KontoHanteraren - Bymallar

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Hej

Har märkt att Bymallar fungerar väldigt dåligt ibland, ibland så avslutar den mallen i en by när det finns massvis med byggnader kvar i mallen som skall byggas, ganska frustrerande när man får medelande att en by's KH är klar när den inte ens är det.

Finns det någon anledning till varför detta händer?

Om jag provar att sätta samma mall på byn som precis avslutats så börjar den bygga igen men förstår inte varför mallen avbryts helt plötsligt.

/Flying Duck
 

DeletedUser

Guest
Hej

Har märkt att Bymallar fungerar väldigt dåligt ibland, ibland så avslutar den mallen i en by när det finns massvis med byggnader kvar i mallen som skall byggas, ganska frustrerande när man får medelande att en by's KH är klar när den inte ens är det.

Finns det någon anledning till varför detta händer?

Om jag provar att sätta samma mall på byn som precis avslutats så börjar den bygga igen men förstår inte varför mallen avbryts helt plötsligt.

/Flying Duck

Den gör ju 50 "uppdrag". Är väl för att man inte ska gå afk i en månad och t.ex se sin lilla barb fullt uppbyggd?
Bara en teori
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26

Är det bara jag, eller känns inte det ganska korkat?
Jag menar - om man väl betalar för att få en kontohanterare, så är det ju det man förväntar sig. Dvs ett hjälpmedel som bygger upp byarna åt en.. Inte något som inte ens kan fullfölja sitt syfte :confused:

Hoppas att detta blir något som Innogames ser över, annars får man väl skriva ihop ett mail själv (Vi kan snacka ihop oss Fredrik) :)
 

DeletedUser

Guest
Är det bara jag, eller känns inte det ganska korkat?
Jag menar - om man väl betalar för att få en kontohanterare, så är det ju det man förväntar sig. Dvs ett hjälpmedel som bygger upp byarna åt en.. Inte något som inte ens kan fullfölja sitt syfte :confused:

Hoppas att detta blir något som Innogames ser över, annars får man väl skriva ihop ett mail själv (Vi kan snacka ihop oss Fredrik) :)

Ska allt med TW bli enkelt? Ska dom införa en krigshanterare som krigar åt oss med eller? :p
Detta kräver ju inte mer av än att aktivera skiten 1 gång i veckan. En funktion som bygger trupper, fixar forskning och bygger byar. Vad mer kan man begära...

Edit*
Ska allt med TW bli enkelt?

Funktionen tar 1min max att aktivera (ifall man har många byar)
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Ska allt med TW bli enkelt? Ska dom införa en krigshanterare som krigar åt oss med eller? :p
Detta kräver ju inte mer av än att aktivera skiten 1 gång i veckan. En funktion som bygger trupper, fixar forskning och bygger byar. Vad mer kan man begära...

Edit*

Funktionen tar 1min max att aktivera (ifall man har många byar)

Hahah precis det jag menar :) Om det ändå är så enkelt, varför inte bara låta kontohanteraren fixa det..:D

Edit: Man råkar ändå alltid missa den där byn som av någon anledning stått utan uppdrag i en vecka med fulla förråd = irriterande.. ^_^
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Mallen på hur din by ser ut? Vill du hellre sitta och göra mallar var 50e uppdrag menar du? ;)

Nee men om den bara ändå kan göra 50 uppdrag per aktivation :p

såklart så är det ju inte jobbigt att sätta igång mallen igen men varför måste denna begränsning finnas? :)
Byhanteraren har man ju för att den skall bygga upp byn åt en och då vill man väl att den skall bygga upp byn så att det motsvarar den mall man gett byn? ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha orkar inte ta detta med er grabbar , då detta är frågetråden och inte diskussion.

TW folket är för lata numera, håll kvar detta anti-afk skyddet, eller köp inte KH helt enkelt och bygg byarna själva ;)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Vad är ett uppdrag för KH då du som vet? ;)

Är det en byggnads nivå eller t.ex. Högkvarter +5 (nivå 20) som man skriver i själva mallen?
 
Topp