Krig

DeletedUser

Guest
KRIM är kanske nästa stam som ska gå med i Ecalos då alltså? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hur vet du det det tror inte jag igallafall känner killarna där rätt så bra.
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte hur man kan backstabba sin gamla stam, KRIM.. fy på er! :p
 

DeletedUser

Guest
Du hade faktiskt rätt på den saken, de försöker göra en YY, bara att de failar stenhårt och adlar grattisbyar istället :)
 

DeletedUser

Guest
Har jag någonsin haft fel?
"grattisby" , vart hittar jag dom någonstans?

Tänkte även kolla hur du kan kalla deras backstabbning ett misslyckande...

Side 1:
Tribes: V.V.V
Players: Bacco joyun

Side 2:
Tribes: KRIM
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 9
Sida 2: 67
Skillnad: 58

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 61
Skillnad: 61

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 88,621
Sida 2: 658,049
Skillnad: 569,428

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 601,502
Skillnad: 601,502

image.php
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ecalos däremot verkar inte fokusera på VVV längre. av 78 byar är 16 VVV byar :eek:

Kan ju börja fundera, NA internadlingar som de käkar & lite småspelare.

Kommentar Afrot? varför ser de ut såhär?

Side 1:
Tribes: Ecalos
Players:

Side 2:
Tribes: V.V.V
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 78
Sida 2: 9
Skillnad: 69

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 3
Skillnad: 13

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 727,691
Sida 2: 88,621
Skillnad: 639,070

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 165,485
Sida 2: 28,245
Skillnad: 137,240

image.php
 

DeletedUser

Guest
Sure, kan kommentera detta.
V.V.V är mer eller mindre borta ur bollen vilket gör att vi måste skicka långa strikes och när man är bosatt i norra bollen så är det en jävla bit att springa vilket gör att krigsmotivationen inte ligger på top. Blir väl en sväng på stan en fredag istället för att skissa fram en anfallsplanering på någon tääskig spelare i V.V.V. Rätt tråkigt krig, älskar att ligga i fronten. Balibali kan ju sluta ragga på sandra så kan han också vara aktiv i detta krig :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Sure, kan kommentera detta.
V.V.V är mer eller mindre borta ur bollen vilket gör att vi måste skicka långa strikes och när man är bosatt i norra bollen så är det en jävla bit att springa vilket gör att krigsmotivationen inte ligger på top. Blir väl en sväng på stan en fredag istället för att skissa fram en anfallsplanering på någon tääskig spelare i V.V.V. Rätt tråkigt krig, älskar att ligga i fronten. Balibali kan ju sluta ragga på sandra så kan han också vara aktiv i detta krig :)

Hehe nytt krig på G snart eller? får man besök utav dig eller är De Krim/War som ska bort från bollen? ;)

Frågorna är många, svaren är få. Vi väntar på erat besked om nästa grymma krig. Krossa en ny stam :D
 

DeletedUser

Guest
Har jag någonsin haft fel?
"grattisby" , vart hittar jag dom någonstans?

Tänkte även kolla hur du kan kalla deras backstabbning ett misslyckande...

Side 1:
Tribes: V.V.V
Players: Bacco joyun

Side 2:
Tribes: KRIM
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 9
Sida 2: 67
Skillnad: 58

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 61
Skillnad: 61

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 88,621
Sida 2: 658,049
Skillnad: 569,428

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 601,502
Skillnad: 601,502

image.php

Ja, gratisbyar. (stavade fel innan)
Det var ett tag sen Joyun och Bacco var kickade för de hade slutat (så gott som i alla fall). Förstår inte varför du lägger till dem på samma sida som V.V.V då det är uppenbart att de inte spelar längre och är gratisbyar. Sen har de plockat lite byar av oss, men det var främst av Lalandia som inte spelar längre.
 

DeletedUser

Guest
Ja, gratisbyar. (stavade fel innan)
Det var ett tag sen Joyun och Bacco var kickade för de hade slutat (så gott som i alla fall). Förstår inte varför du lägger till dem på samma sida som V.V.V då det är uppenbart att de inte spelar längre och är gratisbyar. Sen har de plockat lite byar av oss, men det var främst av Lalandia som inte spelar längre.

Han skickar iaf nukes friskt på mig, eller gjorde! Var skönt att snacka med en gammal v2 polare. Tror dock att jag håller med Ashitaka; Lalandia är inte så dålig att han tappar så många byar på så kort tid, isf hade han svalt stoltheten och bett om deff.

Dock har han ju KÖ, så man kan nog se det som om en V.V.V spelare ändå ;)
 

DeletedUser

Guest
Han har kommit in och kollat några gånger. Men nej han spelar inte längre. Kolla på kontot en gång i veckan räknar inte jag som att spela. Om han då skickar iväg lite nukes så förändrar det inte saken.
 

DeletedUser

Guest
Han har kommit in och kollat några gånger. Men nej han spelar inte längre. Kolla på kontot en gång i veckan räknar inte jag som att spela. Om han då skickar iväg lite nukes så förändrar det inte saken.

Dock gör ju KÖ att hans konto blir mer aktivt.

Skrev ju dessutom att jag inte heller räknade det som om att han själv lirade på kontot.

Antingen KÖ eller att han kollar sitt konto mer än 1 gång/vecka då vi snackades vid några dagar i följd.
 

DeletedUser

Guest
Han var väl inne i 2-3 dagar just den gången då men främst har han KÖ eller så sitter ingen alls vid kontot. Vi har inte köat honom för att han ska fortsätta spela utan snarare i väntar på internadling vi aldrig kommer klara av att genomföra :p
 

DeletedUser

Guest
Ashitaka, spelar någon utav er fortfarande? Verkar inte så i alla fall :p
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
För en tid sen var V.V.V på Första plats. Ingen vågade ge sig på V.V.V
tills en dag ett par spelare Från Ecoclas vågade ge sig på jättarna och vann :)
V.V.V Upplöstes idag.

Ecoclas Number one !
 

DeletedUser

Guest
För en tid sen var V.V.V på Första plats. Ingen vågade ge sig på V.V.V
tills en dag ett par spelare Från Ecoclas vågade ge sig på jättarna och vann :)
V.V.V Upplöstes idag.

Ecoclas Number one !

Japp detta är sanningen. V.V.V var ett otroligt tight gäng där alla var otroligt hängivna ända tills Ecalos attacker började rulla in och alla fick panik.

LOL.
 
Topp