Kartor

DeletedUser

Guest
Ja det vore skoj att se på WAR, de flesta av oss har ju byar över precis hela bollen, vilket i sig inte är negativt enligt mig. Eftersom många spelare slutar förr eller senare måste alla kunna vara med och internadla. Blir det krig på ena håller och 2 spelare hållet hela fronten, vem vet just den veckan kanske de har jätte svårt att vara aktiva.

Jag är ifs grymt avundsjuk på deras områden och i försvar är det grymt skönt, men sen har jag ju planerat att förr eller senare äga bollen för mig själv och då kan vi tala om ett tight område ;)

Vi kanske kan samarbeta för ja har samma plan :eek: Så kan vi börja spela lite andra trevliga spel sen, Som tex alfapet ;)

Maxit

Member
Reaktionspoäng
0
Vore kul o se Landias vvv´s nya yta och hur mkt av bollen som är i vvv ägo.

samt nya top kartan :D

DeletedUser

Guest
Det lär inte vara så överdrivet mkt, visst lite spelare har ju tillkommit men vi har många att adla som slutat och vi har även många som ännu inte kommit in i stammen, som står på KÖ så att säga.

Men det lär ju hänt lite helt klart!

Let's see a map! :D

DeletedUser

Guest
Sådär då Lalandia =)
Tur att de finns msn^^

vrld4kartaai5.jpg

DeletedUser

Guest
Jag ska försöka lära mig hur man gör dem självuppdaterande ;)

Hehe vart igång en del med det jag med... Snackat med flera på .net som försökt hjälpa mig men problemet ligger i att ha en server med mysql installerat... Någon som kan erbjuda detta så kan jag fixa skripten och allt annat. Kontakta mig via pm isf!

DeletedUser

Guest
svar

ursprunligen postat av the conqernor:nån som vet hur många byar som befinner sig i bollen???
vet inte men det är ju 30.911 byar (2.52 per spelare) det kan väl finnas 7500 byar där (vild chansning)

Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bara för att det var ett par av småstammarna som också ville vara med på kartan så gjorde jag denna.

~NoD~, RnH, NAN och EMMA får väl ses som huliganer eller streakers som stundtals springer in på planen :D

w4map.jpg

Topp