Krig

DeletedUser

Guest
känns mer som att mer o mer folk slutar på denna värld. att sen ett stort krig som kankse håller på 1 år.. börjar, får de flesta att ge upp.

men som sagt, de var väl ecalos som starta kriget.. så minst troligt att deras medlemmar skulle sluta... ganska logiskt.. man startar inte krig med många inaktiva konton... eller?..
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Grattis ecalos, nu har ni uppnått seger.

Tror alla sitter o håller i hatten, undrar vem som ska utplånas ;)
Vågat drag av AT o invita VVV, Krim flydde, eller kanske de blir något nytt.
 

DeletedUser

Guest
känns mer som att mer o mer folk slutar på denna värld. att sen ett stort krig som kankse håller på 1 år.. börjar, får de flesta att ge upp.

men som sagt, de var väl ecalos som starta kriget.. så minst troligt att deras medlemmar skulle sluta... ganska logiskt.. man startar inte krig med många inaktiva konton... eller?..

För att klargöra saker och ting, V.V.V föll sönder INNAN Ecalos anföll. Ska inte säga att de inte hade vågat anfalla om de inte sett vad som hände eller hört från andra. Jag har inte någon större insikt i hur det gick till när Ecalos planerade krig mot V.V.V men känns som att YY minst sagt hjälpte dem på vägen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
För att klargöra saker och ting, V.V.V föll sönder INNAN Ecalos anföll. Ska inte säga att de inte hade vågat anfalla om de inte sett vad som hände eller hört från andra. Jag har inte någon större insikt i hur det gick till när Ecalos planerade krig mot V.V.V men känns som att YY minst sagt hjälpte dem på vägen :rolleyes:


precis min poäng.. vvv var döende redan inna ecalos började.. ecalos snabbade bara på de hela kan man säga =)
 

DeletedUser

Guest
För att klargöra saker och ting, V.V.V föll sönder INNAN Ecalos anföll. Ska inte säga att de inte hade vågat anfalla om de inte sett vad som hände eller hört från andra. Jag har inte någon större insikt i hur det gick till när Ecalos planerade krig mot V.V.V men känns som att YY minst sagt hjälpte dem på vägen :rolleyes:

buhu buhu, hade vi inte förklarat krig hade ni fortfarande internadlat och v4 hade varit frid o fröjd ur eran synvinkel.
 

DeletedUser

Guest
buhu buhu, hade vi inte förklarat krig hade ni fortfarande internadlat och v4 hade varit frid o fröjd ur eran synvinkel.

Vad försöker du få sagt? Att bidrog till att hjälpa V.V.V genom att lämna när det enda V.V.V behövde var aktiva spelare? Jävla skalle. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nu säger jag inte alla i V.V.V men dem flesta som gick med i v.v.v var ju spelare som svek sim gamla stam när v.v.v gick till anfall. Jag var med i både LAH och [E-R] så fort v.v.v började slå på trumman stack dem spelare med högst poäng av rädsla att förlora sina egna byar. Så klart att korthuset faller till sist. Vissa spelare stack till KRIM jag säger inte alla där heller för att rädda sina egna poäng. Hur många var inte med i v.v.v bara för att dem var störst och att dem inte ville förlora sina egna byar när v.v.v började attackera. Sen kan dem inte stå upp för stammen när väl Ecalos attackerar.
 

DeletedUser

Guest
Grymt bra jobbat Ecalos, ni knäckte den fd så stora och starka stammen v.v.v och det ska ni ha all heder för.

Klart att folk i v.v.v inte vill erkänna att det inte gick enligt deras planer är ju bekvämt att skylla på inaktivitet och internadling då.

Men hade det varit en bra stam med härlig sammanhållning från början hade dom inte hat problem med inaktivitet.

Tror som Xandor att dom flesta försökte fly för att rädda sina egna poäng.

Synd att dom inte låg på norra halvan då hade nog NA familjen fått in lite mer poäng :D
 

DeletedUser

Guest
Klart att folk i v.v.v inte vill erkänna att det inte gick enligt deras planer är ju bekvämt att skylla på inaktivitet och internadling då.
Är inte det där bekräftat från alla Ecalos spelare som haft ett litet förflutet i v.v.v? att de lämnade pga all internadling alltså?

Men hade det varit en bra stam med härlig sammanhållning från början hade dom inte hat problem med inaktivitet.
Inte precis rocksolid argument det där du:D Nästan alla stammar får problem med inaktivitet för eller senare.

Synd att dom inte låg på norra halvan då hade nog NA familjen fått in lite mer poäng :D
alltid kul att få gama eller?:p


Slutligen, jag vill inte förringa ecalos insats och slagstyrka på något sätt, de är säkert ett skönt gäng med skills.
 

DeletedUser

Guest
Grymt bra jobbat Ecalos, ni knäckte den fd så stora och starka stammen v.v.v och det ska ni ha all heder för.

Klart att folk i v.v.v inte vill erkänna att det inte gick enligt deras planer är ju bekvämt att skylla på inaktivitet och internadling då.

Men hade det varit en bra stam med härlig sammanhållning från början hade dom inte hat problem med inaktivitet.

Tror du missat följande: Först skriver du att internadling och inaktivitet är ursäkter och att det är Ecalos förtjänst. Efter det skriver du att det faktiskt var problem med inaktivitet fast att det var V.V.V's eget fel. Hur ska du ha det?

Har du såpass taskig jävla insyn att du inte ens kan bestämma dig för hur verkligheten ser ut i dina ögon så kan du väl knipa käft? :)
 

DeletedUser

Guest
du behöver inte vara sur för att din sida förlorade, jag är säker på att du kommer att vara med och vinna krig längre fram.

Lycka till fintarn!

//bali
 

DeletedUser

Guest
du behöver inte vara sur för att din sida förlorade, jag är säker på att du kommer att vara med och vinna krig längre fram.

Lycka till fintarn!

//bali

Haha lilla gubben. Berätta för mig vad som inte stämmer med det jag skrev så ska jag se över min ilska och eventuellt göra någonting åt den.
 

DeletedUser

Guest
så ja få ut din ilska så kommer det kännas mycket bättre sen, det är ju bara ett spel:)
 

DeletedUser

Guest
jalla vem leker kaxig, möt mig ... svensktafro när du vill


Jag tänker brorsan vi syns i skolan!!!!
VILKEN SKOLA????
MED BAX VI SKA BLI STORA
 

DeletedUser

Guest
Ska vi så uppfylla våra önskemål om att få lite fart i världen och en riktig utmaning att bita tag i siktar vi självklart mot toppen.

Av det skälet så:

Förklarar Ecalos härmed oinskränt krig mot V.V.V!!!

Deras militära styrkor ska krossas under de järnhårda stöveltrampen från Ecalos härdade veteranenheter.

Deras byar ska brännas till grunden. Ja likt det rommarrike de hämtat sitt valspråk ifrån ska deras imperium förpassas till historiens läroböcker.

Massiva arméer tornar nu upp sig vid horisonten till VVV:rike, det är dags för dem att försvara sin förstaplats....om de kan.

"Alea iacta est", (Tärningen är kastad)

WAR IS UPON YOU!!!

Denna tråd kan stängas då kriget är över och samtliga uppsatta mål är uppnådda.

Ecalos slår sig nu till ro, ställer undan svärd och sköld och skickar ut sina militära styrkor på betsefälten för att skörda grödor, valla kor och sitta under korkekarna och lukta på blommor.....och så levde de lyckliga i alla sina dagar :D
 
Topp