krigen vi minns

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Själv minns jag kriget mellan -S- och MASH med glädje:)

På den tiden orkade man med att planera offensiver minutiöst noga. Minns framförallt -S- offensiv mot persifal. Troligen den första att få 1000+ inkommande mot sig på v3;)
Det var iof dödsrycket från -S- men det var en fin dödsryckning.
 

DeletedUser

Guest
Minns mitt första krig jag var med i FISK (familj) Vs -ST2- .. jag var med i fisk och vi åkte ju på pisk :rolleyes: jag överlevde hursomhelst och gick in i Ni!

Ni! vs MASH var sedan det roligaste kriget jag varit med i, väldigt roligt motstånd :awsm:

Vaf-n, var du med oss? Vad nickade du då?

Edit: Även jag minns kriget mellan Ni! och MASH som det roligaste jag varit med om på V3. Dessutom lärde man känna en del nya vänner hos fienderna, så att säga.
 
Senast redigerad av en moderator:

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
LCN vs -U.S.- ( var andra stammar inblandade också) , den roligaste tiden på v3 för mig, Lepralars och jag hade fina fighter :)
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Kommer ihåg gangbanget mot DC (var då i DC) Klarade mig utan inkommande nästan hela kriget och ökade min poäng några gånger om lärde mig en del ändå och det var allmänt skoj för mig kanske inte samma sak för alla i min stam dock :) Det var egentligen inga fel i kriget mot Gow/wcw häller vart lite segt i slutet då man fick göra om nästan all off till deff och konstant inkommande hela kriget är lite segt.
 

DeletedUser

Guest
kommer i håg WCW vs. Tjekan grymt roligt krig båda sidorna kämpade bra :)
 
Topp