Krig har förklarats mot WEED

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Stammen Nuclear War Bunnies har förklarat krig mot stammen Wannabe Elite Emo Douchebags!

Krigets namn: Krig mot WEED

Krigsförklaring: Jag har nu i två dagar försökt få WEED och att sluta anfalla våra spelare men dem tänker inte lägga av med det istället vill dem fortsätta. Jag har inget, och att säga, förutom att vi nu har en chans och visa vart och vilka vi är och om det här kriget är den som hjälper oss upp i ranken "then so be it!". Inte mycket kan heller göras i det här kriget, vi kan inte adla någon osv, allt vi kan göra är att anfalla dem och skicka fejks osv fram tills man får sina adels, om dem nu inte ger upp innan dess. Man kan inte prata med den stammen, och dem är alla tröga som fan. Ingen som verkar förstå. Och deras diplomat, när man snackar med henne så snackar hon om något helt annat, och man ser tydligt att hon inte fattar för. Hon säger att dem inte tänker sluta anfalla mina gubbar efter att jag sagt jag redan kickat ut dem 6 som låg på k55 då dem vart för långt ifrån stammen,. Sen säger hon att hon och stammen kommer fortsätta attackera spelare ur min stam när dem inaktiva. "what" Så jag sa ok som du vill då är det krig. Men då säger nämen jag menade inte på det viseat allt jag menade var att jag skulle anfalla spelare i din stam om dem är oaktiva. hahahaha Hon är rolig en hahahaha :) (hon vet inte vad hon pratar om. Mvh XxxxxxxXxxx


Denna text fick vi i WEED i och med krigsförklaringen. Om den var ämnad för våra ögon har vi våra tvivel till, men läget är som det är. Anledningen till detta är att vi i WEED helt fredligt rensat och farmat ett fåtal spelare i stammen NWB som befann sig i K55. Dessa spelare har efter en dialog mellan mig och ledaren för NWB avlägsnats och är nu stamlösa. Så varför krigsförklaringen kommer är inte helt klart för oss ännu men vi misstänker att det handlar om ett extremt fall av impulsivt storhetsvansinne och därmed att denna NWB-stam, lokaliserad i kontinent 54, vill smaka på lite WEED. Så vi ger dem WEED! Katapulterna rullar fram! Vi vet att det inte blir mycket till krig när vi ligger i K55 och de i K54 och det dessutom inte finns några adlar på världen men vad gör man inte för att liva upp forumet?

War is on!




//vit svan, diplomat WEED
 

DeletedUser

Guest
Vissa kallar oss gudar, andra kallar oss noobs. VI kallar oss emo's! Vad vi är får tiden avgöra dock, oavsett så hoppas jag att NWB är redo för vad som komma skall, VI ämnade inte "kriga" såhär tidigt - det ingick inte i vår planering, men nu står vi här, på randen till vad som troligen lär utvecklas till en gangbang efter poster vi sett skickats mellan dessa förrädiska ledare i de olika stammarna i kontinent 55 och kontinent 54.

Ledningsperson i NWB idag kl 18:39
Hej XXXX

Mitt namn är xxxxx och är ledare för stammen NWB. Jag kommer till dig för att be om hjälp med att slå ner en stam som länge nu har terroriserat mina spelare.

Jag har försökt och få dem att sluta men dem tänker inte göra det. Vi kan klara av det här kriget utan några problem, men vi vill se fler stammar och fler vänner kämpande vid vår sida.

Med er på vår sida av det här kriget så lovar jag att våra stammar kommer bli stora och vi får ett namn bland stammarna här på värld 12. Vi kan tillsammans skapa ett brödraskapsband ingen här på värld 12 kan bryta, vi kan se till att växa ännu mer och utvidga våra gränser bland fienderna.

Med er på vår sida av det här kriget så lovar jag er, att ni kommer tjäna på respekt, brödraskap och sist men inte minst MAKT. Jag kan göra er SEGER RIKA tillsammans kan vi bli SEGER RIKA.

Låt oss gå in som bröder och slå ner WEED, låt oss komma ut ur det här kriget i slutändan som bröder med huvudena i behåll.

Jag lovar er att dem kommer snart anfalla er så som dem gjort med flera andra stammar jag just nu har kontakt med. Så joina kriget på vår sida och låt oss tillsammans kämpa för Gott.

Gör ni detta så lovar jag också att vi tar vår relation ett steg längre, och då menar jag att vi blir allierade.

Inte mycket kan heller göras i det här kriget men vi kan se till att splitta på deras stam genom att farma deras spelare och fejka hela dagarna lång eller bara farma som jag sa, fram tills dem ger upp, och gör dem inte det så kan vi fortsätta farma tills vi får våra adels och adlar ut dem.

En för alla, Alla för en...

Mvh
XXXXX

Då vi mottagit ovanstående PM samt sett krigsförklaringen så inser vi snabbt att vi kommer drabbas av något fasansfullt utav den allians som NWB försöker dra ihop för att stå emot katapulter och yxor som idag sänts utav mina kära emofränder. MEN som de sanna emo's vi är så lever vi efter principen never surrender - never back down, med detta menat så ger vi oss inte, vi förlorar inte, vi viker oss inte. Bring it on sötnosar <3

Lycka och välgång allesammans och må de tappraste överleva!

//Ewert Ljusberg, Hardcore emo i WEED!
 

DeletedUser

Guest
haha:) trodde först att det var ett skämt när jag fick höra det här:) haha. Men men, lycka till:) Mina kp är på G hem efter ett utmärkt skitgöra!:)
 

DeletedUser

Guest
Ni är knäppa och galna hela bunten här tycker jag!

Så här tidigt krigar man inte..

:D

Lycka till alla parter och skit stammar, heja wee :rolleyes:

tror inte de knäppa kaninerna ens kan kriga men det blir roligt att se om de är så bra som de säger när de förklarar krig mot weed
 

DeletedUser

Guest
håll er till ämnet och sluta posta massa onödiga inlägg annars låser vi tråden!

Mvh Fox
Moderator v14
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Vit svan, du vet vem jag är in-game. Du vet även vår inställning till er och jag skulle själv påstå att detta är en chans för oss att visa vad vi går för. Om ni så önskar har ni vårat stöd.
 

DeletedUser

Guest
Hoppas du inte föreslår att gangbanga med WEED, det är ingen chans att visa vad man går för...
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Jag menar inte att visa att vi har trupper, jag menar att vi kan bevisa att vi ställer upp.

De får dock ta emot vår hjälp om de vill, annars håller vi oss neutrala.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp