Krigsförklaring mot ~ Y ~

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Goder afton ~ Y ~!

Då vi nu sett att ni valt att ta till vapen ihop med era bröder i ~DB~ mot kontot LemonLime i form av ett ganska misslyckat adelståg så har nu jag valt att besvara ert agerande. Besvarandet kommer i form av denna krigsförklaring från mig och DrLoveH mot stammen ~ Y ~. Notera att detta inte är en officiell krigsförklaring från stammen TYT utan från två enskilda spelare som för närvarande råkar representera stammen TYT. Vi kommer inte deffas mer än vi tidigare blivit, vi kommer inte få understöd offensivt, mer än vad ni redan fått känna på. Vi krigar själva i vänskaplig anda, såsom irl-polare gjorde en förr i tiden. Dessutom hoppas vi att det kan få igång forumet lite. Krävs väl inte så mycket för att det ska bli ett lyft.

Let the game begin.

Med kärleksfullt sura hälsningar
LemonLime & DrLoveH
 

DeletedUser

Guest
Mysigt, ska bli kul att se hur många dygn det tar att ta ner den här stammen då ;)
 

DeletedUser

Guest
Wow det här va rätt sjukt, jag satt igår och funderade på ifall man kunde hetsa någon stam att gå på Y/DB och så kommer det här. Som på beställning.

Dra ut på det, så lång tid som möjligt. Jag vill gärna ha några 100k innan ni kommer ut till mig, tack;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Players: DrLoveH
Side 2:
Tribes: ~DB~, ~DB-A~, ~ Y ~

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 133
Sida 2: 21
Skillnad: 112

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,086,593
Sida 2: 190,579
Skillnad: 896,014

chart


Detta va bara början. Nu har vi gått ihop jag och Lemon och vi ska kötta mycket mer än så här. Det va bara uppvärmningen =)
 

DeletedUser

Guest
Där låg jag i efter dig Hans :(

Side 1:
Players: LemonLime
Side 2:
Tribes: ~DB~, ~DB-A~, ~ Y ~

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 61
Sida 2: 9
Skillnad: 52

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 514,072
Sida 2: 73,668
Skillnad: 440,404

chart
 

DeletedUser

Guest
jadu ~Y ~ och ~ db ~ får skärpa sig

Side 1:
Tribes: ~ Y ~, ~DB~, ~DB-A~
Side 2:
Players: LemonLime, DrLoveH

Timeframe: 14/01/2011 14:36:00till15/01/2011 16:09:10

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 44
Sida 2: 7
Skillnad: 37

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 6
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 231,359
Sida 2: 63,477
Skillnad: 167,882

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 58,228
Skillnad: 58,228

chart
 

danj

New Member
Reaktionspoäng
0
Good grunn men ellers dårlig pnp, men plus at det er kun 2 spillere fra TYT som skal krige mot ~ Y ~


Lurer på hvor lang tid det tar før dere bringer resten av TYT med dere :thinking:

Tror nok at dere kommer til å få support selv om dere ikke sier det offentlig :cool:
 

DeletedUser

Guest
Good grunn men ellers dårlig pnp, men plus at det er kun 2 spillere fra TYT som skal krige mot ~ Y ~


Lurer på hvor lang tid det tar før dere bringer resten av TYT med dere :thinking:

Tror nok at dere kommer til å få support selv om dere ikke sier det offentlig :cool:

Du får tro vad du vill. Jag är en spelare och kille som står vid mitt ord och säger jag att jag ska klara mig utan hjälp från andra så gör jag det. Jag hjälper inte de andra med deff just nu heller så jag har allt mitt deff, alla mina fulla deffbyar att tillgå själv så nog ska jag kunna klara mig utan hjälp från andra.

Tidigare statistik mot dessa spelarna pekar snarare på att de kommer att behöva kalla in hjälp än att vi kommer göra det.
 

DeletedUser

Guest
Du får tro vad du vill. Jag är en spelare och kille som står vid mitt ord och säger jag att jag ska klara mig utan hjälp från andra så gör jag det. Jag hjälper inte de andra med deff just nu heller så jag har allt mitt deff, alla mina fulla deffbyar att tillgå själv så nog ska jag kunna klara mig utan hjälp från andra.

Tidigare statistik mot dessa spelarna pekar snarare på att de kommer att behöva kalla in hjälp än att vi kommer göra det.


What he just said ^
 

DeletedUser

Guest
Fint Fint köttat.. Ett tag började Y coh DB öka i poängenormt men nu sänks det förmodligen ;D
 

SalamiKungen

Member
Reaktionspoäng
0
All respekt till dessa 2 spelare. Jag tror helt och fullt på att de står vid sitt ord om att de inte tar in deff från andra. Precis som de själva hävdar så sitter de nog på en hel del på egen hand. :)
De har verkligen visat tidigare att de kan sin sak och jag tvivlar inte alls på deras förmåga i strid.

Vi har väll å andra sidan inte visat ett skit ännu, förutom att vi har haft någon märklig förmåga att överleva som stam så här långt.
Får väll helt enkelt se hur det hela går :thinking:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp