Kom an!

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Politiken på v12 är mer än intressant. Ska verkligen bli kul att se hur denna världen ser ut om 5-6 månader!
 

DeletedUser

Guest
vi har sparat mängder med off utifall träd skulle gå på oss.. Och deff har vi ännu mer än off...

Så detta ska bli kul ja :)

Det är bara så patetiskt att yawn inte kunde mäkta med oss så dom frågade er... Vet att det är så det ligger till. För yawn kunde ju bara adla retakes. kanske nån enstaka annan by dom tog... men riktigt uselt av yawn... Men tror ni att vi blir gangbangade bara för att 2 top stammar går på oss? Då har ni underskattat come on!´s styrka

Hmmmm aja vill ni i träd få däng så ska ni få det. :rolleyes:



Säger den som hoppade på Yawn när dom krigade mot MuM?
 

DeletedUser

Guest
att YAWN böna o bad oss att anfalla er är ju så långt ifrån sant som man kan komma.


Att VI skulle anfalla er, visste vi redan innan alliansen med YAWN skrevs... tro mig jag om någon vet.


Kul att ni har trupper kvar!, då blire lite match av det hela! :) för det har vi inte ont om heller ;)


Önskar Alla parter lycka till i kriget!.


/Disturbia
 

DeletedUser

Guest
Well, vi lyckades bara vända steken till 2v1 emot er istället för tvärtom :) Vi tog hjälp av våra allierade - precis som MuM gjorde emot Yawn när de kallade in er.
:(

här fick vi det bekräftat
att YAWN böna o bad oss att anfalla er är ju så långt ifrån sant som man kan komma.
[/B]
/Disturbia

Bönade sa jag aldrig... Sa att dom bad er hjälpa till... vilket är sant oxå
 

DeletedUser

Guest
Jag ger min röst till Come on! i detta kriget. Hoppas man får se lite förändringar nu när det är 3 stora stammar inblandade:)
Lycka till på båda sidor och ha mycket skoj:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Come on! tar detta - jag tror och kommer alltid tro på Come On!
Svårt att slå dessa krigshjältar.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
här fick vi det bekräftat


Bönade sa jag aldrig... Sa att dom bad er hjälpa till... vilket är sant oxå

Come on?, att vi pratade med Träd är sant till viss del, vi tyckte så synd om alla rötter som höll på att förmultna hos dem så som de goda vänner vi är så kontaktade vi dem och erbjöd dem en ingång till krigets väg så alla dessa förmultnande rötter kunde få ny näring och på så vis slippa dö ut :)

Btw, första Cmon! byn adlad av Träd ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror knappast att ni har nytta av dem.

Vi har de flesta byar fulla med yxor, vilket ni snart kommer att märka.

Det räcker att vi gäspar, så faller Träd för våra fötter, sen är det er tur igen.
 

DeletedUser

Guest
Matdags

Gött att få lite grönsaker till köttet :awsm: Hoppas ni inte har saltat för mycket så vi måste slänga dem ;)


Må våran sida vinna :D


*PG91*
 

DeletedUser

Guest
och ändå så kör era spelare runt Träd slut på sin off och deff? :D

Bra agerat Cmon! :rolleyes:

Ohhh neeej, gör dom?!?!?!!!? :eek:

BTW - är det någon som sett att det startat en liten skogsbrand bland träden? Den växer..... ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Träd
Players:

Side 2:
Tribes: Cmon!
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 12
Sida 2: 7
Skillnad: 5

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 0
Skillnad: 9

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 95,080
Sida 2: 45,153
Skillnad: 49,927

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 81,120
Sida 2: 0
Skillnad: 81,120

chart
 

DeletedUser

Guest
Ojojoj var det inte så här det såg ut för era fina stats när vi låg i 2 fronts krig... Nu får ni iallfall veta hur det känns lycka till träd nu tar vi fisarna =)
 

ArmBågeN

New Member
Reaktionspoäng
0
Ojojoj var det inte så här det såg ut för era fina stats när vi låg i 2 fronts krig... Nu får ni iallfall veta hur det känns lycka till träd nu tar vi fisarna =)

Hahaha :D

Har du inte tänkt på storleken på MuM när ni krigade mot dem och storleken på Träd? ;)
 

katabomba

New Member
Reaktionspoäng
0
hej hej,hej heja träääääd:) Ska plantera ett fet jävla räk träd i eran ära:) kÖtta på så ska la jag ta itu med mitt skit på annat håll.. vem vet.. kanske skuttar jag tillbaka in i v12 längre fram:)
 

DeletedUser

Guest
Hade förväntat mig mer med tanke på Sommarlovs position i förhållande till Träd.

Vi får väl se hur Träd kommer agera under helgen.


* varför var inte han deffad om ni nu visste att vi skulle anfalla?.

* varför skickar han iväg en offensiv mot YAWN precis innan vi skall hoppa in i kriget? 2-4 offbyar har gått åt...

Ja visst ska vi göra nåt kul i helgen med ;) men vardagar e roligare, då folk jobbar :)


/d
 

DeletedUser

Guest
* varför var inte han deffad om ni nu visste att vi skulle anfalla?.

* varför skickar han iväg en offensiv mot YAWN precis innan vi skall hoppa in i kriget? 2-4 offbyar har gått åt...

Ja visst ska vi göra nåt kul i helgen med ;) men vardagar e roligare, då folk jobbar :)


/d

För det första så är det en hon.

För det andra sa jag inte att vi visste vilken dag ni skulle attackera men att ni gjorde det var ingen större överraskning.
 
Topp