Krigsförklaring mot ~ Y ~

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
All respekt till dessa 2 spelare. Jag tror helt och fullt på att de står vid sitt ord om att de inte tar in deff från andra. Precis som de själva hävdar så sitter de nog på en hel del på egen hand. :)
De har verkligen visat tidigare att de kan sin sak och jag tvivlar inte alls på deras förmåga i strid.

Vi har väll å andra sidan inte visat ett skit ännu, förutom att vi har haft någon märklig förmåga att överleva som stam så här långt.
Får väll helt enkelt se hur det hela går :thinking:

Jag vet inte om jag har fel, men bara för att du smörar för citronen och DrLoveh så kommer nog inte du överleva om du tänkt det. Istället för att försöka smita ifrån kriget så börja engagera stammen i kriget emot duon. Skulle ni faila som ni säkert gör så skulle jag ha slutat med Tw och istället börja med något enklare.

Det är väl dags att visa lite skit?
 

SalamiKungen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag smörar inte för någon, jag säger bara som det är.
Behöver dock inte vara otrevlig och kaxig på det allmänna forumet för att hävda mig, så som vissa andra.

Jag smiter inte heller från något "krig" utan jag har mina byar där på kartan, och de som vill kan få försöka ta dem ;)

Saken är den att jag inte slänger skit på mina fiender, utan ser dem för vad de är.
Skulle vi förlora detta krig så skulle jag inte skämmas, eftersom det är förbannat bra spelare vi har emot oss. Den infon kanske du missat, då du ser denna fakta som "smör"
 

DeletedUser

Guest
Önskar att utestående tar del av detta kriget fast låter bli o kasta paj och smutskasta. Vi försöker hålla så hög nivå som möjligt tack. =)

EDIT: Med att ta del av kriget menar jag att vara delaktiga här ute på externa och skriva lite vad dom tycker osv så att forumet livas upp :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag smörar inte för någon, jag säger bara som det är.
Behöver dock inte vara otrevlig och kaxig på det allmänna forumet för att hävda mig, så som vissa andra.

Jag smiter inte heller från något "krig" utan jag har mina byar där på kartan, och de som vill kan få försöka ta dem ;)

Saken är den att jag inte slänger skit på mina fiender, utan ser dem för vad de är.
Skulle vi förlora detta krig så skulle jag inte skämmas, eftersom det är förbannat bra spelare vi har emot oss. Den infon kanske du missat, då du ser denna fakta som "smör"

Aaha, ok. :)
 

SalamiKungen

Member
Reaktionspoäng
0
Önskar att utestående tar del av detta kriget fast låter bli o kasta paj och smutskasta. Vi försöker hålla så hög nivå som möjligt tack. =)

EDIT: Med att ta del av kriget menar jag att vara delaktiga här ute på externa och skriva lite vad dom tycker osv så att forumet livas upp :)

Håller med helt och fullt
 

DeletedUser

Guest
Snakes har ingenting med det här att göra. Tråden handlar om mitt och DrLoveHs krig mot i första hand ~ Y ~.

Nu tänkte jag vara så tråkig att jag bara tar med de spelarna som varit mest aktiva i kriget mot mig och DrLoveH, först alla övertagningar sedan v12 startade, och sen alla övertagningar sen den här tråden kom upp. Tyvärr kan vi inte lägga till ~DB~ till statistiken som stam eftersom den inte längre finns kvar och därför blir det på det här viset. Deal with it or ger your own stats.

Side 1:
Players: DrLoveH, LemonLime
Side 2:
Players: kungken, Lillkungen, Gustavsen, andersson502, tomtarotroll, AnteNN, jeppejeppelito

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 125
Sida 2: 9
Skillnad: 116

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,037,657
Sida 2: 79,632
Skillnad: 958,025

chart


Side 1:
Players: DrLoveH, LemonLime
Side 2:
Players: kungken, Lillkungen, Gustavsen, andersson502, tomtarotroll, AnteNN, jeppejeppelito

Timeframe: 14/01/2011 14:36:00till19/01/2011 03:35:27

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 0
Skillnad: 7

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 67,482
Sida 2: 0
Skillnad: 67,482

chart


Sedan måste jag bara klaga på att det mesta står DrLoveH för. De spelarna jag gått på tidigare spelar nämligen inte längre så de går inte heller att lägga till i statistiken.
 

DeletedUser

Guest
aha, då blir ni inte heller uppdeffade av andra eller???? Verkar vara ett märkligt krig :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Vi behöver inte deff... Som du kanske själv ser så är våran offensiv också våran deffensiv. Plus så har vi rätt mycket deff själva som vi flyttar runt effektivt :)

Bara för att just du inte förstår dig på en sak gör inte den saken till märklig. Men statsen får fan se bättre ut snart :D
 

DeletedUser

Guest
Det här är vårt krig, inte TYTs. Vi hjälper vår stam genom att hålla en front fri samt låta dem använda sitt deff på annat håll istället för att suga upp det som svampar som många andra kanske skulle gjort i vår situation. Det är det bästa vi kan göra för att stötta vår stam i nuläget.

