Krigsförklarig

DeletedUser

Guest
Nu är det dax! Det sista stora kriget på värld 10 bryter nu ut!
Jag och min stam NFS bjuder nu upp AAoD till en sista dans!
Anledningen till kriget är för att vi måste stoppa AAoD och visa dem att de inte är bra som dem och alla andra tror att dom är! Den enda som är bra är L.A.W för han har mycket poäng.

Hoppas att många stammar hjälper mej och min stam nu att utplåna dem från värld 10 för evigt!
Kom igen nu alla ska vi bara kolla på när dem vinner världen? hjälp till nu!
Jag är mera värd att vinna världen en dem!

Om AAoD inte vågar kriga bjud in mej och min stamkopis till eran stam annars ska vi äga er!!

På med dansskorna nu här ska dansas.

Mvh grundare och ledare av NFS!

Vi är redo, Är ni det? det är frågan.
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Ge mig ett konto med många nollor, decimaler elr enkla tal, kvittar:eek: nu eger vi ut aaod! :)awsm:)
 

DeletedUser

Guest
Nu är det dax! Det sista stora kriget på värld 10 bryter nu ut!
Jag och min stam NFS bjuder nu upp AAoD till en sista dans!
Anledningen till kriget är för att vi måste stoppa AAoD och visa dem att de inte är bra som dem och alla andra tror att dom är! Den enda som är bra är L.A.W för han har mycket poäng.

Hoppas att många stammar hjälper mej och min stam nu att utplåna dem från värld 10 för evigt!
Kom igen nu alla ska vi bara kolla på när dem vinner världen? hjälp till nu!
Jag är mera värd att vinna världen en dem!

Om AAoD inte vågar kriga bjud in mej och min stamkopis till eran stam annars ska vi äga er!!

På med dansskorna nu här ska dansas.

Mvh grundare och ledare av NFS!

Vi är redo, Är ni det? det är frågan.

trupper lite viktigare?:p
 

DeletedUser

Guest
Haha, nu saknas bara ett par adelsmän så är det bara att köra :D Ni tar ju AAoD lätt, det sopgänget är inget att ha xD
 

DeletedUser

Guest
Herregud.

Håller fullständigt med dig L.a.w är bäst för han har mest poäng resten är kassa speciellt Ancalagon verkligen.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker såna här trådar kan tas bort, bara jobbigt att läsa sånt här oseriöst s*it
 

DeletedUser

Guest
Om AAoD inte vågar kriga bjud in mej och min stamkopis till eran stam annars ska vi äga er!!

lol :<
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker såna här trådar kan tas bort, bara jobbigt att läsa sånt här oseriöst s*it

Läs de inte då...

Detta är en seriös krigsförklaring. Om de är små eller inte så är det kvalité som räknas, inte kvantitet!

Jag hjälper gärna till att deffa de om de satsar på att rensa Olan :)
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Haeiheuaheuaheauehaueae

Har tänkt på det länge men nu kom det fram, Black Sparkz kan inte spela. Har legat sömnlös många nätter och undrat om han kan spela.;)

HIaehuaehuaehauehaea Black Sparkz kan spela hiahuehauhauhaa
 
Topp