid alla tillfällen av rent strategiska skäl...
Några andra "röstningsbara" som isf också hoppat ganska mkt är:
Keyser - 13 "hopp"
SirBrobeck - 13 hopp
Beaver - 9 hopp
SuperNova - 8 hopp
osv.

Några andra som jag vet "hoppade" rätt friskt i sina dar är Elohim, Abel m.fl. men då deras konton inte längre finns är det svårt att kolla upp...
En eloge till dom som ev inte bytt stam alls eller kanske bara någon gång men dom har kanske inte varit i hetluften på samma sätt som vissa andra el.dyl. - vad vet jag...

Keyser - min röst föll på dig, det vet du, och mitt inlägg var mest ett skämt även om jag faktiskt är den som spelade längst av alla på V2 och dessutom HELT själv... :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sålänge lojaliteten alltid sitter på samma ställe så gör det ingenting vilken stam man spelar i. Jag bytte stam 6ggr ex, men jag hade alltid samma fiender och samma vänner.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Keys, jag röstade för snart 1 år sen.


Robban, jag var inte seriös (lägg märke till ":rolleyes:").
 

Stuffman

Member
Reaktionspoäng
0
Ohh... spänningen stiger :sneaky: hehe ^_^

Byter ämne...

Jag har inte lagt någon röst då jag inte vet vem som är mest värdig av de som finns kvar på v2, alla som finns kvar är lika värdiga. Mao så har jag röstat blankt.

Abel ; Lojaliteten kan sitta kvar på samma ställe men fiender och allierade är inte alltid dom samma. Men som du sa, så länge lojaliteten finns på samma ställe tkr jag att stambyten inte har något med saken att göra. Tycker att "stambyten" statistiken ljuger en hel del... tkr att den skall ändra när man flyttat över till en "fiende" stam till sin förra. Kanske ngt Admin ska kolla upp? för många kollar på stamhopp när de rekryterar spelare... iaf på en ny startad värld, så har jag fått för mig det iaf.

Nu blev det lite off topic här ^^ sry.
 
Topp