Jag vill även passa på att berömma statoilarandy som kämpar på och faktiskt bjuder på lite motstånd. Önskar fler kunde ha samma kämparglöd.
 

DeletedUser

Guest
Aha har vi redan börjat:O F*n för att jag måste ligga lågt innan jag är hemma:p Sen hoppas jag att det kmr gå lite bättre.
 

DeletedUser

Guest
Tycker man ska se statsen som den bör. Yggdrasil mot dessa två TYT-spelare. Sen ta upp den för alltid är väl lite magstarkt. Ni krigsförklarade ju Yggdrasil, då är det som ska visas i statistiken, inget annat.

Så här ser det den sista månaden.

Side 1:
Tribes: ~ Y ~
Side 2:
Players: LemonLime, DrLoveH

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 11
Skillnad: 10

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,916
Sida 2: 95,453
Skillnad: 85,537

chart
 

danj

New Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Players: DrLoveH, LemonLime
Side 2:
Tribes: ~ Y ~, ~DB-A~

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 2
Sida 2: 53
Skillnad: 51

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 1
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 21,860
Sida 2: 263,793
Skillnad: 241,933

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 7,945
Skillnad: 7,945

chart


Ikke den mest imponerende statsen jeg har sett, ser meget dødt ut akkurat nå... statsen sier at ~ y ~ gjør det bedre enn du dere sikker forventet? ~db~ har oppløst så de kunne ikke leges til i statsen.

Dere har selvfølgelig tatt flest byer totalt, sjekket det, men ~ y ~ har angrepet dere mest, knuser moralen dere?
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Players: LemonLime, DrLoveH
Side 2:
Tribes: ~ Y ~

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 0
Sida 2: 47
Skillnad: 47

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 10
Skillnad: 10

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 0
Sida 2: 272,067
Skillnad: 272,067

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 94,118
Skillnad: 94,118

chart
 

DeletedUser

Guest
Det e ju inte så lätt att exakt innan denna krigsförklaring ute på externa så slösade jag alla mina 43 adlar va det nog på er. Sen kom krigsförklaringen av Lemon och jag hade adelstorka :(

BUT NOT TO FEAR!

Det e igång igen snart :D

Får i alla fall säga att det e kul att ni bjuder på motstånd. Jag har haft mer inkommande än jag haft hela världen och ni kattar smedjor och farmer som tar mig drygt 48 timmar o få upp igen om jag duckar ;) No problemos :)

Skulle ni vilja ta byar däremot (vilket ni självklart har försökt göra) då blir det big no no och stopp direkt :D
När jag är så här stor som jag är på v12 så e det jävligt svårt o ta byar av mig. Det vet dom flesta som spelat med mig eller emot mig.
 

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
Det e ju inte så lätt att exakt innan denna krigsförklaring ute på externa så slösade jag alla mina 43 adlar va det nog på er. Sen kom krigsförklaringen av Lemon och jag hade adelstorka :(

BUT NOT TO FEAR!

Det e igång igen snart :D

Får i alla fall säga att det e kul att ni bjuder på motstånd. Jag har haft mer inkommande än jag haft hela världen och ni kattar smedjor och farmer som tar mig drygt 48 timmar o få upp igen om jag duckar ;) No problemos :)

Skulle ni vilja ta byar däremot (vilket ni självklart har försökt göra) då blir det big no no och stopp direkt :D
När jag är så här stor som jag är på v12 så e det jävligt svårt o ta byar av mig. Det vet dom flesta som spelat med mig eller emot mig.

Jadu du är ingen rolig kille heller att starta brevid i starten :p jag starta brevid dej på v12 fast på annat acc och det kan jag ju säge det var inte det lättaste :p jag gav f*n upp efter 1 vecka ^_^
 

DeletedUser

Guest
Jadu du är ingen rolig kille heller att starta brevid i starten :p jag starta brevid dej på v12 fast på annat acc och det kan jag ju säge det var inte det lättaste :p jag gav f*n upp efter 1 vecka ^_^

hehe jag räknar inte mig själv som starter fast än det går bra vissa gånger :p Jag e mer mid/late gamer :)

Men tack jag tar det som ett komplimang :)

Trevlig helg nu på er alla <3
 

DeletedUser

Guest
Det e ju inte så lätt att exakt innan denna krigsförklaring ute på externa så slösade jag alla mina 43 adlar va det nog på er. Sen kom krigsförklaringen av Lemon och jag hade adelstorka :(

BUT NOT TO FEAR!

Det e igång igen snart :D

Får i alla fall säga att det e kul att ni bjuder på motstånd. Jag har haft mer inkommande än jag haft hela världen och ni kattar smedjor och farmer som tar mig drygt 48 timmar o få upp igen om jag duckar ;) No problemos :)

Skulle ni vilja ta byar däremot (vilket ni självklart har försökt göra) då blir det big no no och stopp direkt :D
När jag är så här stor som jag är på v12 så e det jävligt svårt o ta byar av mig. Det vet dom flesta som spelat med mig eller emot mig.

Brukar ju låta så, när man inte klarar av det som man sagt att man ska göra och samtidigt försöka upprätthålla en kaxig och starkt attityd på forumet ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp