Hahaha, kalla det vad ni vill. Faktum är att vi blir anfallna av spelare som har mer poäng än vår stam har. Om ni vill hänga upp er på semantik är det lugnt med mig.
Jag hängde inte upp mig på semantik, jag förklarade bara hur läget ligger till för de utomstående som kanske inte har all info. Det hade sett lite dumt ut om Ecalos som stam inte hade tagit ner er på väldigt kort tidMen så är nu inte fallet utan det är endast ett fåtal spelare som ligger där uppe vid er som utökar sitt imperium på er bekostnad.
Är ju inte direkt vårt fel att våra spelare har mer poäng än ni. Blir riktigt trött på alla som klagar på att den andra sidan har mer poäng. Alla började på samma poäng och hade samma möjlighet att växa sig stor i början. Dessutom har ni moralen på er sida, och överraskningsmomentet för den delen![]()
moral? haha har precis fått reda på att folk i min stam söker till andra stammar..... verkligen lojala medlemmar. och ni vet vilka ni är.
Moralen som är inbyggt i spelet, inte lojalitet till en stam. Lojaliteten i er stam sade jag inget om. Och det är inte heller något ni kan dra med i diskussionen då det är helt och hållet ert eget fel om ni har en dålig sådan.
Du menade en annan typ av moral än jag.
Jag hängde inte upp mig på semantik, jag förklarade bara hur läget ligger till för de utomstående som kanske inte har all info. Det hade sett lite dumt ut om Ecalos som stam inte hade tagit ner er på väldigt kort tidMen så är nu inte fallet utan det är endast ett fåtal spelare som ligger där uppe vid er som utökar sitt imperium på er bekostnad.
Är ju inte direkt vårt fel att våra spelare har mer poäng än ni. Blir riktigt trött på alla som klagar på att den andra sidan har mer poäng. Alla började på samma poäng och hade samma möjlighet att växa sig stor i början. Dessutom har ni moralen på er sida, och överraskningsmomentet för den delen![]()
moral? haha har precis fått reda på att folk i min stam söker till andra stammar..... verkligen lojala medlemmar. och ni vet vilka ni är.
Hehe och ÖL är ju verkligen v4´s massinvite stam![]()
Ok, ser ändå inte vilken stam som vill ha in dom? Ni ligger inklämda mellan Ecalos och ÖL. Om inte ÖL tar in dom är dom dömda hur som helst
Vi startar detta krig för våran heder. Då inte mycket av den finns kvar.
skulle inte tillåta mig själv att spela i ÖL längre. anledningen kommer med tiden
Du hade säkerligen aldrig kommit in ändå...så spelar ju ingen roll![]()