Krigsförklaring! -[L]- vs Ecalos

DeletedUser

Guest
Kära medlemmar på Värld 4 . Vi har varit med ett bra tag i denna världen och sett den växa i en otrolig hastighet med flera roliga krig och mycket merger som bildat super stammar.

Vi har länge blivit plågade av ecalos piska och klarar inte av trycket längre. Vi ger inte upp ! Vi kommer att stå emot er tills sista man i våra byar stupat.

Det finns inget ljus i vår tunnel. det ända vi ser i slutet av den är ecalos!
Flera andra stammar har en likadan tunnel men vågar inte inse det.

Vi startar detta krig för våran heder. Då inte mycket av den finns kvar.



Må bästa stam vinna!
 

DeletedUser

Guest
Sant vi har redan blivit möra men vi ska ge vårat bästa.

har ju precis fått tillbaka datorn . så därför skickar jag krigsförklaring nu
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
Lycka till!

Någon som vill tippa?

satsar hela min veckopeng på att (L) vinner Ecalos.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Ska försöka döda så mycket trupper som går, kanske ta en by eller 5.. men vinna mot ecalos är ju trams. Det enda som kan stoppa ecalos är om DB, ÖL och Chaos jobbade ihop.. och det lär ju hända :R
 

DeletedUser

Guest
Jaa, ni lär ju knappast kunna gå segrande ur detta. Men lite OB är aldrig fel :)

Men jag hoppas att ni står emot länge och tar med er många trupper in i slutet, lycka till :)
 

DeletedUser

Guest
Jaa, ni lär ju knappast kunna gå segrande ur detta. Men lite OB är aldrig fel :)

Men jag hoppas att ni står emot länge och tar med er många trupper in i slutet, lycka till :)

vet inte hur länge det har pågått men jag har fåt massa OB i Deff och alla mina trupper ska åt för att kunna få lite liv i denna värld
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Hahaha, kalla det vad ni vill. Faktum är att vi blir anfallna av spelare som har mer poäng än vår stam har. Om ni vill hänga upp er på semantik är det lugnt med mig.
 

DeletedUser

Guest
Haha Ars-car!! :D du får gärna ta några byar du med.. Om du vill <3 Då är du med i kriget oxå :D
 
Topp