Krigsförklaring mot ~ Y ~

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Brukar ju låta så, när man inte klarar av det som man sagt att man ska göra och samtidigt försöka upprätthålla en kaxig och starkt attityd på forumet ;)

Du har verkligen koll :p

Om jag inte klarat av det berätta då varför en 10mille stam inte kunnat ta en enda by av mig? =p

Fast hela denna tråden kan låsas nu då ~ Y ~ och LEAGUE mergat och nu e hela TYT mot Y inte bara jag ;)

Synd att detta kom nu jag hade laddat för en offensiv med mina 40 adlar :D men det får ni ju se snart i alla fall :p
 

DeletedUser

Guest
Jag la ner v12 vid Jul och istället tog en gammal Yawn-räv över kontot och spelade. Tyvärr pallade han inte trycket och det gick som det gick. Lite besviken är man men det är sånt som händer antar jag. Kände mig tvungen att logga in en sista gång och ta bort kontot.

Nu kan folk fan inte gnälla på att TYT mergade till sig segern på världen heller förresten för nu har resten av världen snart mergat ihop sig till en stam de också.
 

SalamiKungen

Member
Reaktionspoäng
0
Synd att det gick som det gick LL. Hade hoppats på att du skulle suttit bakom spakarna och inte en halvt sovande kopia.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp