Krigsförklaring -SK-

DeletedUser

Guest
I begynnelsen var intet. Mörker låg över allt.
Så skapade den store guden INNO den Första Världen.
Många världar följde, men ingen tycktes nå samma skönhet och glans som den första.
På den Första Världen bildades stammar som blev stora och ryktbara.
Sägnerna talar om Milka, om RE och om 18D. Stora stammar, mäktiga i sin vrede och sitt kunnande. Alla är de borta nu. Nu finns andra, nya stammar. Vilka deras namn är kan ibland vara svårt att minnas. De blandas och lämnar och hittar nya namn, likt årstiderna kommer och går.

Men en sägen talar om en stam som alltid funnits, kan det nästan tyckas. En stam med några få kämpar. Som sällan skrävlar på öppna forum, som sällan deltar i intriger och lömskt spel. Som haft få vänner, men desto fler fiender. En stam som mött många av de stora stammarna på slagfältet, men överlevt. Som lärt sig av sina nederlag. Som står starkare och större än nånsin förr.
Denna stam är Tempelorden.

Den Första Världen närmar sig Ragnarök, eller Endgame.
Tiden är inne för Tempelorden att gå ut i sitt sista krig. Vi gör det sida vid sida med den stam som vi kallar våra vänner, December in Hell.
Vi tågar söderut, mot ett kungadöme fyllt av storhetsvansinne, lögner och falskspel.
Nu återstår endast kamp tills mörkret ånyo faller över den Första Världen.
Men liksom sägnen säger att Tempelorden funnits sedan urminnes tider, säger den att Tempelorden kommer kämpa till tidens slut.

Ormars avföda och riddare av pennan från de södra träsklanden!
Tempelorden spottar på er flagga och besudlar era mammor!
Vi pissar i era mjölktråg och lämnar flottiga avtryck på era glas!
Dessutom kommer vi från och med tisdag klockan 20.00 att börja attackera er.
Anbud om fred kommer ICKE att accepteras!


Alea Jacta Est!
Tempelorden

Ps.
Innan alla kommer och säger "-SK- har redan lagt ut en" så vill jag meddela att vi är fullt medvetna om det. Men här är vår krigsförklaring som dessvärre blev röjd av en -SK- spelares brorson som var med i TO tidigare. Synd men sant.
 

DeletedUser

Guest
Om ni sedan väljer att låsa denna eller inte pga dublett rör mig inte.
 

DeletedUser

Guest
I begynnelsen var intet. Mörker låg över allt.
Så skapade den store guden INNO den Första Världen.
Många världar följde, men ingen tycktes nå samma skönhet och glans som den första.
På den Första Världen bildades stammar som blev stora och ryktbara.
Sägnerna talar om Milka, om RE och om 18D. Stora stammar, mäktiga i sin vrede och sitt kunnande. Alla är de borta nu. Nu finns andra, nya stammar. Vilka deras namn är kan ibland vara svårt att minnas. De blandas och lämnar och hittar nya namn, likt årstiderna kommer och går.

Men en sägen talar om en stam som alltid funnits, kan det nästan tyckas. En stam med några få kämpar. Som sällan skrävlar på öppna forum, som sällan deltar i intriger och lömskt spel. Som haft få vänner, men desto fler fiender. En stam som mött många av de stora stammarna på slagfältet, men överlevt. Som lärt sig av sina nederlag. Som står starkare och större än nånsin förr.
Denna stam är Tempelorden.

Den Första Världen närmar sig Ragnarök, eller Endgame.
Tiden är inne för Tempelorden att gå ut i sitt sista krig. Vi gör det sida vid sida med den stam som vi kallar våra vänner, December in Hell.
Vi tågar söderut, mot ett kungadöme fyllt av storhetsvansinne, lögner och falskspel.
Nu återstår endast kamp tills mörkret ånyo faller över den Första Världen.
Men liksom sägnen säger att Tempelorden funnits sedan urminnes tider, säger den att Tempelorden kommer kämpa till tidens slut.

Ormars avföda och riddare av pennan från de södra träsklanden!
Tempelorden spottar på er flagga och besudlar era mammor!
Vi pissar i era mjölktråg och lämnar flottiga avtryck på era glas!
Dessutom kommer vi från och med tisdag klockan 20.00 att börja attackera er.
Anbud om fred kommer ICKE att accepteras!


Alea Jacta Est!
Tempelorden

Ps.
Innan alla kommer och säger "-SK- har redan lagt ut en" så vill jag meddela att vi är fullt medvetna om det. Men här är vår krigsförklaring som dessvärre blev röjd av en -SK- spelares brorson som var med i TO tidigare. Synd men sant.

Tummen upp för detta inlägg:)
 

DeletedUser

Guest
Snuskigt

Ormars avföda och riddare av pennan från de södra träsklanden!
Tempelorden spottar på er flagga och besudlar era mammor!
Vi pissar i era mjölktråg och lämnar flottiga avtryck på era glas!


Har riddarna tappat stilen helt och hållet nu för tiden D:
 

DeletedUser

Guest
Du måste se humorn i det hela, gör du inte det tycker jag synd om dig.
 

DeletedUser

Guest
Du behöver inte tycka synd om mig......
Jag tycker det är jättekul att pinka i mjölken och att lägra en morsa, men att kladda på glasen nä fy D:
 

DeletedUser

Guest
Okej, det kanske var lite väl elakt... Men men lite för sent att ändra sig nu ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker iallafall din krigsförklaring är jättefin.
 

DeletedUser

Guest
Mkt bra tal :p

HAHAHAH 'Vi tågar söderut, mot ett kungadöme fyllt av storhetsvansinne, lögner och falskspel''
 
Topp