Kartor

DeletedUser

Guest
jag gör gärna dominanskartor men någon får hjälpa mig med hur man ska räkna ut siffrorna
Vale hade något skript för det eller något om jag inte minns fel
 

Vale

Member
Reaktionspoäng
0
Dominans för v4 känns lite waste tbh. Ringen förstör allt. =(

Dock kanske det dyker upp en dominanskarta för en annan värld inom snar framtid. ^^
 

DeletedUser

Guest
Jobbigt att få in så mycket data på så lite plats men gjorde vad jag kunde...

v4pwndr5.jpg
 

DeletedUser

Guest
Första gången Lilja är på en Fegenbo karta??:p

snygg som satan iaf :)
 

DeletedUser

Guest
det var länge sen jag gjorde en karta. Här är topp 10 stammar


t10map2lw8.jpg
 

DeletedUser

Guest
Dom har sina egna områden allihopa vilket betyder att dom startade spelet relativt ensamma och har växt ut efter det. Skulle man kunna få se en liknande karta som denna av tex WAR? ;)
 

DeletedUser

Guest
En över Lilja kanske? också en liten stam sett till hur många medlemmar man har :)
 

DeletedUser

Guest
Dom har sina egna områden allihopa vilket betyder att dom startade spelet relativt ensamma och har växt ut efter det. Skulle man kunna få se en liknande karta som denna av tex WAR? ;)

Ja det vore skoj att se på WAR, de flesta av oss har ju byar över precis hela bollen, vilket i sig inte är negativt enligt mig. Eftersom många spelare slutar förr eller senare måste alla kunna vara med och internadla. Blir det krig på ena håller och 2 spelare hållet hela fronten, vem vet just den veckan kanske de har jätte svårt att vara aktiva.

Jag är ifs grymt avundsjuk på deras områden och i försvar är det grymt skönt, men sen har jag ju planerat att förr eller senare äga bollen för mig själv och då kan vi tala om ett tight område ;)
 
Topp