Krig i V.4 just nu

Maxad79

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: NAV NAN NAD NAR NAB NAP NAV
Players:

Side 2:
Tribes: HoT
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 1
Skillnad: 16

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 140,809
Sida 2: 5,185
Skillnad: 135,624

image.php






SEDAN START DATUM


Side 1:
Tribes: NAV NAN NAD NAR NAB NAP NAV
Players:

Side 2:
Tribes: HoT
Players:

Timeframe: 19/02/2009 00:00:00till09/03/2009 15:28:34

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 323
Sida 2: 39
Skillnad: 284

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,375,499
Sida 2: 248,669
Skillnad: 2,126,830

image.php
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Sluta va elaka...NaV har faktiskt kämpat riktigt bra / hela NA, iofs NaRs aktivitet var väl inge o komma med (för långt bort, märks väl också :p)

HoT är en elitstam som skulle kunna försökt regera här i nordväst. Men nu var de slut på det. (bara 4m kvar av dem, var 5.6m när vi börja?)
 

Maxad79

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet inte om det va ironi i inläggerna ovan men siffrorna såg nästan likadant ut för 2 veckor sedan, vi fick en uppehåll i anfallerna som gjorde att trycket sjönk. Första dagarna plockades runt 70 byar per dygn och det med avtånd på ca 30+ timmar för många ut av oss med adel. Som Henrk nämnde så va det här endast i expasions syftet också så inget vi la ner stor vikt på och långt ifrån alla va med i anfallerna.
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte om det va ironi i inläggerna ovan men siffrorna såg nästan likadant ut för 2 veckor sedan, vi fick en uppehåll i anfallerna som gjorde att trycket sjönk. Första dagarna plockades runt 70 byar per dygn och det med avtånd på ca 30+ timmar för många ut av oss med adel. Som Henrk nämnde så va det här endast i expasions syftet också så inget vi la ner stor vikt på och långt ifrån alla va med i anfallerna.

vad är ironi? inget som ja håller på med:rolleyes: men i dem flesta krig så ligger inte alla medlemmar grannar med fienderna:p
 

DeletedUser

Guest
seriöst om det hade varit hela nordmanna familjen så hade det säker tagit max 5 dagar för att ta allt dom har. exakt varenda by...
 

DeletedUser

Guest
här har ni lite om oss i -[L]-

Side 1:
Tribes: -[L]-
Players:

Side 2:
Tribes: ~AR~ ~AV~
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 35
Sida 2: 1
Skillnad: 34

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 348,227
Sida 2: 5,423
Skillnad: 342,804

image.php



som sagt det är kanske inte mycket men vi är 3 personer som adlar så jag tror det är bra.
 

DeletedUser

Guest
hihi fina stats :) tror mina är likande om man kollar mot ~AR~.. förutom att jag tappar inte byar mot dom :)
 

DeletedUser

Guest
SÅ. Om man inte orkar kolla statsen, var krigas det just nu?

Topic.
 

DeletedUser

Guest
Självklart har jag full koll. Man är ju diplo. Men för andra. ;P



Ärligt talat, vi får nog vänta en vecka på krig. Om man kollar hur stammarna adlar ser det inte så aggressivt ut.
Snart så..



;)
 

DeletedUser

Guest
skulle tippa på att något i syd kommer ské kanske??

ÖL plockar ut de sista i borg då dem inte vill att Chaos går in allt för mycket på deras revir ?

Eller gangbang??

Krim, Kotg familjen tar Chaos??

Eller ja varför inte WAR KRIM?? :eek:

bara mina tankar men inget som stämmer vad jag vet
 

DeletedUser

Guest
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Du lär märka när vi i KRIM kommer,
 

DeletedUser

Guest
Börjar kännas lite som lugnet före stormen nu imo , man märker av lite rörelse i stammar men har en liten känsla i stor tån att snart blir det åka av åt nått håll och många kommer att få vara med o åka.

ang min stor tås tillförlitlighet , så brukar den har rätt ca 2/10 om att det bli regn

Mvh JJ
 

DeletedUser

Guest
fjäska på du lackos ;) ligger ju granne med oss :p

vet att jag ligger granne med er... har märkt av er också när ni försökt adla mig i k36... men misslyckades haha. jag tog tillbaka alla byar och till och med en av hollandish:D

helt ärligt vore det bättre att ni tar in oss hos er än att försöka piska oss.


____________________________________

Vet att jag är kaxig men sån är jag:cool:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nä lacoste, de är bättre vi skickar ut en bokningslista på alla era byar...så får hela NA boka er :)

GL HF
 

DeletedUser

Guest
Haha så du menar att ni behöver "alla" 5 stammar för att ta ut en stam på 10 medlemmar. Det säger det mesta om familjestammar
 

DeletedUser

Guest
Måste hålla med föregående talare , är jue lite samma sak som när man kommer hem med en Tårta , då delar man jue med sig till resten av familjen och vräker inte i sig hela tårtan själv. Så absolut denna goda gärning i sann familje stams anda säger det mesta om familje stammar.


JJ
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nä lacoste, de är bättre vi skickar ut en bokningslista på alla era byar...så får hela NA boka er :)

GL HF


ni gör som ni vill

om ni nu ska adla oss så kommer ni nog bara adla i k36 ...

Idag 16:07
Lenoz Haha så du menar att ni behöver "alla" 5 stammar för att ta ut en stam på 10 medlemmar. Det säger det mesta om familjestammar
vi är 3 medlemmar
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp