Krig har förklarats mot WEED

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: NWB
Side 2:
Tribes: WEED

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1253646
Sida 2: 1253643
Skillnad: 3
 

DeletedUser

Guest
Tycker att det är tråkigt att se "XXX går ut i krig" när en värld har varit öppen i 3 veckor. Ingen har adel så vet inte om det här är ens roligt, bara onödigt att se i forumet. Fast lycka till krigande stammar!
 

DeletedUser

Guest
Finns något som kallas katapulter och murbräckor som man kan använda för att förstöra fiendens byn totalt :)
 

DeletedUser

Guest
Finns något som kallas katapulter och murbräckor som man kan använda för att förstöra fiendens byn totalt :)

Min mamma sa alltid följande sak till mig.

Om du inte kan erövra något, gör dig bara av med problemet!

Hon varo en mycket intelligent kvinna för sin tid, hon uppfann även mina och mina kamraters nya stridstaktik, vad den är märker ni senare i spelet då våra plantor växt sig större och mognat till sig lite :awsm:
 

DeletedUser

Guest
WEED har nog störst chans att vinna kriget.

Men man vet aldrig.
 

DeletedUser

Guest
har WEED störst chans att vinna det såkallade ''kriget''? Det tror minsann inte jag, känner igen nästan alla namn i NWB. Alla lika begåvade, WEED har ingen chans. Dessutom har NWB speedhack så det snabbare för dom att skicka attacker emellan kontinentstrecken.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
har WEED störst chans att vinna det såkallade ''kriget''? Det tror minsann inte jag, känner igen nästan alla namn i NWB. Alla lika begåvade, WEED har ingen chans. Dessutom har NWB speedhack så det snabbare för dom att skicka attacker emellan kontinentstrecken.

Hmm.. du kanske inte visste det men stor del av WEED stammen finns med i "Hall of fame" på flera världar..

Men med tanke på att NWB har 4spelare i K55 (där weed är lokaliserat) så är detta ett enormt dött krig..

Tror det kommer sluta med att båda sidor tröttnar och blåser av kriget.
 

DeletedUser

Guest
Något som hänt hittills eller bara ett tråkigt krig?:thinking:
 

Agamemnon

Member
Reaktionspoäng
0
ehm det har väl inte adlats mer än runt 10 byar i hela världen hur skulle det ens kunna finnas några fina stats.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp