Krigsförklaring! -[L]- vs Ecalos

DeletedUser

Guest
Forsse är också på. men det var nog bara för att jag började anfalla honom....
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, kalla det vad ni vill. Faktum är att vi blir anfallna av spelare som har mer poäng än vår stam har. Om ni vill hänga upp er på semantik är det lugnt med mig.

Jag hängde inte upp mig på semantik, jag förklarade bara hur läget ligger till för de utomstående som kanske inte har all info. Det hade sett lite dumt ut om Ecalos som stam inte hade tagit ner er på väldigt kort tid ;) Men så är nu inte fallet utan det är endast ett fåtal spelare som ligger där uppe vid er som utökar sitt imperium på er bekostnad.

Är ju inte direkt vårt fel att våra spelare har mer poäng än ni. Blir riktigt trött på alla som klagar på att den andra sidan har mer poäng. Alla började på samma poäng och hade samma möjlighet att växa sig stor i början. Dessutom har ni moralen på er sida, och överraskningsmomentet för den delen :p
 

DeletedUser

Guest
Jag hängde inte upp mig på semantik, jag förklarade bara hur läget ligger till för de utomstående som kanske inte har all info. Det hade sett lite dumt ut om Ecalos som stam inte hade tagit ner er på väldigt kort tid ;) Men så är nu inte fallet utan det är endast ett fåtal spelare som ligger där uppe vid er som utökar sitt imperium på er bekostnad.

Är ju inte direkt vårt fel att våra spelare har mer poäng än ni. Blir riktigt trött på alla som klagar på att den andra sidan har mer poäng. Alla började på samma poäng och hade samma möjlighet att växa sig stor i början. Dessutom har ni moralen på er sida, och överraskningsmomentet för den delen :p

moral? haha har precis fått reda på att folk i min stam söker till andra stammar..... verkligen lojala medlemmar. och ni vet vilka ni är.
 

DeletedUser

Guest
moral? haha har precis fått reda på att folk i min stam söker till andra stammar..... verkligen lojala medlemmar. och ni vet vilka ni är.

Moralen som är inbyggt i spelet, inte lojalitet till en stam. Lojaliteten i er stam sade jag inget om. Och det är inte heller något ni kan dra med i diskussionen då det är helt och hållet ert eget fel om ni har en dålig sådan.

Du menade en annan typ av moral än jag.
 

DeletedUser

Guest
Moralen som är inbyggt i spelet, inte lojalitet till en stam. Lojaliteten i er stam sade jag inget om. Och det är inte heller något ni kan dra med i diskussionen då det är helt och hållet ert eget fel om ni har en dålig sådan.

Du menade en annan typ av moral än jag.

kanske det
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Jag hängde inte upp mig på semantik, jag förklarade bara hur läget ligger till för de utomstående som kanske inte har all info. Det hade sett lite dumt ut om Ecalos som stam inte hade tagit ner er på väldigt kort tid ;) Men så är nu inte fallet utan det är endast ett fåtal spelare som ligger där uppe vid er som utökar sitt imperium på er bekostnad.

Är ju inte direkt vårt fel att våra spelare har mer poäng än ni. Blir riktigt trött på alla som klagar på att den andra sidan har mer poäng. Alla började på samma poäng och hade samma möjlighet att växa sig stor i början. Dessutom har ni moralen på er sida, och överraskningsmomentet för den delen :p

Jag menar inte att ni ska be om ursäkt för att ni är en större stam. Jag är inte ledsen för att ni vill ta byar. Hade jag vart er hade jag gjort samma sak. Det är ju det spelet går ut på. Och om folk inte förstår att en 200+ miljoners-stam hade dödat av en stam med 7 miljoner rätt jävla omgående är dom med största sannolikhet inte de smartare knivarna i lådan.

Överraskningsmomentet blir nog lite svårt eftersom ni anföll först ;) Och moral spelar ingen större roll när ni kan bruta sönder oss genom att skicka 5 offbyar på alla byar man har. Som sagt inget klagomål detta, bara jag som resonerar.
 

Alivearea

New Member
Reaktionspoäng
0
som Lacoste sa tidigare : ser inget ljus i tunneln ser bara Ecalos i slutet av tunnel , så är det med flera stammar med men man vågar inte göra något

så vi hoppas att eller jag hoppas iallafall att flera stammar inser det och gör något åt situationen eller iallafall försöker göra något
 

DeletedUser

Guest
moral? haha har precis fått reda på att folk i min stam söker till andra stammar..... verkligen lojala medlemmar. och ni vet vilka ni är.

Ok, ser ändå inte vilken stam som vill ha in dom? Ni ligger inklämda mellan Ecalos och ÖL. Om inte ÖL tar in dom är dom dömda hur som helst
 

DeletedUser

Guest
ecalos will bring you down whit a grate axe man and furius lk!!
 

DeletedUser

Guest
Snyftar och gråter,fast jag kan förstå det.

Jag förstår att det känns tugnt när den egna stammen rasar och folk man trodde var lojala bara sticker.

Däremot förstår jag inte gnället mot Ecalos, Öl eller Chaos
Kunniga duktiga spelare, där de flesta är snara till att få ett gott skratt
Vad är det för fel på det?

Att dessa stammar sedan har vuxit sig starka och hållit ihop förtjänar snarare lite beröm än att man håller på och gnyr, själv slåss jag mot en del i Chaos
just nu, går det bra så gör det, går det åt helvete får jag väl starta om, men det innebär ju inte att jag lägger mig bakom en sten och gråter, njetski snyggt jobbat storstammarna :)
 
Topp