Kungen av v2

Vem är KUNG av v2?


  • Totalt antal röstare
    234

Supergoof

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag vet att jag är ett jävla screwup nu men eftersom vi inte har rättigheter att ändra i våra omröstningar så tänkte jag göra ett fjärde (?) alternativ, som jag tror blir så bra vi kan få det.

Det bästa vore ifall man kunde göra flera omröstningar i samma tråd. kan nån mod det så är det kanon såfall kan ni kasta denna och dem förra två (som faktiskt inte jag gjort skitdåliga) och bara redigera i den vi startat rösta i.

Men tanken är ju att få fram en King och the Kings. fast samtidigt tycker jag det e skoj om vi lyfter fram dem som deffat bra eller anfaller lite extra bra eller adlar snabbt.
Att ha en omröstning till allt speglar inte vem som är uppskattad för vad alls..


SÅ jag föreslår att vi gör såhär..
Jag startar helt enkelt en omröstninig om vem som är King och the Kings. v2s översåte 2009. o så får vi en röst där.

Men vi skriver också med våra nomineringar till dem andra kategorierna så kan jag i detta första inlägget uppdatera och hålla räkningen för hur ställningen ligger bland bästa deff off och adel..
Vad tror ni om detta.?
Om ni redan har nominerat alla 4 så är de bara till att quota ert meddelande o lägga in det här o ge king of v2 er röst..

Vet att de e segt o snudd på onödigt. Men nu e de bara krig o skit. Vi kan väl ha lite gjädje ämne där vi lyfter fram olika sorters förmågor.. Man behöver ju inte vinna kriget för att man e kung på slagfältet

Om majoriteten av er som läser tycker att de e piss o att vi hellre kör på den skräp omröstningen vi har nu så kan en mod gärna ta bort min underesökning, tack



Ställning

Bästa anfallare:

tussi89 |


Bästa försvarare:

Supernova |

Bästa adlare:

EdubbleE |


Edit: kan vi ändra kandidater i listan så vore det kanon, vet inte hur mycket makt ni moddar har=)
Jag har bara lagt till dem som blivit nämda.
 
Senast ändrad:

Supergoof

Medlem
Reaktionspoäng
0
är det onödigt gjort eller pallar vi med detta?
Jag tycker iaf att de vore få soft om vi kan få fram 4 vinnare istället för 1.
Vi kan tom lägga till fler kategorier om ni önskar det.
Jag kan redigera allt utom omröstningen
 

DeletedUser

Guest
edubblee
EdubbleE

Så jävla fränt :p Om man får selfvota så vill jag rösta på mig själv! Men jag finns inte med där :(

Jag valde Elohim eftersom att han är den som mest passar in på mig själv. Ingen av oss finns kvar på v2.
 

Supergoof

Medlem
Reaktionspoäng
0
kan mundor gå in o ändra folken i omröstningen? Såfall e de ju bara till att ta med mr berg
 

Supergoof

Medlem
Reaktionspoäng
0
edubblee
EdubbleE

Så jävla fränt :p Om man får selfvota så vill jag rösta på mig själv! Men jag finns inte med där :(

Jag valde Elohim eftersom att han är den som mest passar in på mig själv. Ingen av oss finns kvar på v2.

i vilka kategorier väljer du honom. Eller va det ens en röst?
 

DeletedUser

Guest
i vilka kategorier väljer du honom. Eller va det ens en röst?

Alla. Tycker att jag passar in i alla kategorier.

Nej, men helt seriöst så hade jag lagt min röst på SirB eller EE. Av det jag sett, läst, hört och varit med om (genom min f.d. stam). När det gäller kategorier här så får dem två dela på alla, för att de är så som de är :)
 

DeletedUser

Guest
Abel

Jag tycker Abel är kung på V2 :awsm:. Poängen gör inget men OB gör nästan allt och det har Abel mkt av:cool:. Sen har hon krigat mot Do och Do-a :eek:
 
Senast redigerad av en moderator:

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Svårt val faktiskt men måste säga Sir Brobeck eller Elohim men alla är ju riktigt bra som är med på den där listan:)
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
ursäkta men vilka är ni? Och varför väljer ni att rösta i detta ämne nu?
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Frågan är ju varför inte Ripley's vackra namn står med...en miss helt klart.. Vet inte om jag kan förlåta det. :cool:
 
Topp