Krig mot Exc

DeletedUser

Guest
Nu har vi i W-A-R tröttnat på arrogansen från Exc och bestämt oss för att slå tillbaks med det vi har. Hellre att vi dör i krig än låter detta fortsätt. Allt för länge har vi tagit emot stryk utan att göra något.


Mvh Ledningen i W-A-R
 

DeletedUser

Guest
Vad är det som händer här?
- *Sömndrucken och med ett leende på läpparna..*
 

DeletedUser

Guest
Ja världskrig var ordet.

Vet inte riktigt vad timtimtimmy menar med vår arrogans... utgår ifrån att det är pga att vi inte vill ta in timtimtimmy själv i Exc. ^^

Vi kommer inte lägga någon större vikt vid denna krigsförklaring och fortsätter enligt plan istället. :)
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Coolt. Världskrig it is. får jag va me? visste inte ens att det fans någon stam som hette war. men är ju lite humoristiskt att ni krigar nu mot exc.^_^

vart ligger ni i w-a-r? och har ni några fina byar i k 64 trakten?
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: W-A-R
Side 2:
Tribes: Exc

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 2
Sida 2: 72
Skillnad: 70

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 1
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,785
Sida 2: 239,616
Skillnad: 234,831

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 3,365
Skillnad: 3,365

chart
 

DeletedUser

Guest
Ja världskrig var ordet.

Vet inte riktigt vad timtimtimmy menar med vår arrogans... utgår ifrån att det är pga att vi inte vill ta in timtimtimmy själv i Exc. ^^

Vi kommer inte lägga någon större vikt vid denna krigsförklaring och fortsätter enligt plan istället. :)

med arrogans menar jag sättet ni beter er på jag bryr mig inte speciellt mycket om att gå med i er stam har inte ens ansökt!! sagt att om det inte var det läget som det var så hade jag planer på att söka till er sa aldrig att jag ville det nu.


SirVant den 01.04. kl 17:48
Jag vet inte hur lång tid det tar innan du faller men det ser mörkt ut för din del plus de andra i MUR och MUR 2.

Naturligtvis kan vi inte ta ut alla på en natt men det finns planer för samtliga av era medlemmar. Vet inte riktigt vad jag skulle råda dig till. Kanske att börja om i ett annat hörne om du tänkt fortsätta på v14, annars vet jag inte. Vi håller koll på vad de olika spelarna gör och om de försöker gömma sig i andra stammar så slår vi ut dom ändå.
timtimtimmy den 01.04. kl 17:42
det är lite synd att jag är ett mål för er nu ^^ :) hade planer på att vara i MUR och växa sen söka till er men nu är det ingen ide ^^ :) aja spelets regler bara gilla läget :D
timtimtimmy den 31.03. kl 21:08
förmodligen
SirVant den 31.03. kl 21:05
Det kan jag inte svara på, det enda jag vet om är den information vi får och vad vi kan läsa från era forum.

Kanske det är jämnt skägg där, lika mycket ut som in.
 
Topp