Konstruktion #2 går inte igång, trots premiumkonto

soundOrganism

New Member
Reaktionspoäng
0
Hej,

Jag har premiumkonto och bygger på min by. Det har gått bra hittills, men idag räknar högkvarteret bara ned på byggandet av konstruktion #1 och inte övriga. De står stilla i tid. Jag använder oftast iphone-appen, men testade att logga in via hemsidan för att se om det går bättre eller om det tydligare står att "du behöver premiumkonto för att utforska/utveckla fler enheter samtidigt". Men icke! :)

Om jag inte har använt 40 premiumpoäng hade jag kunnat vänta för att se om det fungerade bättre imorgon, men nu vill jag felanmäla det här direkt för att få tillbaka mina poäng... som jag använde för att halvera byggtiden och de försvann då jag avbröt ordern, när jag tänkte "reboota" konstruktionen för att se om det fungerade bättre andra gången :)

jun 16,2013 14:59 Utlösta Poäng -10 40 Halvera byggtid - sv22 - wood
jun 16,2013 14:06 Utlösta Poäng -10 50 Halvera byggtid - sv22 - wood
jun 16,2013 14:06 Utlösta Poäng -10 60 Halvera byggtid - sv22 - wood
jun 15,2013 14:05 Utlösta Poäng -10 80 Halvera byggtid - sv22 - stone

Är det fler som upplever samma sak?
 

DeletedUser

Guest
Det är bara konstruktionen som ligger överst, alltså den aktiva byggnationen som ska räknas ned. Det är bara den det byggs på, då enbart en kan vara aktiv i taget. Konstruktionerna som ligger i kö,kommer ju påbörjas då de flyttas upp i listan efterhand som de ovanför blir klara.

Gällande premiumpoängen får du vända dig till supporten via ett supportärende så ska vi kolla upp det.
 
Topp