Kriget mellan Bros,Kaffe och GAF

DeletedUser

Guest
Haha, jag var på plus! Men blev tvungen att sova igår natt och då passaade ni på D:
 

DeletedUser

Guest
Ja, måste jag säga. Måste också säga att ni gör ett grymt bra jobb och tog nio byar av mig idag, nu får ni hjälp av draco också... Men som sagt all heder åt er som gör ett riktigt bra jobb och som snart kör upp mig till 1:a plats på OBF :awsm:
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
Haha ;)

Nä du 1 plats obf e min :D Fast ni verkar gett upp byarna som är kvar i ert kluster :crybaby: Högst 2 rens om dagen nu :/
För nån dag sen var det minst 10 per by ^_^
 
Reaktionspoäng
0
Sådär, nu börjar tonen bli trevligare. Man kan ha trevligt fast man krigar emot varandra. Vill ni bråka kan man göra det i pm anser jag :)

Jag som tycker om när mina motståndare är trevliga. Kommer så väl ihåg ostbrickan och vinet från en av de som adlade upp mig förrut. Så visst kan man väl ha trevligt ändå. :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det bara är små rädda flickor som satsar på deff för att få OBF...bygg OFF o slåss era mesar...
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
Det här är inte ryktas tråden :p Och du tyckar att man ska låta byar som står i fiende kluster odeffad :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ha...om det bara varit så, kan peka ut en hel del spelare som inte kör med annat än deff =)
Klent i en så här snabb värld ...
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
yeay fick lite anfall mot mig :) men allt väggade juu :( skulle ju snipa adelståget som kom efter alla rens :((( :p
 
Topp