King of 2009

Vem är KUNG av v2?


  • Totalt antal röstare
    165

Supergoof

Medlem
Reaktionspoäng
0
Det är inte många röster som trillat in. Men kan ändå redan säga att jag är jävligt förvånad över att få så många röster. Med tanke på att jag förutom TCO nästan lyckats med nån mindre eller större förolämpning eller agrooffensivt utlåtande till så gott som alla medlemmar i v2 forumet, någon gång under min speltid.
Vilket antingen innebär att det är alla i TCO som röstar på mig (nej så är det inte)
Eller så finns det bra förlorare och good sport här inne som förstått att allt jag sagt och gjort mot folk (förutom Per Berg och Lordmart, ni verkar på riktigt vara så jävla korkade) har kommit från SirBrobeck, och inte Peter Brobeck.
Jag har hela tiden kört en offensiv spelkaraktär för jag tror på den. Men detta har för mig varit helt och hållet ett spel. Till alla er som blivit "munknullade" av mig ber jag om ursäkt, ni förtjänade det för de mesta men ta de inte så hårt. jag tillämpade bara lordfarts filosofi, "anfall är bästa försvar".
Jag hade ett gäng mål som ja tänkte uppnå när jag märkte att jag började närma mig toppstriden och det fortfarande fanns gott om folk som ville döda mig, som jag kunde döda tillbaka på. Jag ville kriga mot alla stammar, jag ville gå segrande ur alla strider, jag ville ta toppen i ob och jag ville ta över tyglarna från dem fjollorna som styrde formet då(tack för hjälpen fiskpatte).

Nu har jag krigat mot TKOTRT TKOTR2 TKOTR3 TKOTR4 TKOTR5 TKOTR6 K¤O¤L RosR RoS DO DO-a Rim SVIT MR SOLACE (DG VARG moriha TPB Hades)
Jag ledde anfal försvar och total i ob (sq drog om nu men kommer snart försvinna i grått=).) och har slagit alla jag vill slå på käften, på käften. Dem jag gillar leder världen, er jag ville ha bort är döda eller döende.
Det har varit skönt, jag tackar för tiden här.
Men nu slutar det.
Mina byar tillhör TCO och Beaver så hur det blir fortsatt med kontot är osäkert(tillsvidare sitter det dock en sjukt vass o välkänd lirare), men jag tänkte passa på att säga hej då innan mundor bannar mig igen, det är de bästa han vet..

Ha de gött under TCO:s fortsatta promenadseger

/SirBrobeck

Hoppas ni hinner läsa meddelandet innan det börjar pipa i alex "SirBrobeck detektor"
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
HAHAHHAHA Alex SirBrobeck detektor :D

Nej men brobeck är och kommer alltid vara v2's kung, bara att inse. V2 är och kommer alltid vara TCO/Bringt.

All hail Brobeck<3
 

DeletedUser

Guest
Får jag säga mitt så tycker jag inte han värkar så farlig skryter mer om son utroligt fina ob men det finns klart bättre spelare !
(N) för han (Y) för DO

Var och en har givetvis rätt till sin egen personliga åsikt, men det vore väldigt intressant att veta vad du grundar det på? Jag har mött de flesta av spelarna på V2, och det är få som imponerat. Dock har jag aldrig hittills mött just SirBrobeck, utan grundar min åsikt om att han är V2's (och förmodligen .se's) bästa spelare på det jag sett att han åstadkommit. Inifrån då, och inte via TWStats, eller genom att bara titta på poäng/OB.

Det vore intressant att få något namn och nån motivation på de där "klart bättre spelarna" - även om jag kanske kan ses som något partisk vill jag gärna tro att jag också är rättvis nog att ära den som äras bör ;)
 

DeletedUser

Guest
brobeck må vara kungen när det gäller att psyka och förnedra sina motståndare, men när den bästa TW-spelaren skall utses, så faller brobeck på sin egen hoppspark. Man kan inte avsluta sin karriär innan servern är avgjord och gå därifrån med epitetet bästa spelaren.

Så min röst faller på the almighty bäver. Han har fått utstå allt och klarat sig undan varje gång och ser ut att ta sin stam till en säker seger.
 

DeletedUser

Guest
tycker defenetivt min vän AnDanie är den bästa spelaren av väldigt många skäl!!!!!!
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill egentligen vara ännu mer besvärlig och avnominera mig själv :rolleyes:

Det blir ingen som helst rättvisa i det här, det kommer snarare visa vem som har flest kompisar än vem som har mest respekt i de olika delarna av spelet.

Beavers små lekkamrater från V4 röstar uppenbarligen för att inte Beaver ska vinna. Någon annan förklaring än driften att förstöra omröstningen lär ju inte finnas när de lagt sina röster på en spelare som inte bara är borta från V2, utan dessutom varit borta merparten av 2009. Jag har svårt att se mig bedöma någons skicklighet i spelet genom personens agerande i forumet, eller hur många poäng eller antal barbarbyar någon plockat enligt twstats. Det säger väldigt lite, på V2 är man till exempel tvingad att plocka barbarer för att ha chans att hålla sina kluster rena. Dessutom får man ibland tyvärr ta löjligt små byar för att det är strategiskt riktigt i en långsiktig plan om man vill expandera.

Men eftersom jag då av nåt skumt skäl är nominerad till "Kung", är det okej att jag raggar röster på det faktum att jag råkar vara just kvinna då, medan de andra stackarna inte är det? Puta med munnen, fladdra med ögonfransarna och försöka se läcker ut i cam? Ha! Jag kan lova en massa saker jag inte har en tanke på att hålla också, bara ni röstar på mig, så jag blir... kung?

Politik och propaganda i sin vackraste form :D

PS. Jag vill inte va kung. Eller drottning. Det räcker att jag vet att jag är bäst. På en massa annat än TW...



Amen! (10 tecken)
 

DeletedUser

Guest
Då jag funnit på denna servern (och andra) sedan starten, har jag mött/pratat med/krigat emot dom flesta...

Finns ett fåtal spelare som jag anser vara top of the state och för mig är SirBrobeck den som efter tiden jag sett,
den klart bästa (även om han inte kan hålla sin tunga still ibland :D)

Den drygaste att möta, för att ta någon annan bör nog vara Abel eller Jan Banan1
 

DeletedUser

Guest
ser att Elohim har fått 17 röster... får man verkligen ha 17 konton?
 

DeletedUser

Guest
Lägger min röst på Dante, JockDeRock eller Soderb! Varför finns inte jock med? :s
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
De finns kanske inte längre på världen? Dock tycker jag JDR förtjänar att vara med där!
 
Topp