katapult

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
finns många sätt bland annat

1. sätt trupperna i grannbyn och dra hem vid rätt tidpunkt så dom kommer hem vid rätt tidpunkt.

2. supporta dg själv från en annan by



samlingsplatsen tar 4 min att bygga upp igen inte värt att förstöra den.

4 min är mer än nog att ta över en by på, höhö!
 

DeletedUser

Guest
jag har klarat det ;)
Gäller bara att kolla upp tider osv.

jo bara att kolla upp tider men 10 gånger lättare att bara sätta dom i granbyn och dra hem vid rätt tidpunkt.


samt om jag nu skulle sicka ut mina trupper och dra hem dom skulle jag alltid dra hem trupperna innan deras nukes landar, förstår inte hur folk kan anse att det är bra att slå ut samlingsplatsen
 

DeletedUser

Guest
Jag slår ut den för att det är väl lika bra o göra det? Det kräver ju ändå bara 4 kattas, vet inte spelaren om hur man duckar på annat sätt så äre inte mkt slöseri med 4-5 katapulter.

Edit: sen finns det ju något som heter Fakes också... vilket bereonde på motståndaren och hur bra man själv skickar dem, kan få spelaren att inte våga skicka iväg trupperna... Anfallaren har alltid en fördel då den väljer förutsättningarna. t.ex anfallaren kan sitta o planera o tima i dagar medans försvararen har kanske 5 timmar att tima in support o fixa försvaret på 4-5 byar... 5 timmar är iof ganska mycket... men principsaken =)
 
Senast redigerad av en moderator:

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag slår ut den för att det är väl lika bra o göra det? Det kräver ju ändå bara 4 kattas, vet inte spelaren om hur man duckar på annat sätt så äre inte mkt slöseri med 4-5 katapulter.

Edit: sen finns det ju något som heter Fakes också... vilket bereonde på motståndaren och hur bra man själv skickar dem, kan få spelaren att inte våga skicka iväg trupperna... Anfallaren har alltid en fördel då den väljer förutsättningarna. t.ex anfallaren kan sitta o planera o tima i dagar medans försvararen har kanske 5 timmar att tima in support o fixa försvaret på 4-5 byar... 5 timmar är iof ganska mycket... men principsaken =)

Men sen har ju Försvararen mur och om man har ett cluster kan man sätta in mycke deff ;). Fejks går oftast att se igenom.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp