Jul

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Vet att denna tråd finns i det"allmäna", men vore bra om vi fick lite klarhet i hur det kommer bli i denna värld.
Omröstning eller beslut, vilket som men kan vara bra att veta då det ju är endast en vecka kvar......
KOMMER tomten.....eller inte.?????

Efterlyser något slags info, vet någon något?
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Hörde ett rykte som sa att en spelare hade varit särskilt duktig. Han förtjänar ju då en riktigt god jul med stora paket, som belöning.

Därför kolhed, så kommer det att regna paket hos dig, lagom till Kalle anka på Julafton.

Vi i ST2 önskar dig en riktigt god jul, och ett gott nytt år med byar att bygga upp igen:)
 

DeletedUser

Guest
Hörde ett rykte som sa att en spelare hade varit särskilt duktig. Han förtjänar ju då en riktigt god jul med stora paket, som belöning.

Därför kolhed, så kommer det att regna paket hos dig, lagom till Kalle anka på Julafton.

Vi i ST2 önskar dig en riktigt god jul, och ett gott nytt år med byar att bygga upp igen:)

Skickar 40.000 handelsmän med knäck kolor till hela -ST2- för att ni är så söta allihopa. :)
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Vet att denna tråd finns i det"allmäna", men vore bra om vi fick lite klarhet i hur det kommer bli i denna värld.
Omröstning eller beslut, vilket som men kan vara bra att veta då det ju är endast en vecka kvar......
KOMMER tomten.....eller inte.?????

Efterlyser något slags info, vet någon något?

Nu måste jag lägga mig fast jag inte spelar den här världen längre. Vad är det för beteende du har egentligen?? Förolämpa Cribba på det sättet när han faktiskt svarar på din fråga. Kan inte se nånstans i ditt inlägg att du undrar om det blir julfrid i TW, du frågar om tomten kommer och den frågan fick du svar på.

Cribba är många snäpp över dig, en av dom trevligaste spelare jag träffat på. Du borde tvätta munnen med Klorin och gå och skämmas i ett hörn.

Och du... ska skicka över det här till tomten. När han ser det så drar han nog in din julklapps-ranson...
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Bäste herr kolhed (jag antar att du är en herre, men är du en dam, så är det ok för mig)

Du frågade om julefrid och svaret är förmodligen nej, och särskilt inte för dig nu:awsm:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp