Kritik/Funderingar

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Nu när det gått drygt en månad av servern tänkte jag att det kunde vara dags att få höra lite tankar kring hur jag modererar här.
Jag har anat att vissa tycker att jag är lite för slapp ibland, medans vissa uppskattar att jag inte är så hård. Därför vill jag stämma av lite nu så att jag får en ungefärlig koll på vad majoriteten anser.

Det är självklart okej att ta upp andra saker som jag kan förbättra/tänka på här också. All konstruktiv kritik välkomnas med öppna armar. Det här är ett forum för er och ni borde ha något att säga till om. Jag kommer självklart inte sluta följa det regelverk vi har, men regelverket lämnar en hel del åt oss moderatorer att tolka själva.

Alltså, det jag vill se i denna tråd är:

-Tankar kring hur jag skött forumet hittills (vad är bra, vad är mindre bra, gärna exempel)
-Tips på saker jag bör tänka på i framtiden


Håll det rent, kommentarer som ej är konstruktiva får stanna utanför. Det gäller åt båda håll; varken "du är bra" eller "du är dålig" ger mig speciellt mycket att jobba med.
 
Reaktionspoäng
0
Jag som är en av förespråkarna till kritik till admins har inget annat än "goda ord" om hur du skött ditt arbete, exemplariskt faktiskt.
 
Reaktionspoäng
0
Jag måste säga att jag tycker du har en bra stabilitet och stor rättvisa när du modererar här inne. Du tillåter alldeles lagomt med urspårningar innan du snällt får in folk på rätt spår igen och det utan att behöva låsa trådar eller banna folk. Tror du kommer långt med ditt trevliga sätt här inne.

Så ja jag vet att det inte är mycket att gå på. Men jag anser du ska fortsätta som du gör nu :)
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Då tackar jag och bockar för de orden! Jag tar det som ett positivt tecken att så få har skrivit här, låter tråden vara öppen och tillgänglig för eventuella framtida synpunkter. Tills jag hör något annat så fortsätter jag på den stil jag kört hittills :)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Du håller riktigt bra klass på din modderering och den enda som spelar i samma division som dig är Humble.
CRED!
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Håll det rent, kommentarer som ej är konstruktiva får stanna utanför. Det gäller åt båda håll; varken "du är bra" eller "du är dålig" ger mig speciellt mycket att jobba med.

Då quotar jag mig själv här lite då!

Trots att ni inte är fullt så seriösa som man kan önska så kan jag väl svara iaf:

Egg: De gånger du faktiskt skrivit i detta forum har du lyckats dra på dig förseelser, jag skulle vara nöjd om jag var du!

Wallin: En gång är ingen gång, två är lika med noll. Var snel så löser det sig alldeles utmärkt.

Vätterröding, Haroo och J4k0b: Tack o bock, trevligt att höra!
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tycker att du ska varna eggeh lite oftare och vara lite snällare mot Wallin!

Nej men du är den bästa modden på .se atm.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Så som jag har sett denna forum (Även min önskan är ju att bli en moderator i tw forum ^^) Så har du gjort ett utmärkt jobb, hittills! :)
 

DeletedUser

Guest
Får faktiskt säga att du e den bästa moderatorn ja stött på än så länge, o ja har stött på många.

Orkar du hålla samma klass som du nu har kan ja inget mer än att ge dej stående ovationer !!
 

DeletedUser

Guest
Tycker du gör ett kanonjobb förutom att du varnar Wallin016 alldeles för sällan!
 
Topp