Köpa ress

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Skulle det inte vara en sjukt bra funktion?

Tänk va bra för de som vill köpa ress och gärna betalar med prem.

Tror på denhär funktionen, fixa tack :rolleyes:
 

Crantz

Member
Reaktionspoäng
0
Jag stödjer inte ditt förslag , det skulle gynna betalande spelare för mycket.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tror detta skulle gynna alla då folk kan sälja ress, sen använda det till att halvera.
 

Crantz

Member
Reaktionspoäng
0
Så man ska kunna sälja res också för premiumpoäng så att man kan tjäna PP genom att sälja res.

Det skulle inte gynna innogames tror mindre skulle köpa PP från dem, om man kunde få det på annat håll :sneaky:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Så man ska kunna sälja res också för premiumpoäng så att man kan tjäna PP genom att sälja res.

Det skulle inte gynna innogames tror mindre skulle köpa PP från dem, om man kunde få det på annat håll :sneaky:

Öh?

Du säljer ress för pp = Nån köper dina ress för pp som de köpt av innogames.
 

DeletedUser

Guest
Vore det inte väldigt mycket enklare för alla om vi istället kunde få en funktion där man t.ex. kan köpa en vinst direkt för låt oss säga 200 000 premiumpoäng? Nu vet jag inte riktigt hur de där 600 premiumpoängen man vinner skulle kännas så intressanta i det läget, men det är ju en bisak i denna i övrigt seriösa diskussion... ;)
 

DeletedUser

Guest
Vore det inte väldigt mycket enklare för alla om vi istället kunde få en funktion där man t.ex. kan köpa en vinst direkt för låt oss säga 200 000 premiumpoäng? Nu vet jag inte riktigt hur de där 600 premiumpoängen man vinner skulle kännas så intressanta i det läget, men det är ju en bisak i denna i övrigt seriösa diskussion... ;)

Ja eller köpa en adelsman för 100pp:awsm:.... VÄNTA DE KAN MAN JUD:

Tur att man inte kan köpa sig miljoner ress:awsm:... VÄNTA DE KAN MAN JU.D:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Topp