Krigsförklaring

DeletedUser

Guest
Hej <3

Härmed ger Last Stand En krigsförklaring till urbanT (with lov3:awsm:). På vilka grunder är att ni är för stora:mad:, inget motstånd:mad:, och annat strunt som jag inte kmr på nu:awsm:.

Skall bli härligt med detta lilla krig och ger UrbanT ett lycka till :) .

//*T
 

DeletedUser

Guest
Vi bockar och bugar ;) Känns lite orättvisst att vi är 38st och ni bara 12st :(
 

DeletedUser

Guest
tihihi lite måste man tåla trash, och poäng gör inget jämnfört med spelare. Vem vet, poängen kanske går emot er.
 

DeletedUser

Guest
Nästan alla krigsförklaring på denna värld är oftast mot oss. Det är inte snällt tycker jag :( Vi är förtryckta!
 

DeletedUser

Guest
Är det skäl nog att låta en folkgrupp leva under ett ständigt förtryck? Vi är också människor med känslor familjer etc etc... Som vill ha det bra. Är det för mycket begärt? Nä jag tycker det är hemskt hur vi blir behandlade och förtalade!
 

Fröken Julie

Member
Reaktionspoäng
0
Är det skäl nog att låta en folkgrupp leva under ett ständigt förtryck? Vi är också människor med känslor familjer etc etc... Som vill ha det bra. Är det för mycket begärt? Nä jag tycker det är hemskt hur vi blir behandlade och förtalade!

Tycker faktiskt synd om er:(
Alla har känslor....
Make Love Not War
 

DeletedUser

Guest
Härligt med lite Balls och krigsförklarar .... GET NUTS!!
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
jag mår inte bra av detta :( håller helt med dig trashis.. Vi känner oss kränkta i urban
 

DeletedUser

Guest
Men om ni känner kränkta gå till supporten elr nåt..jösses bra första intryck man fick...
 

DeletedUser

Guest
Men om ni känner kränkta gå till supporten elr nåt..jösses bra första intryck man fick...

Nja det är familjen 1%'s melodi att gå den vägen :D Urban försöker ta saker som en karl istället för att gnälla o gråta :D Tycker inte sånt hör hemma i ett krigsspel ;)
 

pumba99

Member
Reaktionspoäng
0
tycker att de är ganska många stammar som förklarar krig mot urbanT xD är de inte lite jobbigt
 
Topp