Kom an!

DeletedUser

Guest
* varför var inte han deffad om ni nu visste att vi skulle anfalla?.

* varför skickar han iväg en offensiv mot YAWN precis innan vi skall hoppa in i kriget? 2-4 offbyar har gått åt...

Ja visst ska vi göra nåt kul i helgen med ;) men vardagar e roligare, då folk jobbar :)


/d

Hon skicka iväg alla off hon hade på mig blev t.o.m så desperat att hon börja anfalla med deff:D
 

DeletedUser

Guest
Nu ska jag försöka få er att förstå hur allting började.

De va väldigt fegt av Yawn att gå på MuM, en stam som de va 3ggr större än.
Därför la vi oss i där, för att jämna ut oddsen.

Men då sluter Yawn en IAP med MuM och drar in Träd emot oss, så nu är de 2 tillsammans mer än dubbelt så stora som oss.

Det är ena fegisar både Yawn å Träd anser nog de flesta som spelar i denna värld.
Kan ni inte slåss på lika villkor?? Eller ni njuter av att gå på alla som är mindre, när det faktiskt finns de som är i er egen storlek?

Att Yawn inte klarade av oss ensamma säger ju en hel del anser jag, då Yawn faktisk va större än oss.
 

DeletedUser

Guest
Nu ska jag försöka få er att förstå hur allting började.

De va väldigt fegt av Yawn att gå på MuM, en stam som de va 3ggr större än.
Därför la vi oss i där, för att jämna ut oddsen.

Men då sluter Yawn en IAP med MuM och drar in Träd emot oss, så nu är de 2 tillsammans mer än dubbelt så stora som oss.

Det är ena fegisar både Yawn å Träd anser nog de flesta som spelar i denna värld.
Kan ni inte slåss på lika villkor?? Eller ni njuter av att gå på alla som är mindre, när det faktiskt finns de som är i er egen storlek?

Att Yawn inte klarade av oss ensamma säger ju en hel del anser jag, då Yawn faktisk va större än oss.

Förklara för mig vilka som är feg? varför är det fegt att gå på MuM ? och för det andra... Vilka var det som gick på oss när vi kriga mot MuM? Förvånar mig inte om MuM fortfarande deffar er och förvånar mig heller inte om N.G har ally med er :)
Så undrar vilka som är feg isåfall.. Förklara även varför vi är feg :eek:
 

DeletedUser

Guest
De va väldigt fegt av Yawn att gå på MuM, en stam som de va 3ggr större än.

Det där stämmer inte riktigt. TFA & DSA var fiender med TMT, VET, ATH m.fl. Och när DSA och TFA mergade, mergade även de stammarna och bildade MuM. Alltså var de fortfarande våra fiender och tvärt om.
 

DeletedUser

Guest
Dampen. Svaret på din fråga skrev jag ju i 3:dje raden:

"De va väldigt fegt av Yawn att gå på MuM, en stam som de va 3ggr större än."

Anser du att det är en jämn match när ni är 3ggr så stora??

Och att de mergade å va era fiender redan innan är ju ett tecken på att de va ännu mindre när ni gick på dem.

Ni vågar ju inte ens kriga mot oss ensamma utan att vara dubbelt så stora.
Vi får inte deff ifrån någon annan stam, vi står helt ensamma. Och detta är för att vi vet vad vi klarar av.

Ifall ni tror att ni är bäst, så kan ni ju dra tillbaka era hundar (Träd) och låta dem enbart deffa er. Men ändå, så kommer ni ändå inte ha en chans.
 

DeletedUser

Guest
Dampen. Svaret på din fråga skrev jag ju i 3:dje raden:

"De va väldigt fegt av Yawn att gå på MuM, en stam som de va 3ggr större än."

Du har verkligen koll på v12 Jack Hammer, speciellt varför MuM alltid varit fiender till Yawn. Eftersom du inte har en aning om varför ska jag istället läxa upp dig med en hel del fakta från början av v12. Here we go....

I början av v12 var jag med i DSA. Alla som var med från början minns väl vad som hände oss i DSA, vi blev gangbangade. Senare gick vi ihop med TFA. Och vi blev tillsammans Yawn.

Tar LemonLime's lista på stammar som valde att fortsätta kriga mot oss i Yawn.

Yawn:
Antal spelare: 41
Antal byar: 77
Snittpoäng/spelare: 6.314
Poäng: 259.064

vs

TMT:
Antal spelare: 77
Antal byar: 79
Snittpoäng/spelare: 1.824
Poäng: 141.087

VET:
Antal spelare: 25
Antal byar: 27
Snittpoäng/spelare: 2.130
Poäng: 53.429

ATH:
Antal spelare: 24
Antal byar: 26
Snittpoäng/spelare: 1.854
Poäng: 44.599

VB:
Antal spelare: 15
Antal byar: 15
Snittpoäng/spelare: 1.084
Poäng: 16.253

JabbaW:
Antal spelare: 43
Antal byar: 48
Snittpoäng/spelare: 2.721
Poäng: 117.287

Totalt
Antal spelare: 184
Antal byar: 195
Snittpoäng/spelare: 2025
Poäng: 372655

En liten nostalgi tråd här måste bli...
http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=20377
Där får du se vilka som var mest kaxiga och var helt säkra på vinst men ju längre tiden gick desto mer av dessa spelare försvann.

