KRIG = CHAOS Piskan viner mot TWOI 4

DeletedUser

Guest
RoD inte Ros.

Det var det som gjorde att kriget startade !
vi krigade mot dem o ni tog in ett gäng av dem !
varför är ju en bra fråga !
var det värt det en ännu bättre fråga !
 

DeletedUser

Guest
Var inte borg och Chaos ganska jämnt rankade när kriget började? och så stor skillnad är det ju inte i poäng. :)
 

DeletedUser

Guest
Tror inte det när kriget startade hade vi ca 9 miljoner Borg för vi låg i krig mot V.V.V då och sen började det kriget och då hade Chaos 28 miljoner så lite skíllnad är det ju.
 

DeletedUser

Guest
jag har för mig att ni hade över 9 mille i poäng när vi började vårt krig mot er
 

DeletedUser

Guest
Nej,tror inte det var det jag tror det var ungefär 9-10 miljoner poäng.
 

DeletedUser

Guest
Är det någon i Borg som kan förklara varför men envisas med att adla barbarbyar och annat skit när ni är i krig. Men det kanske är er Taktik vad vet jag.
 

DeletedUser

Guest
Hehe,det kan man fråga sig.Jag tror vi är en liten för stor familj många lyssnar inte på order från ledningen.
 

DeletedUser

Guest
Kanske skulle amputera bort dödköttet då...

Men då skulle ni iofs ha mycket mindre poäng, och det är som bekant det viktigaste ;)
 
Reaktionspoäng
2
de barbarian byar vi adlar är egentligen de spelre som slutat hs oss o varit röda, så visa fått att ta de inna chaos eller nån annan tog de
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Självklart Nfs. Finns mååånga byar i rimmen!

Undras när ÖL ska göra nådaslaget på Borg :rolleyes: simpla byar liksom ^.^
 

DeletedUser

Guest
borg behöver ett mirakel för att vinna ser det ut som nu. chaos tar byar hela tiden och ÖL kan när som helst starta ett krig mot borg för att kunna bli större i k56/57
 
Topp