Kom an!

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Vi Träd vill gärna fortsätta växa på vår redan fina odlingsmark. Men då vi ser att de elaka skogsmännen/eldarna i Cmon! står där och väntar på oss så måste vi gå till motattack och växa runt dem. Våra rötter kommer att sticka upp lite var som helst och erövra deras fina odlingsmarker (de har faktiskt fina odlingsmarker). Oj, höll på att glömma att de anfaller våra kära allierade Yawn också! Det är också en liten anledning till att detta händer.. ;)

Mer invecklat än så här gör jag det inte. Vi krigar och ser vart det leder.

Så; kom an bara!

/Brightside, Träd
 

DeletedUser

Guest
Bränn deras "fina" åkrar och plantera lite träd, det gillar vi :D

Lycka till båda, även fast det bara är en stam som behöver ett lycka till :)
 

DeletedUser

Guest
Spännande! Lycka till båda sidorna, känns som det kan bli lite tufft för cmon! nu.
 

DeletedUser

Guest
vi har sparat mängder med off utifall träd skulle gå på oss.. Och deff har vi ännu mer än off...

Så detta ska bli kul ja :)

Det är bara så patetiskt att yawn inte kunde mäkta med oss så dom frågade er... Vet att det är så det ligger till. För yawn kunde ju bara adla retakes. kanske nån enstaka annan by dom tog... men riktigt uselt av yawn... Men tror ni att vi blir gangbangade bara för att 2 top stammar går på oss? Då har ni underskattat come on!´s styrka

Hmmmm aja vill ni i träd få däng så ska ni få det. :rolleyes:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Well, vi lyckades bara vända steken till 2v1 emot er istället för tvärtom :) Vi tog hjälp av våra allierade - precis som MuM gjorde emot Yawn när de kallade in er.
Ska dock bli ett skoj krig att följa och jag hoppas på en trevlig ton i forumet från SAMTLIGA parter så vi får kötta på bäst vi vill :cool:

Låt oss hålla allt krig in-game istället för på externa forumet, det kommer bara bli patetiskt mycket pajkastning här annars tyvärr :(
 

DeletedUser

Guest
Well, vi lyckades bara vända steken till 2v1 emot er istället för tvärtom :) Vi tog hjälp av våra allierade - precis som MuM gjorde emot Yawn när de kallade in er.
Ska dock bli ett skoj krig att följa och jag hoppas på en trevlig ton i forumet från SAMTLIGA parter så vi får kötta på bäst vi vill :cool:

Vi blev inte inkallade av MuM, att de sen väljer att fixa en IAP med er får stå för dom.

Angående Träd så har vi lite trupper där iaf så ska nog kunna bli spännande.
 

DeletedUser

Guest
Well, vi lyckades bara vända steken till 2v1 emot er istället för tvärtom :) Vi tog hjälp av våra allierade - precis som MuM gjorde emot Yawn när de kallade in er.
Ska dock bli ett skoj krig att följa och jag hoppas på en trevlig ton i forumet från SAMTLIGA parter så vi får kötta på bäst vi vill :cool:

det är klart ni får... men nån stek som ni kommer vända på så som du säger tvivlar jag starkt på.... tror vi kommer äta upp träd sakta men säkert precis som vi har gjort med yawn
 

DeletedUser

Guest
tror vi kommer äta upp träd sakta men säkert precis som vi har gjort med yawn
Nja, vet väl inte om ni ätit upp oss riktigt ?, kanske har ni gnagt en del på oss. Men för att ta gnaga er igenom träd kan ni behöva er par av dessa, vilket jag inte tror ni har :confused:


47726.jpg


Hur som helst så hoppas jag det blir ett spännande krig och att rätt sida vinner förstås ! ;)
 
Topp