Junkie`s Ferocious Signatures, In-game pics!

DeletedUser

Guest
Det är en brush. Sök på "vector/line brushes" på google.
 

DeletedUser

Guest
Så, har inget för mig nu. Ska försöka bli klar med allihopa idag innan 00.00

Mvh Junkieboi
 

DeletedUser

Guest
Håller på med era signs, men tog en paus för mig själv och fiade ihop en bakgrundsbild!

2zeld9z.jpg
 

DeletedUser

Guest
- Antingen låser ni, eller så tar ni bort tråden. Kommer inte att göra mer signs då jag tar en liten paus.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tjenare!

Då jag funderar på att starta med tribalwars speed igen så kanske jag även drar igång med att göra lite signs då jag inte har så mycket att göra på kvällarna om jag då inte är med kompisar som jag oftast är nuförtiden.

Så, kommer dra igång lite lungt att "komma in i photoshop" igen då jag inte har använt det på ett par veckor. Med detta menar jag att jag kommer göra bilder till mig själv ikväll, sedan imorgon bitti så startar jag affären igen.

Ni kan självklart börja med era beställningar redan nu.

Inte minst med att jag är tillbaka, kommer köra en gratis vecka nu! Så ifrån torsdag (imorgon) till torsdag nästa vecka!

Efter denna veckan kommer allt vara som vanligt, allt det "vanliga" finns på första sidan.

Om du aldrig hört ifrån mig, eller sett mina bilder/signaturer/in-game pics/avatarer så ska du också ta och kolla på första sidan.

________________________________________

Om du har övriga frågor så ska du kontakta mig genom PM/Skype. Min skype är niklaas97.

Det var nog allt, jag hoppas ni välkommnar mig tillbaka efter en liten paus.

Tack!

Med vänliga hälsningar
Niklas - JunkieXL**
 

Putte by

Member
Reaktionspoäng
1
Äntligen är du tillbaka :)

Hoppas på roliga speed med dig igen :awsm:

+ att det ska bli kul att se om du har blivit kassare på att göra sings :p
 
Topp