Anser du att det är en jämn match när ni är 3ggr så stora??
Anser du fortfarande att vi var så mycket större? Du som kan så mycket och har så bra koll.
För att förklara vad MuM är för ett gäng spelare så är det en mix ifrån alla stammar ovan som vi låg i krig med SAMTIDIGT. Och de spelarna flydde in tillsammans i en och samma stam. Och jag hoppas inte att du behöver en förklaring varför kriget mot MuM då fortsatte.

Och att de mergade å va era fiender redan innan är ju ett tecken på att de va ännu mindre när ni gick på dem.
Läs ovanför ;)

Ni vågar ju inte ens kriga mot oss ensamma utan att vara dubbelt så stora.
Vi får inte deff ifrån någon annan stam, vi står helt ensamma. Och detta är för att vi vet vad vi klarar av.
Ska väl inte bli några problem för er att kriga mot Yawn och Träd ensamma, ni som skryter här ute att ni är bäst och klarar allt borde väl göra det utan några som helst problem. Så inte ska du väl börja whina här ute?

Ifall ni tror att ni är bäst, så kan ni ju dra tillbaka era hundar (Träd) och låta dem enbart deffa er. Men ändå, så kommer ni ändå inte ha en chans.
Hoppsan mer whine... och sen lite skryt i slutet. Och ändå kan jag inte hitta där någon i Yawn sitter och säger att de är bäst här ute på externa.. De enda jag har hittat än så länge är helt enkelt spelare från Cmon!.

Förhoppningsvis har du lärt dig lite av dagens historia lektion och förmodligen så kommer du tänka efter innan du yttrar dig.
Ha en trevlig dag.
 

studmuffin

New Member
Reaktionspoäng
0
Dampen. Svaret på din fråga skrev jag ju i 3:dje raden:

"De va väldigt fegt av Yawn att gå på MuM, en stam som de va 3ggr större än."

Anser du att det är en jämn match när ni är 3ggr så stora??

Och att de mergade å va era fiender redan innan är ju ett tecken på att de va ännu mindre när ni gick på dem.

Ni vågar ju inte ens kriga mot oss ensamma utan att vara dubbelt så stora.
Vi får inte deff ifrån någon annan stam, vi står helt ensamma. Och detta är för att vi vet vad vi klarar av.

Ifall ni tror att ni är bäst, så kan ni ju dra tillbaka era hundar (Träd) och låta dem enbart deffa er. Men ändå, så kommer ni ändå inte ha en chans.

Sist jag kollade så är krig ingenting som ska relateras med RÄTTVIST eller "jämna matcher" så snälla, sluta gnäll, varför tar du inte och lägger ned din energi på era allierade som slöt en IAP med oss och satt er i skiten?
 

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Träd
Players:

Side 2:
Tribes: Cmon!
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 17
Sida 2: 9
Skillnad: 8

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 15
Sida 2: 0
Skillnad: 15

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 148,211
Sida 2: 70,033
Skillnad: 78,178

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 136,167
Sida 2: 0
Skillnad: 136,167

chart
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Dampen. Svaret på din fråga skrev jag ju i 3:dje raden:

"De va väldigt fegt av Yawn att gå på MuM, en stam som de va 3ggr större än."

Anser du att det är en jämn match när ni är 3ggr så stora??

Och att de mergade å va era fiender redan innan är ju ett tecken på att de va ännu mindre när ni gick på dem.

Ni vågar ju inte ens kriga mot oss ensamma utan att vara dubbelt så stora.
Vi får inte deff ifrån någon annan stam, vi står helt ensamma. Och detta är för att vi vet vad vi klarar av.

Ifall ni tror att ni är bäst, så kan ni ju dra tillbaka era hundar (Träd) och låta dem enbart deffa er. Men ändå, så kommer ni ändå inte ha en chans.

Gillar inte sättet du skriver på. Särskilt det där med "hundar".. Vi anfaller för att vi vill ha mer byar.. Sen att detta snabbade på vårt anfall är en annan sak.

Vi bestämmer själva vad vi vill göra. Är det fegt så fine, vi tar det.. Vi har kul och det går bra, så varför ska vi bry oss om vad en fiendespelare säger?

Trött på allt snack om feghet. Ta det och kriga bara
 

DeletedUser

Guest
Var det inte ni i Cmon! som sa åt oss i Yawn att sluta komma med bortförklaringar för att det går dåligt? Lite dubbelmoral kanske?
 

