Kära AmoX 2.0

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Hej Amox!

Jag ville bara informera er om att vi kommer att överta era byar så småningom. Just nu är vi upptagna med att pilla navelludd, farma barbs och lite interna stridigheter (Jag och Jästa har kuddkrig). Vi har - som ni kanske vet - i ett rent diplomatiskt perspektiv, krigat väääldigt länge. Med det sagt har vi inte gett er särskilt mycket uppmärksamhet. Faktum är att vi fullkomligt struntade i er när T:V:W och B-B mergade. Vi arbetade under antagandet "Äsch, Styria kan nog hålla dem tillbaka". Lite kaxigt, men det har ju fungerat så här långt. Tanken är att det ska förändras inom kort. Eventuellt får vi allokera våra resurser så att hela tre spelare tar tag i krigsföringen. Jag orkar nog inte, men det löser sig säkert.

Hur som helst: Vi vandrar en sväng åt ert håll när det passar oss. Det blir nog om en vecka eller två. Mitt förslag är att ni dumpar mycket deff i fronten. Förslagsvis fördelar ni den på ett ypperligt sätt, så att utmaningen blir överväldigande för oss stackars alkoholister.



Cliffnotes:

  • Kuddkrig
  • Ni är bäst
  • Ni kan krigskonst
  • Vi kommer om en vecka eller tvo
  • Sprit är härligt!
  • Svart vit kofta


//eggeh med familj
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
o förästen.. anledningen e att ni adlade en barb i vort område!
 

DeletedUser

Guest
......

ååååååååååååh hade aldrig tålt :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår era bekymmer, tycker även att ni kan införa fri rekrytering för alla i AmoX som inte vill kriga mot er ;)
 

DeletedUser

Guest
Ni får även attackera tillbaks, när man skickar +150 off mot er;)

Som mina bynamn säger "Attackera mig!".
 

DeletedUser

Guest
Eggeh. Älskade ståtherre med ståtliga statliga statyer.
Fy bubblan vad du pratar konstigt. Utveckla. Kuddkrig med jästa?
Attackera AmoX, T:V:W & B-B merga? Nu talar du allt i knaslufvan.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Titta Jästa förstår :)

Hahahahaha! :pPPppPppPppPpPpppPPPpPPppPpPPpPPpp


Eggeh. Älskade ståtherre med ståtliga statliga statyer.
Fy bubblan vad du pratar konstigt. Utveckla. Kuddkrig med jästa?
Attackera AmoX, T:V:W & B-B merga? Nu talar du allt i knaslufvan.

Du har förvisso varit borta en sväng, men så evinnerligt borta trodde jag inte att du var! Du förstår, läget är enligt följande: Jag och Jästa har under en längre period inkorporerat i en akt av sensuell karaktär - Kuddkrieg. En ritual som utförs med jämna mellanrum, med eller utan egentlig nödvändighet. De övriga ämnen du tar upp kan jag tyvärr inte angripa offentligt. Även jag behöver ett uns privatliv.

Knaslufa talar jag alltid i.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Under många månar har alkoholen flödat, spriten förvandlats till vatten, eggeh är lite grinig och då vi inte har något motstånd kvar utfärdas härmed tillstånd utav vår vägledare, legitimerade odoktor och etnolog, eggeh till att hemsöka, besöka och plundra byar tillhörande Amox 2.0, vi kan inte sitta och titta på då hädiska invånare förpestar och förvränger världsbalansen här i världens alla oskyldiga hörn!

Här är en liten text om hur den lilla spritaren känner sig när han ser sånt här..

i sit alone in my 4 cornered room starin at hammers
ready to go banannas
2 vests on me, 2 techs, extra clips on me
i know my mind aint playin tricks on me

För etnopluralismen och alkoholens fortlevnad!
 

DeletedUser

Guest
Krig!

Eftersom jag inte är så fyndig och smart som mäster Eggeh så säger jag bara:

WoS går med i det heliga kriget mot obehörig BARBAR adling.

Så nu kommer våra byar med 20k yxor att hälsa på. Gevalia blir det väl inte tal om eftersom det är väntat besök?

Och för dom i Sprit WoS och AmoX som inte förstår vilka WoS ska kriga mot så är det AmoX. Det är inte internadling vi ska bestraffa, det kommer senare! :D

God Jaktlycka!
/Q
 

DeletedUser

Guest
Sätter kaffet på spisen men kasken och pepparkakorna får ni ta med er själv. Blir riktigt kul att få se ett sånt här selebert luciatåg bra vore om ni får eggeh att sluta ha sitt sensuella kuddkrig nångång :).

Heder alla bröder vi kommer att bjuda upp till dans då ni anländer
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Jag vill även passa på att gratulera retep till 80+% barb/internadling. Det krävs dedikering för att nå en så fin nivå. Respekt och heder!
 

DeletedUser

Guest
Spelar ju liksom mindre roll, försöker bara bli så stor som möjligt innan det tar slut, har inte så mycket annat för mig, har ju knappt fått anfall på mig från er på bra länge,
fast hbgkille skickade ju ett par bräckor i veckan, alltid något....

varför inte bara merga med WoS o sen e de slut.....
 
Topp