Kartor

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
Jag lägger upp alla uppdateringar i en o samma tråd, det var någon som bad om det. Uppdaterar den här tråden varje gång jag lägger upp ett nytt klipp. Håll till godo.

v1:

v2:
v3:
v4:
Om ni vill ha en end-game-film härifrån får ni säga till. Den här är inte värst vettig.
28 aug -10
v5:
End game för värld 5. Världen stängde 1 juli. (tror jag)
5 juli -11
v6:
Om ni vill ha en end-game-film härifrån får ni säga till.
v7:
v8:
Den här världen får snart en end-game-uppdatering när världen har stängt. Adla vidare till dess.
7 okt -10
12 dec -10
v9:
v10:
v11:
Gamla och fula filmer från augusti.
18 aug -10
I nästa uppdatering kommer det även en barbarometer vid statistiken. En barbarometer anger vilka stammar som procentuellt sett adlar flest barbarbyar och vilka som adlar flest fiender.
v12:
v13:
v14:

w51.net:

w52.net:

w53.net:
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
skulle gärna vilja ha v10 med, då världen lär stänga snart
 

DeletedUser

Guest
Skulle gärna vilja se en film från v12, från kriget Federationen vs TYT. Skulle bli intressant att se :)
 

DeletedUser

Guest
Om du kollar när denna tråd skrev: 02.12.10, 01:02 = 2/12 2010 kl 01:02. V14 kom den 9/12 2010 exakt tid när den öppnade minns jag inte.

Men min mening med detta är att de är 7 dagar innan v14 öppnade, sista inlägget innan ditt postades 07.12.10, 22:58 även de innan v14 öppnades.

Sedan har de inte hänt något sedan v14 startade som dessa filmkartor skulle kunna visa, då v14 inte fått några adlingar ännu.
 

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
Händer inget för tillfället. Kommer ta någon månad till innan jag hinner göra några filmer :(
 

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
Tänkte jag skulle gjort en åt v9s ändgejm, men nu har de stängt forumet så jag bojkottar dom. Men ska försöka få tummen ur till helgen...

skulle gärna vilja ha v10 med, då världen lär stänga snart
Det får komma en åt endgame här.

Värld 14 då? :confused: :p;):sneaky:
Har lovat en v14-film, den här världen har ju faktiskt kommit igång.

Gör en karta för v5 tills att vi får vårat end game..?
Sätter upp på todo-listan.

Skulle gärna vilja se v12 om en månad. Får vi se hur mycket som finns kvar ;)
Har lovat en v12-film, fick så mycket förslag o krav att jag bara slutade bry mig :p Ska testa igen utan att bry mig om vad folk vill se :)

Skulle verkligen vilja se en ny karta på v3´s framfart sedan förra kartan. :)
Det här är en riktigt intressant värld. Så det här kommer snart. :)

jag skulle hemskt gärna vilja se en karta på v1 händer endel där nu
Samma med denna världen, riktigt intressant värld med mycket våld, ska försöka uppdatera snarast :)
 
Topp