=K= fegisar

skal

New Member
Reaktionspoäng
0
Oavsett om fienden är liten eller stor så är det alltid bättre att en stam samarbetar mot sitt mål istället för att varje spelare kör ett solo race. Det av enkla anledningen att man delar på förluster vilket ger snabbare återhämtning och i sin tur snabbare tillväxt. Det kanske låter helt galet, men det är vår strategi att hjälpas åt för att alla ska växa och utvecklas snabbare.

Istället för att kasta smuts se till att läsa på och lära er av dem som är bra. Men visst det är mycket lättare att slänga iväg en tråd och tycka synd om sig själv. Att man har putsat pappas bil för premium poäng som inte har gett en förväntad utdelning på spelet förstår jag att det känns surt. Men se det som en läxa, utveckla ditt spel och gå vidare istället för att gnälla på det externa, ni gör bort er dubbelt så mycket.

Vi på =K= har besegrat stam som har varit tre gånger vår storlek när vi startade igång. Sen har jag aldrig under mina 8 år på TW sett en stam som består av fegisar och samtidigt har placering 2 på OBA listan.

O-G har spelat väldigt bra och har duktiga samt trevliga spelare. Det kan ingen ta ifrån dem.
 

DeletedUser

Guest
Men det du säger med din text är alltså att nya spelare ska ha enklare i att avancera framåt i redan startade världar eller redan "avslutade" världar.

Då skulle jag vilja se hur du då ska få spelarna som gett upp en jävla massa tid för att leda världen eller iaf ligga i toppen, ska dem få det svårare och svårare ju längre världen fortskrider bara för att det ska bli lättare för andra?

Absolut inte Buddha :)

Men visst gjorde jag misstag, var länge sedan jag spelade förra gången :(

Men moralen finns där av en anledning :D

Surt, självklart, men jag gick vidare och lämnade värld 15, ser ingen mening med att stanna och ödsla tid på något som är dömt att misslyckas i slut ändan.

Kan bara gratta, ni kommer vinna, bara en tids fråga. :)
 
Topp