DeletedUser

Guest
lol Jack hammer har verkligen koll. Och när Cmon! gick in i en gangbang mot oss i YAWN så va det helt okej men nu när det e tvärtom så e det WHINE WHINE WHINE... lugna ner er istället och kör på vafan vad e det värsta som kan hända? Livet går vidare smile and be happy <3

Och kom inte med ÖH MEN NI E DUBBELT SÅ STORA... gangbang som gangbang ni gick mot oss och gav oss 2 frontat att kriga mot och det e inte ''rättvist'' hur stor eller hur liten den andra fronten är.. Och sen så behöver inte saker och ting vara rättvisa det e en tuff värld vi lever i både in game och irl :)
 

DeletedUser

Guest
Precis. Får inte vi komma med bortförklaringar så får inte ni det heller ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle då aldrig klaga, har blivit van sen tidigare världar att ligga i ett sånt här läge så lär väl inte vara några större problem ;)
 

DeletedUser

Guest
Så nästan 90% av alla krig på tw är fega?

Ja de flesta startar bara krig när de är säkra på att vinna = smarta men är ju inte direkt modigt heller ;)

lol Jack hammer har verkligen koll. Och när Cmon! gick in i en gangbang mot oss i YAWN så va det helt okej men nu när det e tvärtom så e det WHINE WHINE WHINE... lugna ner er istället och kör på vafan vad e det värsta som kan hända? Livet går vidare smile and be happy <3

Och kom inte med ÖH MEN NI E DUBBELT SÅ STORA... gangbang som gangbang ni gick mot oss och gav oss 2 frontat att kriga mot och det e inte ''rättvist'' hur stor eller hur liten den andra fronten är.. Och sen så behöver inte saker och ting vara rättvisa det e en tuff värld vi lever i både in game och irl :)

Fast vi har 3 fronter att kriga på så vi vinner i tävlingen att ha rätt att gnälla.
Angående Yawm-MuM som tydligen diskuteras flitigt i alla trådar på detta forum så visade väl det kriget bara att en mindre stam som jobbar ihop kan stå emot en större stam som kör solo, kanske får vi se det på större skala nu?

Jo men tänk den som blev gangbangad irl i stället för på tw, hade varit betydligt lättare att ta det med ett leende på läpparna :)
 

DeletedUser

Guest
Varför inte göra det så lätt för sig, om man kan?...

Om Ni får välja, att gräva en grop med en spade, eller så får ni en grävmaskin... vilket tar ni?...

Grävmaskinen för att det är ett lättare jobb än med spaden.

Vi skulle tydligen välja det samma!. Samma sak gäller Ingame.

Ingen går ju ut för att göra det Skit svårt för sig.

Ägna mer tid in game än här, så kan ni göra något åt saken och få respekt, istället för att sjunka lägre o lägre att kommentera och gå off tropic här inne!
(Ber Mod att rensa tråden från allt som inte har med träd vs cmon. Yawn vs cmon har inte något här att göra.)



För övrigt tycker jag det har börjat bra för oss i träd!, och väntar spänt på cmons nästa drag! Snart kommer vårat iallefall!:)

/D
 

DeletedUser

Guest
Ja de flesta startar bara krig när de är säkra på att vinna = smarta men är ju inte direkt modigt heller ;)



Fast vi har 3 fronter att kriga på så vi vinner i tävlingen att ha rätt att gnälla.
Angående Yawm-MuM som tydligen diskuteras flitigt i alla trådar på detta forum så visade väl det kriget bara att en mindre stam som jobbar ihop kan stå emot en större stam som kör solo, kanske får vi se det på större skala nu?

Jo men tänk den som blev gangbangad irl i stället för på tw, hade varit betydligt lättare att ta det med ett leende på läpparna :)

Stämmer bra med er :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Nu så ska de krigas! :)

Sluta upp med allt gnäll och sånt, inte speciellt ofta krig är "rättvisa" men nu är det som det är och bara att bita i det sura äpplet och skicka lite attacker :awsm:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Innan vi får tillstånd av högsta hönset säger jag som ledningsperson i Yawn att nu vill jag att alla Yawn spelare håller sig i från detta forum då vi låter Cmon! spelarna stå för allt bs som annars sker här ute!


Ägna mer tid in game än här, så kan ni göra något åt saken och få respekt, istället för att sjunka lägre o lägre att kommentera och gå off tropic här inne!
(Ber Mod att rensa tråden från allt som inte har med träd vs cmon. Yawn vs cmon har inte något här att göra.)

Detta är ett mycket bra citat av Disturbia! Fokusera in-game istället för att hänga ute här och bara snacka massor av skit rent utsagt och även jag ber Mudde ta och rensa lite i denna tråd, ta bort allt som inte rör Träd vs Cmon! :)

Ni som vill ta diskussioner kring detta vidare är varmt välkommen att skriva PM till mig i forumet här så tar vi dialogen där...
 
Topp